Ekoterroryści

Data: 2010-10-11 23:13:13
Autor: u2
Ekoterroryści
... znowu żądają kasy :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8497674,Ekolodzy_odstapia_od_protestu_wokol_Modlina__Wystarczy.html

"PRZEGLĄD PRASY. Za odstąpienie od blokady budowy lotniska w Modlinie
organizacja ekologiczna obrońców ptaków chce, aby spółka budująca
lotnisko zainwestowała 7 mln zł w bagna Puszczy Białowieskiej -
informuje "Dziennik Gazeta Prawna". "

Data: 2010-10-12 08:33:54
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-12 08:13, u2 pisze:
[...]

Nie przejmuj się, - oni dbają i o twój interes. Wolałbyś żyć w kraju wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistów?

Data: 2010-10-12 17:19:28
Autor: heÂŽsk
Ekoterroryści
On Tue, 12 Oct 2010 08:33:54 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Nie przejmuj się, - oni dbają i o twój interes. Wolałbyś żyć w kraju wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistów?

 zmiluj sie i nie pieprz! znam tych "ekologow". przy budowie galerii  protestowali przeciwko zagrozeniom jakiegos zuczka, kiedy ich szef
 dostal domopracowania operat wycofali sie szybciutko. to terrorysci!
 w d...e maja twoj interes i takich jak ty komunistow. to kapitalisci.

Data: 2010-10-12 19:48:37
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-12 17:19, heÂŽsk pisze:
[...]

wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistĂłw?
[...]

pewnie jakąś plotkę słyszałeś.. Bo ja w przekupstwo ekologów zwyczajnie nie wierzę.

Data: 2010-10-13 19:30:21
Autor: PapaSmurf
Ekoterroryści
Órzytkownik "jadrys" napisał:
[...]

ale to nie jest kfestia tfojej religijności, ale faktuf, natomiast jak
chcesz w cos wierzyć to zapisz się do jakiegoś kościoła:O)

Data: 2010-10-13 20:33:10
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-13 19:30, PapaSmurf pisze:
[...]

Podaj jakieś przekonywujące fakty na poparcie swojej tezy to może uwierzę. Bo jak na razie to widzę tylko czyste intencje ruchu ekologicznego w Polsce..

Data: 2010-10-14 19:33:46
Autor: PapaSmurf
Ekoterroryści
Órzytkownik "jadrys" napisał:
Podaj jakieś przekonywujące fakty na poparcie swojej tezy to może uwierzę.
Bo jak na razie to widzę tylko czyste intencje ruchu ekologicznego w
Polsce..

ale ja nie chcę żebyś w cokolwiek zaczynał wierzyć, pisałem ci że jeśli
interesuje cię wiara to zapisz sie do jakiegoś kościoła, tam dadzą ci wiarę
zamiast faktuf:O)
po prostu sam sprawdz co te organizacje faktycznie robią, a co głoszą,
porównaj to ze sobą, zastanuf się kto je finansuje, kto im wydaje
polecenia?:O)

podpowiem ci tylko że identyczne i na ej samej zasadzie działające
organizacje humanitarne w czasie każdej klęski czy wojny wrzeszczą w mediach
pszerażliwie że tam umierają ludzie, zbierają kupę kasy, żywności i towaru
(fszystko nieopodatkowane i bez Ĺźadnej kontroli), potem do takiej afryki,
czy haiti docierają ogromy konteneruf a zaopatszeniem kture nie jest
wydawane potszebyjącym, kturzy umieraja z głodu, a cała kasa i towary
pszepadają bez śladu, a towary są spszedawane na czarnym rynku:O)

to samo z ekologią i fszelkimi fundacjami:O)

Data: 2010-10-14 23:30:46
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-14 19:33, PapaSmurf pisze:
[...]

No wszyscy widzimy efekty ich działań - mogę wsiąść teraz do auta i jutro ranek przywitać nad rozlewiskami Rospudy, albo nad tymi bagnami niedaleko Łodzi, rĂłwnieĹź ocalonych przez ekologĂłw.  To są efekty ich działań, i za to im dzięki..

