Ekologiczna żywność Polska mady by boukun

Data: 2009-04-23 13:37:35
Autor: boukun
Ekologiczna żywność Polska mady by boukun
Nagrałem przed godziną krótki klip, jak mieszkam, ja wolny murarz boukun. Wszystko najważniejsze w swoim domu zrobiłem sam własnymi rękami. Drzewka w ogrodzie w ogóle nie były pryskane, tylko własnymi rękami na jesień  podkopałem i dałem naturalnego nawozu. Zobaczymy w lato, jakie będą owoce. Górnych pięter nie pokażę, bo to intymna sprawa rodziny, a także piwnic i sauny, bo by co niektórych liścianych "kapitalistów" szlag trafił ze złości, że wolny murarz może tak mieszkać. Ten krzyż na końcu klipu nad wejściem do domu to został jeszcze, jak pierwszy raz wpuściłem księdza do domu i zrobiłem tak jak moi rodzice mieli w naszym mieszkaniu. To nawet nie tradycja, tylko małpowanie. http://www.youtube.com/watch?v=QqcH1T1olTo

PS. Coś słabo mi się przekonwertował z MOV na AVI. i stąd to pierdzenie.

Data: 2009-04-23 14:05:24
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gspk1t$pn8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A właśnie, jak to jest z tym wchodzeniem do kościoła, czy trzeba klękać przed ołtarzem jak się wejdzie, bo ten prowadzący coś zamotał i uciął rozmowę w najważniejszym momencie jak zwykle i wymigał się od odpowiedzi. Może ktoś z moherów do odpowiedzi?

boukun

Data: 2009-04-23 14:46:29
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gspm3j$njd$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A niech tam, pokażę wam jeszcze mój najbardziej ulubiony obrazek - "Marilyn Monroe" http://www.youtube.com/watch?v=fNoB3lNKo88

boukun

Ekologiczna żywność Polska mady by boukun