Ekonomia wg PiS

Data: 2017-05-05 18:36:37
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
Zdaniem Szczęśniaka, kontrakt na dostawy amerykańskiego gazu skroplonego do
Polski jest działaniem politycznym, które nie ma podstaw biznesowych.

Jest to porozumienie - jeszcze wstępne, na jednorazowy zakup - dające to, czego
dzisiaj Amerykanom bardzo potrzeba - rynek sprzedaży eksportowanego przez nich
skroplonego gazu ziemnego. Nie mieści się on bowiem na rynku europejskim
właśnie ze względu na cenę, która jest dużo wyższa niż ceny giełd europejskich.

http://kresy.pl/wydarzenia/andrzej-szczesniak-ekspert-rynku-paliw-i-gazu-specjalnie-dla-kresy-pl-o-umowie-na-gaz-lng/

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 18:45:44
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Ekonomia wg PiS
czyli co? ustawione... czyli nic nowego...

Data: 2017-05-05 19:28:15
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
napisał(-a):

czyli co? ustawione... czyli nic nowego...

Nie gadaj, sukces jest, tankowiec przypłynął z najdroższym paliwem świata,
można orać w TVPisuar-Info :DDD

A że ja zapłacę, ty zapłacisz... who cares? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 23:19:05
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS

napisał(-a):

czyli co? ustawione... czyli nic nowego...

Nie gadaj, sukces jest, tankowiec przypłynął z najdroższym paliwem  świata,
można orać w TVPisuar-Info :DDD

A że ja zapłacę, ty zapłacisz... who cares? :DDD

Ale macie ciekawych ekspertów :)

Na razie zakup jest jednokrotny, zaledwie sprawdzono możliwości  logistyczne i udowodniono, że Amerykanie mogą w Europie sprzedawać gaz  ziemny. Trudno o opłacalność malutkiej dostawy, kiedy nic nie zostało  jeszcze sprawdzone i przedmuchane.

Ale expierd już wie, że przyszły kontrakt będzie _bardzo_ niekorzystny dla  Polski, bo akurat Płaczforma i PSL Pawlakiem forsowało megaopłacalny  superkontrakt z Rosją. I łatwo przekonać "obrotowych" fachowców. Bo zawsze  mogą liczyć na występ w TVN, czy artykuł w Gagagagazecie.
:)
Expierd zapomina, że zwyczajnie grozi nam "zakręcenie" kurka z ropą  zwłaszcza teraz, kiedy Rosja może zaopatrywać resztę Europy z pominięciem  Ukrainy i Polski.

A kiedy już się ponapawacie "rewelacjami", poczytajcie bo expierd jest już  znany ze swojej wyjątkowej przenikliwości i fachowości:

"Andrzej Szczęśniak - fałszywy ekspert rynku i paliw"
http://slomski.us/2014/04/15/10537/

To teraz trochę bardziej rzetelnej wiedzy:
http://biznesalert.pl/raport-lng-z-usa-to-wyzwanie-dla-gazpromu-w-europie/

Zanim cokolwiek napiszecie, oczekuję, że _przeczytacie_ artukuł w  biznesalert.

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 12:15:46
Autor: Pajdak
Ekonomia wg PiS
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

No! Wypowiedział się prawdziwy expierd! Ty to pewnie jestes jednym z tych
starych ramoli z USA których to tak kocha Antoni.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-06 14:33:27
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS
W dniu .05.2017 o 12:15 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

[...]

Prosiłem, Fajdak - p r z e c z y t a j  fachowe linki, które podrzuciłem.
Zanim zaczniesz ujawniać swoje ejakulaty%W erupcje intelektu.
Expierdem jest fachowiec Płaczformersów, nie odwracaj moich określeń.

https://prawicapl.wordpress.com/author/prostopopolsku/

"ostrzega się użytkowników przed portalem prawica.net, jest bowiem  możliwe, że ten portal jest kreacją tajnych organów i to nie koniecznie z  Polski. Inwigilacja osób publikujących w tym portalu nie jest wykluczona."

Dobrze kombinujesz - są zaangażowane siły spoza Polski, ale raczej  rosyjskie, skoro krytykują próbną umowę z USA.

UWAGA!!! - Fajdak jest pożytecznym idiotą Fiutina!!!