Data: 2010-10-16 21:33:43
Autor: PapaSmurf
Ekoterroryści
[...]

ty widzisz jedynie efekty działań ich propagandy:O)
bo gdybyś się faktycznie zainteresował to wiedział byś że tamta inwestycja
była zrobiona prawidłowo i fachowo i z najmniejszą stratą dla srodowiska,
problem w tym że nie zapłacili haraczu dla jakiejś międzynarodowej mafii i
ta nasłała sfoje pieski i co się stało?
stało się to że teraz ta inwestycja powstanie znacznie puźniej, inną trasą,
znacznie dłuższą i znacznie bardziej dewastującą owe okolice, a cała
inwestycja będzie kilkukrotnie droższa:O(

Data: 2010-10-17 09:34:43
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-16 21:33, PapaSmurf pisze:
[...]

W sumie gdyby nie twoja celowa dysleksja i dysortografia to piszesz
sensownie.

Data: 2010-10-18 18:44:38
Autor: Pa,paSmurf
Ekoterroryści
Órzytkownik "u2" napisał:
[...]

jak szukasz pszerostu formy nad treścia to czytaj poezję, ja poetą nie
jestem:O)

aa do jędrysa to niech pogłębia sfoja wiarę w boga, natomiast ekoterroryści
to nie bogowie, ale pospolite złodziejaszki i szkodniki!:O(
zastanów się może nad takim faktem dlaczego ostatnio tyle szumu w mediach
jak pierdolnoł jakiś zbiornik z odpadami toksycznymi, gdzie byli ftedy owi
ekolodzy?
takich toksycznych śmietnisk i dołów z odpadami po międzynarodowych
korporacjach są setkki w samej polsce, czy widziałęś kiedyś jakeigoś ekologa
pszy takiej bombie eologicznej?
nie widziałeś, bo oni są opłacani pszez tych korporacyjnych śmieciarzy,
sfoim nie szkodzą:O(

Data: 2010-10-19 08:51:08
Autor: jadrys
Ekoterroryści
[...]

Przestań chrzanić, Rozlewiska Rospudy uratowane dla ludzi tym zainteresowanych i tylko to się liczy.  Co będzie się działo później to zobaczymy. Gdy faktycznie będzie sytuacja wyglądała tak jak to prognozujesz, to wtedy będziesz miał prawo do krytyki. Ale teraz  ciesz się z innymi z uratowania tych bagien.

Data: 2010-10-21 21:10:21
Autor: Pa,paSmurf
Ekoterroryści
[...]
droĹźsza:O(

[...]

problem w tym że niczego nie uratowano, ty jak zwykle wiarę pogłębiasz a
faktami się nie interesujesz, inaczej byś wiedział że ja nic nie prgnozuję,
będzie tak jak napisałem, bo to jusz jest ustalone, jest jusz nowa trasa
obwodnicy, znacznie dłuższa, w znacznie większy stopniu pszechodząca pszez
te tereny, będzie znacznie droższa i bardziej długotrfała, jaki z tego
morał?:O)

pomyśl dlaczego tych ekoterrorystuf pejsiastych korporacji jakoś nie
interesują się setkami bomb ekologicznych w polsce i na śfiecie?:O)
jak kturaś wybuchnie jak w czechach to tylko w mediach cos napomkną a koszty
tego i tak ponoszą obywatele a nie te ekoterrorystyczne korporacje:O(

pitolisz o jakiejś rospudzie w kturej nigdy nie byłeś a nie widizsz jak ci
pod nosem karczują lasy państwowe i jakoś ekoterrorystuf tam nie widać,
ciekawe dlaczego?:O(

Data: 2010-10-22 17:40:02
Autor: jadrys
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-21 21:10, Pa,paSmurf pisze:
[...]

Jak na razie to jeszcze spokojnie mogę grzyby zbierać w lasach państwowych.  I naprawde nie pojmuję dlaczego uratowanie tych bagien na rozlewisku Rospudy budzi taką waszą wściekłość. Są to unikatowe na skalę Europejską skupiska fauny i flory, a wy byście ją chcieli wybetonować..

Data: 2010-10-22 17:50:07
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-22 17:40, jadrys pisze:
[...]

