Ekoterrory¶ci

Data: 2010-10-12 08:33:54
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-12 08:13, u2 pisze:
.. znowu ż±daj± kasy :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8497674,Ekolodzy_odstapia_od_protestu_wokol_Modlina__Wystarczy.html

"PRZEGLĄD PRASY. Za odst±pienie od blokady budowy lotniska w Modlinie
organizacja ekologiczna obrońców ptaków chce, aby spółka buduj±ca
lotnisko zainwestowała 7 mln zł w bagna Puszczy Białowieskiej -
informuje "Dziennik Gazeta Prawna". "

Nie przejmuj siê, - oni dbaj± i o twój interes. Wolałby¶ żyæ w kraju wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistów?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-12 17:19:28
Autor: heÂźsk
Ekoterrory¶ci
On Tue, 12 Oct 2010 08:33:54 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

Nie przejmuj siê, - oni dbaj± i o twój interes. Wolałby¶ żyæ w kraju wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistów?

 zmiluj sie i nie pieprz! znam tych "ekologow". przy budowie galerii  protestowali przeciwko zagrozeniom jakiegos zuczka, kiedy ich szef
 dostal domopracowania operat wycofali sie szybciutko. to terrorysci!
 w d...e maja twoj interes i takich jak ty komunistow. to kapitalisci.

Data: 2010-10-12 19:48:37
Autor: jadrys
Ekoterroryƛci
  W dniu 2010-10-12 17:19, heÂźsk pisze:
On Tue, 12 Oct 2010 08:33:54 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

   W dniu 2010-10-12 08:13, u2 pisze:
.. znowu ĆŒÄ…dają kasy :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8497674,Ekolodzy_odstapia_od_protestu_wokol_Modlina__Wystarczy.html

"PRZEGLĄD PRASY. Za odstąpienie od blokady budowy lotniska w Modlinie
organizacja ekologiczna obroƄców ptaków chce, aby spóƂka budująca
lotnisko zainwestowaƂa 7 mln zƂ w bagna Puszczy BiaƂowieskiej -
informuje "Dziennik Gazeta Prawna". "
Nie przejmuj się, - oni dbają i o twĂłj interes. WolaƂbyƛ ĆŒyć w kraju
wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistĂłw?
[...]

pewnie jakąƛ plotkę sƂyszaƂeƛ.. Bo ja w przekupstwo ekologów zwyczajnie nie wierzę.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-10-13 19:30:21
Autor: PapaSmurf
Ekoterroryƛci
Órzytkownik "jadrys" napisaƂ:
[...]

ale to nie jest kfestia tfojej religijnoƛci, ale faktuf, natomiast jak
chcesz w cos wierzyć to zapisz się do jakiegoƛ koƛcioƂa:O)

Data: 2010-10-13 20:33:10
Autor: jadrys
Ekoterroryƛci
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8497674,Ekolodzy_odstapia_od_protestu_wokol_Modlina__Wystarczy.html "PRZEGLĄD PRASY. Za odstąpienie od blokady budowy lotniska w Modlinie
[...]

Podaj jakieƛ przekonywujące fakty na poparcie swojej tezy to moĆŒe uwierzę. Bo jak na razie to widzę tylko czyste intencje ruchu ekologicznego w Polsce..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-10-14 19:33:46
Autor: PapaSmurf
Ekoterroryƛci
Órzytkownik "jadrys" napisaƂ:
Podaj jakieƛ przekonywujące fakty na poparcie swojej tezy to moĆŒe uwierzę.
Bo jak na razie to widzę tylko czyste intencje ruchu ekologicznego w
Polsce..

ale ja nie chcę ĆŒebyƛ w cokolwiek zaczynaƂ wierzyć, pisaƂem ci ĆŒe jeƛli
interesuje cię wiara to zapisz sie do jakiegoƛ koƛcioƂa, tam dadzą ci wiarę
zamiast faktuf:O)
po prostu sam sprawdz co te organizacje faktycznie robią, a co gƂoszą,
porównaj to ze sobą, zastanuf się kto je finansuje, kto im wydaje
polecenia?:O)

podpowiem ci tylko ĆŒe identyczne i na ej samej zasadzie dziaƂające
organizacje humanitarne w czasie kaĆŒdej klęski czy wojny wrzeszczą w mediach
pszeraĆŒliwie ĆŒe tam umierają ludzie, zbierają kupę kasy, ĆŒywnoƛci i towaru
(fszystko nieopodatkowane i bez ĆŒadnej kontroli), potem do takiej afryki,
czy haiti docierają ogromy konteneruf a zaopatszeniem kture nie jest
wydawane potszebyjącym, kturzy umieraja z gƂodu, a caƂa kasa i towary
pszepadają bez ƛladu, a towary są spszedawane na czarnym rynku:O)

to samo z ekologią i fszelkimi fundacjami:O)

Data: 2010-10-14 23:30:46
Autor: jadrys
Ekoterroryƛci
  W dniu 2010-10-14 19:33, PapaSmurf pisze:
[...]

