Ekshumacja - Na cmentarzu Anna Fotyga wyskakuje...

Data: 2012-09-20 23:20:09
Autor: Lorn
Ekshumacja - Na cmentarzu Anna Fotyga wyskakuje...
.... Ja tu mieszkam. Nie wiem czy ktoś z was to wyłapał, ale ja na miejscu żandarma wojskowego zapytałbym się jej: Która kwatera? :> Do PiSowskich idiotów: Krzycząc "Tu jest Polska" oznacza, że tu gdzie stoicie jest Polska? :> Stojąc metr od was jest Rosja? jak wyjdziecie z tego miejsca, a ja sobie tam stanę to już nie jest Polska? :> LOL. By było weselej termin "liming" Pasuje do was jak ulał. Idziecie za swoim wodzem, gdzie ten kiwnie i kichnie, bronicie go, tłumaczycie jego słowotok nielogicznie złożonych myśli w zdania. WTF?

Pozdrawiam. :)

Data: 2012-09-20 14:36:45
Autor: jan.lasko
On 20 Wrz, 16:22, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
[...]

Te kilka zdań, to doskonały przykład na to, że wyborcy PO to debile,
bo w żaden inny sposób nie da się tego okreslić.

Donald Tusk: "Spójrzcie na to miejsce - tu jest Polska!

Pierwszy w Polsce Marsz Nienawiści i początek Przemysłu PO-gardy rok
2006:  http://naszeblogi.pl/node/31209

Data: 2012-09-20 23:48:52
Autor: Lorn
W dniu 2012-09-20 23:36, jan.lasko@onet.pl pisze:
[...]

Pisanie prawdy jest passe? :> Dla zwolenników PiS zapewne tak. Macie w genach wyimaginowany świat wyłącznie pod siebie... :>

Donald Tusk: "Spójrzcie na to miejsce - tu jest Polska!

Czyli słowa wypowiedziane symbolicznie przez Tuska wykorzystujecie najzwyczajniej go małpujecie? :> To trochę dziwne, bo gdzie nie staniecie tam jest Polska, a jeśli stanie tam zwolennik PO, to go przeganiacie :> Taka trochę dzicz prawda?

Data: 2012-09-20 15:13:11
Autor: jan.lasko
On 20 Wrz, 16:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-09-20 23:36, jan.la...@onet.pl pisze:

> [...]

Pisanie prawdy jest passe? :> Dla zwolenników PiS zapewne tak. Macie w
genach wyimaginowany świat wyłącznie pod siebie... :>

Nie jest passe, dlatego warto przypomnieć jak wygląda ta
wasza "prawda": http://www.youtube.com/watch?v=hgb3wpiNRnk

> [...]

staniecie tam jest Polska, a jeśli stanie tam zwolennik PO, to go
przeganiacie :> Taka trochę dzicz prawda?

"Tu jest Polska" oznacza, że tu gdzie stoicie z Tuskiem jest Polska?

Data: 2012-09-21 00:27:14
Autor: Lorn
W dniu 2012-09-21 00:13, jan.lasko@onet.pl pisze:
[...]

Mam przypomnieć obiecanki Kaczyńskiego? Wystarczy jego kongres na którym przedstawił swoje dyrdymały, które z góry nawet Balcerek olał. Chyba zapomniałeś w jakim okresie objął władzę Tusk... Dwutygodniowy kurs w Klarysewie jaki *ukończył* Kaczyński doprowadziłby Polskę na dno... Jeśli mamy dyskutować, to dyskutujmy o pomysłach i prawdziwej alternatywie wobec PO... Nie widzę nieudaczników z PIS`u u władzy. Nie zajmowaliby się poprawą stanu państwa, a brzydko pisząc "ujebaniem" Tuska.

[...]

To ja się pytam, może byś z łaski swojej odpowiedział... Zacytowałeś mi jakąś wypowiedź Tuska wyrwaną z kontekstu... Proszę o jego pełną wypowiedź. pamiętam Jak Jaro gadał coś o zomo, że niby nie tam stoi gdzie on...

Data: 2012-09-20 15:48:09
Autor: jan.lasko
On 20 Wrz, 17:28, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-09-21 00:13, jan.la...@onet.pl pisze:

> Nie jest passe, dlatego warto przypomnieć jak wygląda ta
> wasza "prawda":http://www.youtube.com/watch?v=hgb3wpiNRnk

Mam przypomnieć obiecanki Kaczyńskiego?

Nie, masz przypomnieć prawdę Tuska, a przy okazji tematu możesz
rówież przypomieć prawdę według Kopacz. Pomogę żebyś się nie spocił:
http://www.youtube.com/watch?v=xpYjVEyhyjA

Krzycząc "Tu jest Polska" oznacza, że tu gdzie

Chyba zapomniałeś w jakim okresie objął władzę Tusk...

Nie, objął w okresie wiary we własne cuda. Coś się zmieniło od tego
czasu? Stracił moc i juz nie potrafi?

> [...]
> sobie tam stanę to już nie jest Polska?

To ja się pytam, może byś z łaski swojej odpowiedział...

Na co? Na głupawe pytania które zapomniałeś skierować do
Tuska? Zadzwoń i zapytaj wodza.

Zacytowałeś mi jakąś wypowiedź Tuska wyrwaną z kontekstu...

Wstydze się z tego, ty zawsze cytujesz wypowiedzi w całości.

Proszę o jego pełną wypowiedź.

Poszukaj sobie pod hasłem "Błękitny marsz". Chyba macie w
centrali jakieś archiwum przemówień twórcy wszystkich cudów.

Data: 2012-09-21 00:59:52
Autor: Lorn
W dniu 2012-09-21 00:48, jan.lasko@onet.pl pisze:

Mam przypomnieć obiecanki Kaczyńskiego?

