Ekonomiczny router z "szybkim" USB

Data: 2012-02-27 09:45:17
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ekonomiczny router z "szybkim" USB
Dnia 2012-02-26, o godz. 12:06:57
scruffty <scruffty.g@zeta.pl> napisał(a):

Najciekawszy jest Dlink, ale trochę niepopularny i nie wiem ile
poszaleje z zamiennikami oprogramowania, Netgear w tym względzie jest
najlepszy, ma najszybszy procek ale znowu i najdroższy i anteny
wewnętrzne, zaś TP link wydaje się mieć wszystko, tylko jakoś nie mam
przekonania do marki, choć ceną przebija konkurencję.

TP-Link z tej trójki. DLink (mam kontakt  z ich produktami tak od
~18-20 lat)robił fajne i trwałe urządzenia kablowe w sektorze SOHO ale
gdy zabrali się do WiFi to im jakość poleciała na łeb. Netgear niestety
ma podobnie - zależnie na jaki egzemplarz trafisz więc to trochę
ryzyko. TP-Linków mam trochę i nie ma z nimi większych problemów.
Używam w paru miejscach w tym w domu z podpiętym dyskiem po USB,
OpenWRT i rootfs wyesksportowanym na dysk. Skonfigurowałem i
zapomniałem.

Zdrówko

Ekonomiczny router z "szybkim" USB