No wszyscy widzimy efekty ich dziaƂaƄ - mogę wsiąƛć teraz do auta i jutro ranek przywitać nad rozlewiskami Rospudy, albo nad tymi bagnami niedaleko Ɓodzi, rĂłwnieĆŒ ocalonych przez ekologĂłw.  To są efekty ich dziaƂaƄ, i za to im dzięki..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-10-16 21:33:43
Autor: PapaSmurf
Ekoterroryƛci
[...]

ty widzisz jedynie efekty dziaƂaƄ ich propagandy:O)
bo gdybyƛ się faktycznie zainteresowaƂ to wiedziaƂ byƛ ĆŒe tamta inwestycja
byƂa zrobiona prawidƂowo i fachowo i z najmniejszą stratą dla srodowiska,
problem w tym ĆŒe nie zapƂacili haraczu dla jakiejƛ międzynarodowej mafii i
ta nasƂaƂa sfoje pieski i co się staƂo?
staƂo się to ĆŒe teraz ta inwestycja powstanie znacznie puĆșniej, inną trasą,
znacznie dƂuĆŒszą i znacznie bardziej dewastującą owe okolice, a caƂa
inwestycja będzie kilkukrotnie droĆŒsza:O(

Data: 2010-10-17 09:34:43
Autor: u2
Ekoterroryƛci
W dniu 2010-10-16 21:33, PapaSmurf pisze:
[...]

W sumie gdyby nie twoja celowa dysleksja i dysortografia to piszesz
sensownie.

Data: 2010-10-18 18:44:38
Autor: Pa,paSmurf
Ekoterroryƛci
Órzytkownik "u2" napisaƂ:
[...]

jak szukasz pszerostu formy nad treƛcia to czytaj poezję, ja poetą nie
jestem:O)

aa do jędrysa to niech pogƂębia sfoja wiarę w boga, natomiast ekoterroryƛci
to nie bogowie, ale pospolite zƂodziejaszki i szkodniki!:O(
zastanĂłw się moĆŒe nad takim faktem dlaczego ostatnio tyle szumu w mediach
jak pierdolnoƂ jakiƛ zbiornik z odpadami toksycznymi, gdzie byli ftedy owi
ekolodzy?
takich toksycznych ƛmietnisk i doƂów z odpadami po międzynarodowych
korporacjach są setkki w samej polsce, czy widziaƂęƛ kiedyƛ jakeigoƛ ekologa
pszy takiej bombie eologicznej?
nie widziaƂeƛ, bo oni są opƂacani pszez tych korporacyjnych ƛmieciarzy,
sfoim nie szkodzą:O(

Data: 2010-10-19 08:51:08
Autor: jadrys
Ekoterroryƛci
[...]

PrzestaƄ chrzanić, Rozlewiska Rospudy uratowane dla ludzi tym zainteresowanych i tylko to się liczy.  Co będzie się dziaƂo pĂłĆșniej to zobaczymy. Gdy faktycznie będzie sytuacja wyglądaƂa tak jak to prognozujesz, to wtedy będziesz miaƂ prawo do krytyki. Ale teraz  ciesz się z innymi z uratowania tych bagien.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-10-21 21:10:21
Autor: Pa,paSmurf
Ekoterroryƛci
[...]

problem w tym ĆŒe niczego nie uratowano, ty jak zwykle wiarę pogƂębiasz a
faktami się nie interesujesz, inaczej byƛ wiedziaƂ ĆŒe ja nic nie prgnozuję,
będzie tak jak napisaƂem, bo to jusz jest ustalone, jest jusz nowa trasa
obwodnicy, znacznie dƂuĆŒsza, w znacznie większy stopniu pszechodząca pszez
te tereny, będzie znacznie droĆŒsza i bardziej dƂugotrfaƂa, jaki z tego
moraƂ?:O)

pomyƛl dlaczego tych ekoterrorystuf pejsiastych korporacji jakoƛ nie
interesują się setkami bomb ekologicznych w polsce i na ƛfiecie?:O)
jak kturaƛ wybuchnie jak w czechach to tylko w mediach cos napomkną a koszty
tego i tak ponoszą obywatele a nie te ekoterrorystyczne korporacje:O(

pitolisz o jakiejƛ rospudzie w kturej nigdy nie byƂeƛ a nie widizsz jak ci
pod nosem karczują lasy paƄstwowe i jakoƛ ekoterrorystuf tam nie widać,
ciekawe dlaczego?:O(

Data: 2010-10-22 17:40:02
Autor: jadrys
Ekoterroryƛci
W dniu 2010-10-21 21:10, Pa,paSmurf pisze:
[...]

