Ekoterrotysci znow atakuja S7

Data: 2010-09-21 19:50:09
Autor: kurdybanek
Ekoterrotysci znow atakuja S7

Użytkownik "gogi" <goNOSPAME@WYTNIJ.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i7amqu$lm6$3inews.gazeta.pl...
Witam,
ekoterrorysci znowu daja o sobie znac blokujac rozbudowe S7 w okolicach Skarzyska :)
http://tinyurl.com/2d5o6eu

Ciekaw jestem czy oni nie jezdza samochodami, czy z kazdego oprotestowania moze kase dostaja. Nie mam pojecia.

Maj± szersze horyzonty niż reszta społeczeństwa.

Data: 2010-09-21 17:54:20
Autor: masti
Ekoterrotysci znow atakuja S7
Dnia pięknego Tue, 21 Sep 2010 19:50:09 +0200 osobnik zwany kurdybanek
wystukał:

U¿ytkownik "gogi" <goNOSPAME@WYTNIJ.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Maj± szersze horyzonty ni¿ reszta spo³eczeñstwa.

raczej kieszenie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-21 19:53:02
Autor: kurdybanek
Ekoterrotysci znow atakuja S7

Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał w wiadomo¶ci news:i7ar8h$1ng$1opal.icpnet.pl...

[...]

Poza tym, jak zwykle, kieruje się celownik na "ekoterrorystów". Zamiast na urzędasów, którzy pierdz± w stołek za nasze pieni±dze. Dopiero będzie musiała ich Unia pogonić, tak jak w sprawie Rospudy.

Data: 2010-09-28 10:02:57
Autor: komar
W dniu 2010-09-21 19:50, kurdybanek pisze:
Uďż˝ytkownik "gogi"<goNOSPAME@WYTNIJ.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
[...]

Maj� szersze horyzonty ni� reszta spo�ecze�stwa.

tzn. jak szersze? za 1000 lat to ani tej drogi ani tych krzaków które chcą chronić nie będzie więc z perspektywy czasu nie warto bronić krzaków bo droga się jednak bardziej przyda w obecnych czasach.

Ekoterrotysci znow atakuja S7