Ekonomista+

Data: 2020-11-24 16:26:25
Autor: Runt
Ekonomista+
https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/ziobro-powiedzial-trzy-zdania-o-gospodarce-zadne-z-nich-nie-ma-sensu/8kf7en9

"Myślę, że gigantyczne straty mogą wynikać dla takich krajów jak Holandia czy Francja w sytuacji, kiedy polski rynek byłby zamknięty dla tych państw i gdybyśmy wprowadzili cła. Proszę pamiętać, że rocznie bogate kraje UE wyprowadzają z Polski dużo, dużo większe pieniądze, niż te, które uzyskujemy w ramach dopłat unijnych. Dopłaty unijne są mechanizmem rekompensującym."

Z całym szacunkiem dla dorobku prawniczego Zb. Ziobro.
Najważniejsze w tym ekonomicznym rozważaniu jest słowo: "Myślę..."  ;-)

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Ekonomista+