Jak na razie to jeszcze spokojnie mogę grzyby zbierać w lasach paƄstwowych.  I naprawde nie pojmuję dlaczego uratowanie tych bagien na rozlewisku Rospudy budzi taką waszą wƛciekƂoƛć. Są to unikatowe na skalę Europejską skupiska fauny i flory, a wy byƛcie ją chcieli wybetonować..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĂłrą naleĆŒy walczyć..

Data: 2010-10-22 17:50:07
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-22 17:40, jadrys pisze:
Jak na razie to jeszcze spokojnie mogê grzyby zbieraæ w lasach
państwowych.  I naprawde nie pojmujê dlaczego uratowanie tych bagien na
rozlewisku Rospudy budzi tak± wasz± w¶ciekło¶æ. S± to unikatowe na skalê
Europejsk± skupiska fauny i flory, a wy by¶cie j± chcieli wybetonowaæ..

Uważasz, że Papa Smurf to towarzysz, że zwracasz siê per wy ?

To nie w¶ciekło¶æ, tylko zgroza jak siê mieszka nad dolin± Rospudy, a
prostak Schetyna decyduje o twoim losie.

Data: 2010-10-24 14:12:19
Autor: P.apo5merf
Ekoterroryƛci
[...]

widzę ze ty w lasach paƄstfowyh bywasz jeszcze ĆŒadziej nisz w rospudzie
skoro nie widzisz ciągƂego systematycznego ich karczowania, dlaczego
ekoterrorysci nie ratują tych lasuf?:O(
dlaczego ekoterroryƛci nie bronią nas towarzysze od bomb ekologicznych jakie
fundują nam pejsiaste korporacje?:O(

Data: 2010-10-13 19:33:39
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-12 19:48, jadrys pisze:
pewnie jak±¶ plotkê słyszałe¶.. Bo ja w przekupstwo ekologów zwyczajnie
nie wierzê.

Ekologów nie, ale pseudoekologów tak.

Data: 2010-10-13 20:32:07
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-13 19:33, u2 pisze:
W dniu 2010-10-12 19:48, jadrys pisze:
pewnie jak±¶ plotkê słyszałe¶.. Bo ja w przekupstwo ekologów zwyczajnie
nie wierzê.

Ekologów nie, ale pseudoekologów tak.

"Pseudo ekologów", czyli kogo? Tych co uratowali dla nas i potomno¶ci przed stratowaniem rozlewisk Rospudy?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-13 20:58:15
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-13 20:32, jadrys pisze:
Ekologów nie, ale pseudoekologów tak.

"Pseudo ekologów", czyli kogo? Tych co uratowali dla nas i potomno¶ci
przed stratowaniem rozlewisk Rospudy?

Pseudoekologów czyli wynajêtych taterników o raz pseudoaktora z sitcomów
czyli Jacka Winiarskiego.

Żaden z nich nie jest przyrodnikiem, czyli ekologiem.

Data: 2010-10-14 23:30:23
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-13 20:58, u2 pisze:
[...]

No i dobrze, to ekolodzy ich wynajêli..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-17 09:33:00
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-14 23:30, jadrys pisze:
Pseudoekologów czyli wynajêtych taterników o raz pseudoaktora z sitcomów
czyli Jacka Winiarskiego.

Żaden z nich nie jest przyrodnikiem, czyli ekologiem.

No i dobrze, to ekolodzy ich wynajêli..

Żadni ekolodzy, tylko organizacje pseudo-ekologiczne, których jest ponad
1000 w Polsce.

Każda jest w stanie zablokowaæ jak±¶ budowê i ż±daæ haraczu.

A że s± wspierani przez machinê merdialn± GWna to ciemnemu ludowi wydaje
siê, że ratuj± ¶wiat.

Data: 2010-10-19 08:50:42
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-17 09:33, u2 pisze:
[...]

Na czym polega ten "haracz"?? Odnosz± oni z tych akcji ekologicznych jakie¶ korzy¶ci osobiste - np. finansowe??

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-21 21:14:00
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-19 08:50, jadrys pisze:
Na czym polega ten "haracz"?? Odnosz± oni z tych akcji ekologicznych
jakie¶ korzy¶ci osobiste - np. finansowe??

Ci którzy uczestniczyli w akcji wieszania siê na drzewach dostawali
normalne wynagrodzenie. A tacy pseudo-ekolodzy jak Jacek Winiarski mieli
okazjê zaistnieæ merdialnie. Nawet pan Gwiazda tam "zaistniał".

