Ekrany za grzejnikami

Data: 2010-05-07 12:38:13
Autor: PeJot
Ekrany za grzejnikami
Mikolaj Rydzewski pisze:
Witam

Przy okazji remontu padla propozycja zamontowania ekranow za grzejnikami.
Prawde mowiac mam watpliwosci czy jest sens sie w to pchac. Gdybysmy byli na etapie instalacji od zera, wtedy nie mialbym obiekcji. Ale teraz, operacja wiazalaby sie z demontazem kaloryferow,

Nie trzeba zdejmować kaloryfera. Ekran może składać się z kilku dopasowanych kawałków.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Ekrany za grzejnikami