Ekonomiczny router z "szybkim" USB

Data: 2012-02-27 22:01:19
Autor: VSS
Ekonomiczny router z "szybkim" USB
W wiadomości:mz2clq398kez$.181qxalvvob3o$.dlg@40tude.net,
scruffty <scruffty.g@zeta.pl> nastukał:
Witam,

Przekopuję testy w poszukiwaniu routera z w miarę przyzwoitym USB,
wymagania:
- koszt do 300 zł,
- niewielki pobór prądu,
- system z możliwością podmianki (tomato, ...wrt),
- CIFS, NFS lub FTP standardowe, nie lubię wynalazków,
- USB dające przynajmniej 7 MB/s w obie strony przy FAT32, ew. EXT3,
bo te co dają i po NTFS są już sporo poza granicą kosztów,
- Dualband będzie atutem,
- gigabit obecnie jest już przyszłościową koniecznością.

Z różnych testów wybrałem dwa, a właściwe trzy:
- Netgear 3700 v2
- TP link TL- WR1043ND

ja mam tplinka  i mimo, że nie byłem fanem tej marki jestm pozytywnie zaskoczony. działą stabilnie i bez zwisów od pół roku.kontakt z dyskiem przyez usb bez przerw, działa dlna bez problemów. transfery ok, na sieci n wyciągam do 80M.

--
VSS

Ekonomiczny router z "szybkim" USB