W akcji wieszania siê na drzewach oprócz w±tku merdialnego dochodził
w±tek polityczny, aby o¶mieszyæ PiS.

Pisałem niedawno o organizacji "ekologicznej" która może zrezygnowaæ z
oprotestowania budowy pod warunkiem wpłaty dla nich 7 mln. Nie robi±
wiêc to bezinteresownie tylko dla kasy.

Data: 2010-10-22 17:39:31
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-21 21:14, u2 pisze:
[...]

A kto im płacił?

To nie chodziło o wpłatê na ich konta osobiste ale na pokrycie kosztów przeniesienia jakich¶ tam gniazd ptasich, czy czego¶ w tym stylu.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-22 17:49:54
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-22 17:39, jadrys pisze:
A kto im płacił?

Ci którzy ich wysłali, czyli organizacje pseudo-ekologów.

To nie chodziło o wpłatê na ich konta osobiste ale na pokrycie kosztów
przeniesienia jakich¶ tam gniazd ptasich, czy czego¶ w tym stylu.

Zdradzasz swoj± totaln± niekompetencjê.

Tu nie chodzi o lêgowiska ptaków, w tym bociana czarnego, ani o rzadkie
gatunki storczykowatych, ani nawet o torfowisko.

Wszystko to zabezpieczyli prawdziwi ekolodzy, którzy planowali przebieg
obwodnicy.

Tutaj wszystko rozbijało siê o politykê i merdialn± akcjê GWna przeciwko
PiSowi.

Data: 2010-10-12 17:44:36
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-12 08:33, jadrys pisze:
Nie przejmuj siê, - oni dbaj± i o twój interes. Wolałby¶ żyæ w kraju
wybetonowanym i wyasfaltowanym i rozparcelowanym na potrzeby  kapitalistów?

Šciemniasz, oni dbaj± tylko o swoje wiecznie nienażarte mordy.

Data: 2010-10-12 19:48:03
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-12 17:44, u2 pisze:
[...]

gdyby nie Oni to po rozlewiskach "Rospudy" nie byłoby już nawet ¶ladu.. I co najmniej po 10-ciu innych - takich samych miejscach przyrodniczych.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-13 19:58:38
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
[...]

Naiwny¶, nigdy nie byłe¶ nad Rospud±. Nad Rospudê wysłano płatnych
"komandosów" aby ¶ciemniæ ciemny lud. Żadni z nich ekolodzy tylko płatne
pachołki z GWna.

Teraz dopiero grozi hekatomba dla mieszkańców znad Rospudy kiedy GWno
zatriumfowało.

Data: 2010-10-13 20:31:34
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-13 19:58, u2 pisze:
[...]

Nad sam± Rospuda nie, ale znam tamte rejony. I tak prawdê mówi±c jest to mi obojetne kto tam był - ekolodzy czy "komandosi z GWna", liczy siê efekt ich działań. Byæ może w niedługim czasie pojadê siê rozkoszowaæ widokiem tej piêknej rzeki a nie jakiegos wybetonowanego kanału..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-13 20:56:34
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-13 20:31, jadrys pisze:
[...]

Uważaj aby¶ siê nie zawiódł. Przywitam ciebie kłonic±. :)

Data: 2010-10-14 23:30:09
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-13 20:56, u2 pisze:
[...]

Wolê nawet to niż ¶mierdz±ce spaliny i skażone ¶rodowisko.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-17 09:29:54
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
W dniu 2010-10-14 23:30, jadrys pisze:
Uważaj aby¶ siê nie zawiódł. Przywitam ciebie kłonic±. :)

Wolê nawet to niż ¶mierdz±ce spaliny i skażone ¶rodowisko.

Dziêki takim durniom z GWna jak ty, ¶mierdz±ce spaliny i skażone
¶rodowisko bêdzie wokół nie tylko Rospudy.

Data: 2010-10-19 08:50:05
Autor: jadrys
Ekoterrory¶ci
  W dniu 2010-10-17 09:29, u2 pisze:
[...]

Zaczynam podejrzeæ że jeste¶ zdegenerowanym człowiekiem przez miasto. Ciebie nie cieszy ¶piew ptaków i czyste powietrze. Ty najchêtniej wszystko wokół by¶ wybetonował.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyæ..

Data: 2010-10-22 17:54:34
Autor: u2
Ekoterrory¶ci
[...]

Mylisz siê, mieszkam tutaj nad dolink± pewnej rzeczki, któr± chc±
zniszczyæ ekoterrory¶ci.

Ekoterrory¶ci