Uważasz, że Papa Smurf to towarzysz, że zwracasz się per wy ?

To nie wściekłość, tylko zgroza jak się mieszka nad doliną Rospudy, a
prostak Schetyna decyduje o twoim losie.

Data: 2010-10-24 14:12:19
Autor: P.apo5merf
Ekoterroryści
[...]

widzę ze ty w lasach państfowyh bywasz jeszcze żadziej nisz w rospudzie
skoro nie widzisz ciągłego systematycznego ich karczowania, dlaczego
ekoterrorysci nie ratują tych lasuf?:O(
dlaczego ekoterroryści nie bronią nas towarzysze od bomb ekologicznych jakie
fundują nam pejsiaste korporacje?:O(

Data: 2010-10-13 19:33:39
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-12 19:48, jadrys pisze:
pewnie jakąś plotkę słyszałeś.. Bo ja w przekupstwo ekologów zwyczajnie
nie wierzę.

Ekologów nie, ale pseudoekologów tak.

Data: 2010-10-13 20:32:07
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-13 19:33, u2 pisze:
W dniu 2010-10-12 19:48, jadrys pisze:
pewnie jakąś plotkę słyszałeś.. Bo ja w przekupstwo ekologów zwyczajnie
nie wierzę.

Ekologów nie, ale pseudoekologów tak.

"Pseudo ekologów", czyli kogo? Tych co uratowali dla nas i potomności przed stratowaniem rozlewisk Rospudy?

Data: 2010-10-13 20:58:15
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-13 20:32, jadrys pisze:
Ekologów nie, ale pseudoekologów tak.

"Pseudo ekologów", czyli kogo? Tych co uratowali dla nas i potomności
przed stratowaniem rozlewisk Rospudy?

Pseudoekologów czyli wynajętych taterników o raz pseudoaktora z sitcomów
czyli Jacka Winiarskiego.

Żaden z nich nie jest przyrodnikiem, czyli ekologiem.

Data: 2010-10-14 23:30:23
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-13 20:58, u2 pisze:
[...]

No i dobrze, to ekolodzy ich wynajęli..

Data: 2010-10-17 09:33:00
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-14 23:30, jadrys pisze:
Pseudoekologów czyli wynajętych taterników o raz pseudoaktora z sitcomów
czyli Jacka Winiarskiego.

Żaden z nich nie jest przyrodnikiem, czyli ekologiem.

No i dobrze, to ekolodzy ich wynajęli..

Żadni ekolodzy, tylko organizacje pseudo-ekologiczne, których jest ponad
1000 w Polsce.

Każda jest w stanie zablokować jakąś budowę i żądać haraczu.

A że są wspierani przez machinę merdialną GWna to ciemnemu ludowi wydaje
się, że ratują świat.

Data: 2010-10-19 08:50:42
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-17 09:33, u2 pisze:
[...]

Na czym polega ten "haracz"?? Odnoszą oni z tych akcji ekologicznych jakieś korzyści osobiste - np. finansowe??

Data: 2010-10-21 21:14:00
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-19 08:50, jadrys pisze:
Na czym polega ten "haracz"?? Odnoszą oni z tych akcji ekologicznych
jakieś korzyści osobiste - np. finansowe??

Ci którzy uczestniczyli w akcji wieszania się na drzewach dostawali
normalne wynagrodzenie. A tacy pseudo-ekolodzy jak Jacek Winiarski mieli
okazję zaistnieć merdialnie. Nawet pan Gwiazda tam "zaistniał".

W akcji wieszania się na drzewach oprócz wątku merdialnego dochodził
wątek polityczny, aby ośmieszyć PiS.

Pisałem niedawno o organizacji "ekologicznej" która może zrezygnować z
oprotestowania budowy pod warunkiem wpłaty dla nich 7 mln. Nie robią
więc to bezinteresownie tylko dla kasy.

Data: 2010-10-22 17:39:31
Autor: jadrys
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-21 21:14, u2 pisze:
[...]

A kto im płacił?

To nie chodziło o wpłatę na ich konta osobiste ale na pokrycie kosztów przeniesienia jakichś tam gniazd ptasich, czy czegoś w tym stylu.

