Ekonomiczny plecak z bukłakiem

Data: 2009-05-11 11:04:37
Autor: Piotr Lewandowski
Ekonomiczny plecak z bukłakiem
Witam,
szukam plecaka z bukłakiem, najchętniej zmieściłbym się w 100 PLN.

W oko wpadły mi Iceberg Running:
http://www.allegro.pl/item624131125_plecak_iceberg_running_buklak_2l_karimata.html

oraz Outhorn Mikron:
http://www.allegro.pl/item621933861_zestaw_plecak_rowerowy_mikron_buklak_gratis.html

Zasadniczo ma być na krótkie wycieczki i maratony. Najważniejszy jest bukłak, ale dobrze byłoby żeby zmieścił jakieś batony, dętkę, klucze, bluzę, telefon, klucze itd.

Czy ktoś ma doświadczenia z ww. plecakami, a może inny wybór w analogicznym przedziale cenowym byłby lepszy??

Pozdrawiam

Piotr

Data: 2009-05-11 11:23:30
Autor: Wooyek
[...]

Oba wyglądają ok, jakościowo pewnie to samo, kiedyś miałem F7 z systemem nośnym wyglądającym identycznie, jak ten w Icebergu (pewnie ta sama fabryka) i był całkiem spoko.

Iceberg wydaje się praktyczniejszy ze względu na boczne paski kompresyjne (można przytroczyć kask, również fullface) i większe możliwości przytraczania różnych rzeczy (np. kurtki). W Outhornie bardziej podobają mi się szelki i w sumie cały system nośny, który "na oko" (biorąc pod uwagę doświadczenia ze wspomnianym F7 i innymi rowerowymi plecakami) powinien być stabilniejszy.

Polecam też wycieczkę do Decathlonu - mają ciekawą ofertę swoich produktów i parę firmowych modeli w dobrych cenach.

A jeśli chodzi o bukłak, to zdecydowanie bym polecał zainwestowanie w Source'a/Deutera, bo użyteczność tanich bukłaków jest IMO mocno ograniczona (niewygodny ustnik, mały otwór, trudne utrzymywanie czystości) - miałem taki i większość czasu leżał w szafie.

Data: 2009-05-11 20:06:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ekonomiczny plecak z bukłakiem
Panie Wooyek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gu8qqn$m8g$1inews.gazeta.pl> przy ul....

F7 [...]
i był całkiem spoko.

To zdanie jest nielogiczne. Niestety. Przekonuję się o tym na każdym
wyjeździe pieszym w góry. Niestety.
Chyba, że małe plecaczki robią lepsze, to wtedy zwracam honor, nawet
odszczekać mogę. ;-)

Data: 2009-05-12 13:55:42
Autor: Wooyek
> [...]

wyjeździe pieszym w góry. Niestety.
Chyba, że małe plecaczki robią lepsze, to wtedy zwracam honor, nawet

Po pierwsze, spoko = takie słabe "dobre" ;)

Po drugie, powinno być: spoko-jak-na-swoją-niską-cenę. Ale chyba nikt nie spodziewa się jakości jak w plecakach czetero- czy pięciokrotnie droższych (czyli półka Deutera).

Mój po prostu dawał radę, ale tak czy siak z czasem wymieniłem go na lepszy (choć głównie ze względu na pojemność).

Data: 2009-05-12 09:51:09
Autor: michals4080
Ekonomiczny plecak z bukłakiem
Witam
Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc zadam pytanie tutaj. Również
szukam plecaka rowerowego i też chciałbym zmieścić się w 100 złotych.
Bukłak może być, ale nie musi, a sam plecak nie powinien być zbyt duży
(najlepiej 10l).
Ciekawi mnie plecak Fjord Nansen Fister:
http://www.allegro.pl/item630109378_fjord_nansen_plecak_rowerowy_fister_producent.html
Czy ktoś z Was miał z nim styczność, czy macie może lepsze propozycje?
Pozdrawiam, Michał.

Data: 2009-05-11 13:19:15
Autor: Gambit
Dnia 11-05-2009 o 11:04:37 Piotr Lewandowski  <piotr.lewandowskiWYTNIJTO@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Plecak Outhorna radziłbym przed zakupem obadać gdzieś w sklepie. Mam jeden  i po roku używania nie wyglądał najlepiej. Z zewnątrz bardzo się wytarł,  wewnątrz zaczęła się łuszczyć i pękać warstwa uszczelniająca (chyba takie  jest jej przeznaczenie). Pomijam już, że plecy plecaka są bardzo skąpo  wypełnione pianką - tak, że w zasadzie mogłoby jej w ogóle nie być. Mam go  jeszcze ale już planuję kupić coś innego.

--
pozdrawiam, Krzysiek
gg: 1892475

Ekonomiczny plecak z bukłakiem