Ekonomiczna drukarka

Data: 2009-12-21 20:28:06
Autor: Matmir
Ekonomiczna drukarka
Stoję przed wyborem nowej drukarki atramentowej do domu. Chciałbym kupić taką,
żeby tusze nie zrujnowały mnie finansowo. Wiem, że niektóre drukarki np. Epsony
wykrywają tusze-zamienniki i nie chcą na nich drukować. Jakie drukarki akceptują
zamienniki i tusze zamienne do nich nie są drogie? Co byście polecili w cenie do
250 zł?

Data: 2009-12-21 22:13:09
Autor: Osadnik
Ekonomiczna drukarka
Matmir pisze:
[...]

Nic. sprawdź ile rzeczywiście będziesz drukował w kolorze bo obecnie większość moich znajomych przechodzi na laser czarno biały. kolorze rzeczy drukują w szarością a jak koniecznie musi być kolor to drukują w miejscach pozostałych - pracy, uczelnie, punkty kserograficzne.

Data: 2009-12-21 23:05:22
Autor: bim-bom
Ekonomiczna drukarka
Osadnik pisze:
Matmir pisze:
[...]

Akurat jeśli się nie drukuje bardzo dużo, to lepszym pomysłem jest właśnie atramentówka - nie trzeba do nikogo chodzić, żeby drukować w kolorze.
Ja np. mam Canona i865 sprzed kilku lat i to jest świetny model - drukuje szybko, a tusze można kupić na Allegro po 5zł. Koszt tuszy na 1000str. to ze 40zł - ze 2 razy większy niż koszt papieru...

Data: 2009-12-22 13:09:15
Autor: Matmir
Ekonomiczna drukarka
[...]

Ja mam aktualnie Canona i350, ma już 5 lat. Też świetna drukarka, tusze po 2-3
zł, tylko głowica już siada. Patrzyłem na nowe Canony to zamienniki do nich są w
okolicach 50 zł. Ale znalazłem również zestawy do napełniania kartridży do
Canona. Czy ktoś ćwiczył napełnianie kartridży do iP1900, iP2600 itp? Czy
kartridże do Canona mają procesor?

Data: 2009-12-21 23:50:05
Autor: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb
Ekonomiczna drukarka
Dnia Mon, 21 Dec 2009 20:28:06 +0100, Matmir napisał(a):

[...]

Brothera pojemnik 4 zł.

Data: 2009-12-22 02:40:03
Autor: Lisciasty
Ekonomiczna drukarka
On 21 Gru, 20:28, "Matmir" <matmirWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
zamienniki i tusze zamienne do nich nie są drogie? Co byście polecili w cenie do
250 zł?

Za 250 zł to sobie kupisz system stałego zasilania a nie drukarkę :]

Najlepiej popatrzeć co sprzedają np. tu

http://inks.pl/systemy_stalego_zasilania,58.html

i dobrać sobie drukarę, wybór spory

pzdr.
L.

Data: 2009-12-22 08:36:41
Autor: ZS
Ekonomiczna drukarka
W pracy mam HP 2280 wczesniej podobny. Tusze łatwo sie strzykawką nabija, mi do 20 razy wystarcza jakość. Potem jest gorzej. Przez jeden pojemnik przelwam spokojnie 0,5l tuszu o ile dolewa sie gdy tylko sa pierwsze oznaki braku. Z kolorowym podobnie ale trudniej zauwazyc brak jakegos koloru i juz na tyle naładowań nie starczy

Ekonomiczna drukarka