Ekran

Data: 2019-06-25 12:59:50
Autor: radekp@konto.pl
Ekran
Tue, 18 Jun 2019 17:39:13 +0200, w <5d090590$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <MxIlCh@jachu.ru> napisał(-a):

A właściwie jego proporcje. Czy też tak macie że z jednej strony kursor tylko dochodzi do krawędzi ekranu a z drugiej chowa się prawie całkowicie? Podobnie jest w proporcji góra dół. Góra - cały kursor widoczny, na dole kursor chowa się za krawędzią. U Nvidii to chyba norma bo mam to na stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś skorygować aby było normalnie?

Oczywiście, że się chowa.
"Punktem aktywnym" jest sam szczyt strzałki.
Jak inaczej chciałbyś wybrać punkt na samym dole ekranu?

Data: 2019-06-25 13:40:58
Autor: ń
Ekran
Przecież OP pisał o kursorze, a nie o strzałce.
Przypomnij sobie, jak wygląda kursor, np. w edytorze.
I to jest faktycznie ciekawe zjawisko, że za prawą krawędzią ekranu kursor chowa się cały, a za lewą nie.

-- -- -
"Punktem aktywnym" jest sam szczyt strzałki.

Data: 2019-07-02 13:20:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ekran

Ten ,,punkt aktywny'' może być przeźroczysty tak, iż
go nie widzisz, choć ów punkt nie chowa się poza ekranem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

"ń" qet18b$6f9$1@node1.news.atman.pl

Data: 2019-08-30 20:58:47
Autor: Grzegorz Tomczyk
Ekran
W dniu 25.06.2019 o 13:40, ń pisze:
I to jest faktycznie ciekawe zjawisko, że za prawą krawędzią ekranu kursor chowa się cały, a za lewą nie.

E tam, u mnie przechodzi do nowej linii. :]

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-06-25 17:17:48
Autor: Trybun
Ekran
W dniu 25.06.2019 o 12:59, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Kursor nie musi być nieruchomy.

Data: 2019-06-27 18:29:55
Autor: radekp@konto.pl
Ekran
Tue, 25 Jun 2019 17:17:48 +0200, w
<5d123afa$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <MxIlCh@jachu.ru>
napisał(-a):

> [...]
> Oczywiście, że się chowa.
> "Punktem aktywnym" jest sam szczyt strzałki.
> Jak inaczej chciałbyś wybrać punkt na samym dole ekranu?

Nie ogarniam ciebie... o co w końcu chodzi?

Ekran