Nie, masz przypomnieć prawdę Tuska, a przy okazji tematu możesz
rówież przypomieć prawdę według Kopacz. Pomogę żebyś się nie spocił:
http://www.youtube.com/watch?v=xpYjVEyhyjA

Nie wiem czemu nie tnę twoich postów :> Tak jak ty moich :> Może dlatego, że ględzisz człowieku bez sensu :>

[...]

Jeśli chodzi o wiarę to zgłoś się do swoich biskupów, oni jak widać cię naprowadzają :>

[...]

Na co?

Na moje pytania...

[...]

Podaj link, albo never happened.

Data: 2012-09-20 16:15:22
Autor: jan.lasko
On 20 Wrz, 18:00, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-09-21 00:48, jan.la...@onet.pl pisze:

> Nie, masz przypomnieć prawdę Tuska, a przy okazji tematu możesz
> rówież przypomieć prawdę według Kopacz. Pomogę żebyś się nie spocił:
> [...]

A co mnie może to obchodzić? Może tak lubisz.

Może dlatego, że ględzisz człowieku bez sensu :>

Tutaj masz tekst przemówienia i sporo prawy o której tak
bardzo lubisz pisać, przepisz całośc dokładnie i wtedy
może coś zrozumiesz:
> [...]

> czasu? Stracił moc i juz nie potrafi?

Jeśli chodzi o wiarę to zgłoś się do swoich biskupów, oni jak widać cię

To jest to ględzenie bez sensu? No to szkoda czasu na ciebie.

> Na co?

Na moje pytania...

Nie potrafisz zapytać wodza?

> Wstydze się z tego, ty zawsze cytujesz wypowiedzi w całości.

> Poszukaj sobie pod hasłem "Błękitny marsz". Chyba macie w
> centrali jakieś archiwum przemówień twórcy wszystkich cudów.

Podaj link, albo never happened.

Kiedy uczestnicy "Błękitnego Marszu" zebrali się na Placu Zamkowym
Tusk zwrócił się do prezydenta, premiera, ale i do wszystkich Polaków:
"spójrzcie na to miejsce - tu jest Polska!".

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,74677,3670048.html

To tyle w temacie, wszystkie dodatkowe pytania kieruj na Berdyczów.

Data: 2012-09-21 16:42:17
Autor: Przemysław M.
Ekshumacja - Na cmentarzu Anna Fotyga wyskakuje...
Dnia Thu, 20 Sep 2012 15:13:11 -0700 (PDT), jan.lasko@onet.pl napisaů(a):

On 20 Wrz, 16:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2012-09-20 23:36, jan.la...@onet.pl pisze:

On 20 Wrz, 16:22, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
... Ja tu mieszkam. Nie wiem czy ktoú z was to wyůapaů, ale ja na
miejscu ýandarma wojskowego zapytaůbym sić jej: Która kwatera? :>  Do
PiSowskich idiotów: Krzyczŕc "Tu jest Polska" oznacza, ýe tu gdzie
stoicie jest Polska? :>  Stojŕc metr od was jest Rosja? jak wyjdziecie z
tego miejsca, a ja sobie tam stanć to juý nie jest Polska? :>  LOL. By
byůo weselej termin "liming" Pasuje do was jak ulaů. Idziecie za swoim
wodzem, gdzie ten kiwnie i kichnie, bronicie go, tůumaczycie jego
sůowotok nielogicznie zůoýonych myúli w zdania. WTF?

Pozdrawiam. :)

Te kilka zdań, to doskonaůy przykůad na to, ýe wyborcy PO to debile,
bo w ýaden inny sposób nie da sić tego okresliă.

Pisanie prawdy jest passe? :> Dla zwolenników PiS zapewne tak. Macie w
genach wyimaginowany úwiat wyůŕcznie pod siebie... :>

Nie jest passe, dlatego warto przypomnieă jak wyglŕda ta
wasza "prawda": http://www.youtube.com/watch?v=hgb3wpiNRnk

Donald Tusk: "Spójrzcie na to miejsce - tu jest Polska!

Czyli sůowa wypowiedziane symbolicznie przez Tuska wykorzystujecie
najzwyczajniej go maůpujecie? :> To trochć dziwne, bo gdzie nie
staniecie tam jest Polska, a jeúli stanie tam zwolennik PO, to go
przeganiacie :> Taka trochć dzicz prawda?

"Tu jest Polska" oznacza, ýe tu gdzie stoicie z Tuskiem jest Polska?
Stojŕc metr od was jest Rosja? jak wyjdziecie z tego miejsca, a ja
sobie tam stanć to juý nie jest Polska?

A tam gdzie wy to staůo ZOMO? --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2012-09-21 16:41:34
Autor: Przemysław M.
Dnia Thu, 20 Sep 2012 14:36:45 -0700 (PDT), jan.lasko@onet.pl napisał(a):

[...]

Zaraz, to Fotyga jest z PO? To każdego 10-tego miesiąca PO odpiwerdziela
krzyżowe przemarsze po Krakowskim Przedmieściu? Czegoś nie jarzę.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-09-21 16:39:51
Autor: Przemysław M.
Ekshumacja - Na cmentarzu Anna Fotyga wyskakuje...
Dnia Thu, 20 Sep 2012 23:20:09 +0200, Lorn napisaů(a):

[...]

Durnota Pisowców siegnćla dna grobu.

Data: 2012-09-21 22:27:38
Autor: pluton_
Ekshumacja - Na cmentarzu Anna Fotyga wyskakuje...
... Ja tu mieszkam.

Dzien dobry, zastalem Jolke ?

Nullification

Ekshumacja - Na cmentarzu Anna Fotyga wyskakuje...