Ekran wł±cza się po podł±czeniu ładowarki...

Data: 2015-03-24 13:38:34
Autor: radekp@konto.pl
Ekran wł±cza się po podł±czeniu ładowarki...
.... i odł±czeniu.

Czy da się to jako¶ wył±czyć (jest zrootowany)?
Jaki¶ dĽwięk mógłby być, ale nie chcę aby ekran się wł±czał.

Data: 2015-03-24 22:52:18
Autor: masti
radekp@konto.pl wrote:

... i odł±czeniu.

Czy da się to jako¶ wył±czyć (jest zrootowany)?
Jaki¶ dĽwięk mógłby być, ale nie chcę aby ekran się wł±czał.

settings-> Display -> Wake-on-Plug

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-04-17 10:17:16
Autor: radekp@konto.pl
Ekran wł±cza się po podł±czeniu ładowarki...

Nie mam :/
W którym Andku to masz?

Data: 2015-04-22 20:32:39
Autor: Dominik & Co
Ekran włącza się po podłączeniu ładowarki...
Dnia 17.04.2015 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl
Nie mam :/
W ktĂłrym Andku to masz?

Ja w ICS teĹĽ nie mam, ale Xposed Settings
m.in. to załatwia.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-03-24 23:48:35
Autor: LordBluzg®
Ekran włącza się po podłączeniu ładowarki...
"radekp@konto.pl" wydumał(a) w wiadomości ID
... i odłączeniu.
Czy da się to jakoś wyłączyć (jest zrootowany)?
Jakiś dźwięk mógłby być, ale nie chcę aby ekran się włączał.

Nokia 3510?

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2015-04-17 10:16:39
Autor: radekp@konto.pl
Ekran wł±cza się po podł±czeniu ładowarki...
Tue, 24 Mar 2015 23:48:35 +0100, w <mesr0i$dgh$1@mx1.internetia.pl>, LordBluzg®
<spam@ognik.com> napisał(-a):

> [...]
> ... i odłączeniu.
> Czy da się to jakoś wyłączyć (jest zrootowany)?
> Jakiś dźwięk mógłby być, ale nie chcę aby ekran się włączał.

Android :)

Ekran wł±cza się po podł±czeniu ładowarki...