Data: 2010-10-22 17:49:54
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-22 17:39, jadrys pisze:
A kto im płacił?

Ci którzy ich wysłali, czyli organizacje pseudo-ekologów.

To nie chodziło o wpłatę na ich konta osobiste ale na pokrycie kosztów
przeniesienia jakichś tam gniazd ptasich, czy czegoś w tym stylu.

Zdradzasz swoją totalną niekompetencję.

Tu nie chodzi o lęgowiska ptaków, w tym bociana czarnego, ani o rzadkie
gatunki storczykowatych, ani nawet o torfowisko.

Wszystko to zabezpieczyli prawdziwi ekolodzy, którzy planowali przebieg
obwodnicy.

Tutaj wszystko rozbijało się o politykę i merdialną akcję GWna przeciwko
PiSowi.

Data: 2010-10-12 17:44:36
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-12 08:33, jadrys pisze:
Nie przejmuj się, - oni dbają i o twój interes. Wolałbyś żyć w kraju
wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistów?

Ściemniasz, oni dbają tylko o swoje wiecznie nienażarte mordy.

Data: 2010-10-12 19:48:03
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-12 17:44, u2 pisze:
[...]

gdyby nie Oni to po rozlewiskach "Rospudy" nie byłoby już nawet śladu.. I co najmniej po 10-ciu innych - takich samych miejscach przyrodniczych.

Data: 2010-10-13 19:58:38
Autor: u2
Ekoterroryści
[...]

Naiwnyś, nigdy nie byłeś nad Rospudą. Nad Rospudę wysłano płatnych
"komandosów" aby ściemnić ciemny lud. Żadni z nich ekolodzy tylko płatne
pachołki z GWna.

Teraz dopiero grozi hekatomba dla mieszkańców znad Rospudy kiedy GWno
zatriumfowało.

Data: 2010-10-13 20:31:34
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-13 19:58, u2 pisze:
[...]

Nad samą Rospuda nie, ale znam tamte rejony. I tak prawdę mówiąc jest to mi obojetne kto tam był - ekolodzy czy "komandosi z GWna", liczy się efekt ich działań. Być może w niedługim czasie pojadę się rozkoszować widokiem tej pięknej rzeki a nie jakiegos wybetonowanego kanału..

Data: 2010-10-13 20:56:34
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-13 20:31, jadrys pisze:
[...]

Uważaj abyś się nie zawiódł. Przywitam ciebie kłonicą. :)

Data: 2010-10-14 23:30:09
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-13 20:56, u2 pisze:
[...]

Wolę nawet to niż śmierdzące spaliny i skażone środowisko.

Data: 2010-10-17 09:29:54
Autor: u2
Ekoterroryści
W dniu 2010-10-14 23:30, jadrys pisze:
Uważaj abyś się nie zawiódł. Przywitam ciebie kłonicą. :)

Wolę nawet to niż śmierdzące spaliny i skażone środowisko.

Dzięki takim durniom z GWna jak ty, śmierdzące spaliny i skażone
środowisko będzie wokół nie tylko Rospudy.

Data: 2010-10-19 08:50:05
Autor: jadrys
Ekoterroryści
  W dniu 2010-10-17 09:29, u2 pisze:
[...]

Zaczynam podejrzeć że jesteś zdegenerowanym człowiekiem przez miasto. Ciebie nie cieszy śpiew ptaków i czyste powietrze. Ty najchętniej wszystko wokół byś wybetonował.

Data: 2010-10-22 17:54:34
Autor: u2
Ekoterroryści
[...]

Mylisz się, mieszkam tutaj nad dolinką pewnej rzeczki, którą chcą
zniszczyć ekoterroryści.

Data: 2010-10-12 09:11:31
Autor: Zahir
Ekoterroryści

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:933b5099-fa73-42a5-8d02-378021768943a36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Tak to jest jak się raz ustąpi pola bandytom! Prezes PiS ustąpił im w sprawie Rospudy, teraz się rozwydrzyli i żądają więcej. Mają doskonaly wzór - prezesa PiS. On też ostatnio się rozuchwalił i wydaje mu się, że jest prezydentem, a Polska to jego folwark!

--

Zahir

Ekoterroryści