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 15:27:06
Autor: Pajdak
Ekonomia wg PiS czyli expierd Trefniś donosi
Pizduś "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

To, że fajdasz w gacie to twój problem dziadzia. Fachowe? Bredziński to
fachowiec? ;-)))

UWAGA!!! - Fajdak jest pożytecznym idiotą Fiutina!!!

Uwaga, PiSduś o ksywce Trefniś to idiota genetyczny ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-05-06 16:56:36
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 15:27 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

Pizduś "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości

UWAGA!!! - Fajdak jest pożytecznym idiotą Fiutina!!!

Goń się, przydupasie Fiutina.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 10:06:13
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

Gratuluję literatury, a w wolnych chwilasz kopiecie się po kostkach czy
gryziecie swoje nogawki? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 10:51:14
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS
W dniu .05.2017 o 10:06 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Przecież to wy, "opozycja totalna", podpieracie się prawicowym portalem   prawica.net!
To Expierd z tego portalu jest waszym mózgiem.

Ja podpiąłem OSTRZEŻENIE przed tym portalem! Ostrzeżenie pojawiło się  właśnie na jego łamach, ale zostało ocenzurowane.
Fiutin was wodzi za nos, pożyteczni idioci.

Merytorycznie podlinkowałem _rzetelny_ portal, ale wy sięgacie tylko do  prostych źródeł leminga.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 11:06:18
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Fiutin was wodzi za nos, pożyteczni idioci.

Tak sobie powtarzaj, expierdzie Maciory :DDD
Już ciebie Berczyński zrobił w jako, ale teraz widz sam siebie lubisz robić
:DDD
Wiesz już kto w jajo zrobił ciebie z sondażami? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 11:49:53
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS
W dniu .05.2017 o 11:06 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Pozdrowienia od ani, ciotuniu.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 12:08:37
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Pozdrowienia od ani, ciotuniu.

Nie leż! Wstawaj! Walcz!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 13:01:54
Autor: Ciemny Lud
Ekonomia wg PiS
pisze:

[...]

Zabrakło argumentów pisduniu? ;-))))

CL

Data: 2017-05-08 13:18:21
Autor: Ciemny Lud
Ekonomia wg PiS
pisze:

Przecież to wy, "opozycja totalna", podpieracie się prawicowym portalem
prawica.net!

Termin "totalna" uknuto na Nowogrodzkiej by tacy durnie jak ty mogli
posługiwac się nim mantrą.

To Expierd z tego portalu jest waszym mózgiem.

No nie mów! Prezes!?

Ja podpiąłem OSTRZEŻENIE przed tym portalem!

No patrzcie! Jaki odważny idiota! Co na to wrocławscy menele?

Ostrzeżenie pojawiło się właśnie na jego łamach, ale zostało ocenzurowane.

Skoro zostało ocenzurowane to jakim cudem pojawiło się "na łamach" (łamy to
w prasie ciemnoto!)?

Fiutin was wodzi za nos, pożyteczni idioci.

Totalni idioci to tylko w PiS ;-)))

Merytorycznie podlinkowałem _rzetelny_ portal,

Toruński? ;-))))))))))))))))))))))

ale wy sięgacie tylko do prostych źródeł leminga.

A może to ty tam siegasz? ;-)))))

CL

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 14:39:13
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS
W dniu .05.2017 o 13:18 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Fiutin was wodzi za nos, pożyteczni idioci.
Merytorycznie podlinkowałem _rzetelny_ portal,

Toruński? ;-))))))))))))))))))))))

Mogłeś ciotuniu przeczytać, ale wolałeś się zapienić jak woda w klozecie z  kostką na syfy.
Pozdrowienia od Sphincter ani!

--
Trefniś

Data: 2017-05-09 14:15:23
Autor: Ciemny Lud
Ekonomia wg PiS

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yzw6rnsymtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Cioto, gie mnie obchodzi twój zasrany portal.

ale wolałeś się zapienić jak woda w klozecie

Cioto jedna, wasze wypociny są żenuyjące. Nie masz nic do powiedzenia w temacie? No to wypad na drzewo.
z kostką na syfy.

Wydusiłeś już pryszcz na swojej tłustej dupie?

Pozdrowienia od Sphincter ani!

Wal się cioto!

CL

Data: 2017-05-08 10:05:16
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

No! Wypowiedział się prawdziwy expierd! Ty to pewnie jestes jednym z tych
starych ramoli z USA których to tak kocha Antoni.

