Ekologia

Data: 2020-04-02 20:07:41
Autor: Stachu Chebel
Ekologia
Co by się stało z życiem na Ziemi, gdyby od 100 lat paliwa kopalne (gaz,węgiel,ropa) były wydobywane i konsumowane w dzisiejszej ilości. Konsumowane, znaczy spalane i produkujące CO2. I gdyby nie istniało na Ziemi żadne środowisko pochłaniające CO2. Ile tego CO2 procentowo byśmy wypierdzieli w stosunku do masy atmosfery? No co by było?

Data: 2020-04-02 20:19:33
Autor: japanizer
Ekologia
On Friday, April 3, 2020 at 12:07:43 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:
[...]

Np. w Polsce w lato byłoby 38 stopni, a w zimę - 37. W naszym kraju, trochę mniejszym niż teraz, zamieszkiwałoby 160 milionów ludzi, w tym 6 mln Polaków (reszta - uciekinierzy z Afryki).
Na wakacje nad morze jeździłbyś w okolice Poznania, bo tam sięgałoby morze.

Data: 2020-04-02 20:27:02
Autor: Stachu Chebel
Ekologia
W dniu piątek, 3 kwietnia 2020 05:19:35 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Np. w Polsce w lato byłoby 38 stopni, a w zimę - 37.

Jak to wyliczyłeś?

Data: 2020-04-02 20:30:40
Autor: japanizer
Ekologia
On Friday, April 3, 2020 at 12:27:04 PM UTC+9, Stachu Chebel wrote:

Jak to wyliczyłeś?

Ze wzoru na średnicę koła w TVPiS, potem z wyników wyjąłem liczby parzyste, a na koniec potęgowanie:

https://www.wprost.pl/prime-time/10311407/szkola-z-tvp-dla-dzieci-pelna-merytorycznych-bledow-makabryczny-poziom-przekazu.html

Data: 2020-04-03 09:59:48
Autor: Budzik
Ekologia
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

> [...]

na-merytorycznych-bledow-makabryczny-poziom-przekazu.html

ROTFL

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2020-04-03 11:06:41
Autor: z
Ekologia
On jest z sekty ekofaszystów.
Oni nie liczy. On OBJAWIA ;-)

Data: 2020-04-03 11:05:25
Autor: z
Ekologia
Tego nikt nie wie tak samo tego że człowiek spowodował ocieplenie klimatu.

Ekologia