Daj mu zabłysnąć :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 10:04:57
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Na razie zakup jest jednokrotny, zaledwie sprawdzono możliwości  logistyczne i udowodniono, że Amerykanie mogą w Europie sprzedawać gaz  ziemny.

Brawo pisuar :DDD Udowodniono, że gaz można przewozić statkami :DDD
Europa w szoku :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 11:05:10
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS
W dniu .05.2017 o 10:04 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

O c z y w i ś c i e !!!
Bo to precedens, ciotuniu!
Poza tym zmienia pozycję przetargową Europy, a zwłaszcza Grupy  Wyszehradzkiej.
Perły przed wieprze... Chrum chrum, ciotunie!

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 12:12:55
Autor: prezydent San Escobar
Ekonomia wg PiS
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

O c z y w i ś c i e !!!
Bo to precedens, ciotuniu!

No ba, expierdzie Maciory! Nikt nie wpadł na pomysł, cała Europa uważała to za
technicznie niewykonalne!!

Co prawda takie statki kursowały już w latach 60-tych pomiędzy USA a UK oraz UK
i Afryką, ale to na pewno PiS je wynalazł :DDD

O rany, jesteście w tym pisuarze coraz śmieszniejsi, żaden kabaret wam nie
dorówna :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dawaj dalej, obaw po pachy :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 13:17:44
Autor: Ciemny Lud
Ekonomia wg PiS
pisze:

[...]

Cały PiS w szoku! Okazało się, że szkatuła toruńska nie ma dna! Tak przy okazji, wciąż rozdajes te ulotki na wrocławskim PKP?

CL

Data: 2017-05-08 14:42:27
Autor: Trefniś
Ekonomia wg PiS
W dniu .05.2017 o 13:17 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Niech się Ciemnota nauczy używać usenetu.

Że też naprawdę pisanie NAD delimiterem przekracza możliwości totalnej  opozycji?
To przecież wystarczy IQ wyższe od numeru buta!!!

--
Trefniś

Data: 2017-05-09 14:17:11
Autor: Ciemny Lud
Ekonomia wg PiS

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yzw6w11gmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .05.2017 o 13:17 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Niech się Ciemnota nauczy używać usenetu.

Powtarzasz się cioto!

Że też naprawdę pisanie NAD delimiterem

Zapytaj expierda z Nowogrodzkiej.

przekracza możliwości totalnej  opozycji?

j.w.

To przecież wystarczy IQ wyższe od numeru buta!!!

Jak widać twoje jest mniejsze niż nr twoich trepów!

CL

Data: 2017-05-06 12:15:48
Autor: Pajdak
Ekonomia wg PiS
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:8fapgctu48p67vlh99s12m6duhvnevmf044ax.com...
Zdaniem Szczęśniaka, kontrakt na dostawy amerykańskiego gazu skroplonego do
Polski jest działaniem politycznym, które nie ma podstaw biznesowych.

--

Natomiast podstawy biznesowe ma zatrudnianie w polskich spółkach
zbrojeniowych ramoli z USA i synalków PiS-owskich lizusów.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-06 15:27:08
Autor: Pajdak
Ekonomia wg PiS czyli PiSduś Trefniś
[...]

No i co dziadu? Zabrakło argumentów? Zabolała prawda? Nie masz nic do
powiedzenia w temacie smierdzielu? No to spadaj na drzewo!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-06 07:06:26
Autor: Zenek Kapelinder
Ekonomia wg PiS czyli PiSduś Trefniś
Gowno prawda pizdziak nie boli.

Data: 2017-05-08 10:07:09
Autor: prezydent San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Gowno prawda pizdziak nie boli.

A ty dostałeś posadkę (jak "wysokiej klasy" tłumacz MSZ, który tłumaczy pisma
google translatorem) czy błaznujesz za free? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-08 13:03:54
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:8o90hc9r3srf3akc9ffcru0rttpu8c7bmb4ax.com...
[...]

Kapelusznik to genetyczny idiota! Wnuki też wychowa na idiotów? ;-)))

CL

Data: 2017-05-08 13:41:22
Autor: prezydent San Escobar
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Kapelusznik to genetyczny idiota! Wnuki też wychowa na idiotów? ;-)))

Będą wyborcami tzw. prawej strony :DDD. Już teraz powinien zacząć je utępiać
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Ekonomia wg PiS