Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?

Data: 2010-07-13 08:20:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?
Taki wniosek złoży w Wojskowej Prokuraturze Okręgowej w Warszawie wdowa po wiceprezesie PiS Beata Gosiewska. Zapowiadane są kolejne wnioski o ekshumacje.

http://wyborcza.pl/1,75248,8131627,Ekshumacja_Przemyslawa_Gosiewskiego_.html

Polityczny taniec na grobie męża.

Data: 2010-07-13 08:43:18
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Cheee...!!!, cheeee....!!! cheee...!!!

- aco temu GOSIAKRUTKIEWITKI badać bedom, kukaracem, cy cysem psed śmierciom
inksej Maryny niewymolestowoł...?

Data: 2010-07-13 10:29:27
Autor: dexth
Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:47f6.000004f1.4c3c0b06newsgate.onet.pl...

[.....................]
- aco temu GOSIAKRUTKIEWITKI badać bedom, kukaracem, cy cysem psed śmierciom
inksej Maryny niewymolestowoł...?

Gosiewski to był przebiegly facet, mogł rozszyfrować niecne zamiary PO i próbowac udaremnic zamach na Głowę Państwa. Trzeba wyjaśnić co spowodowało jego śmierć.

dexth

Data: 2010-07-13 11:01:04
Autor: #heÂŽsk#
On Tue, 13 Jul 2010 10:29:27 +0200, "dexth" <dexth@interia.pl> wrote:

> [...]

Gosiewski to był przebiegly facet, mogł rozszyfrować niecne zamiary PO i próbowac udaremnic zamach na Głowę Państwa. Trzeba wyjaśnić co spowodowało jego śmierć.

 jak to co? rozwalenie sie samolotu w smolensku.  szczegolne podziekowania naleza sie kaczynskim.
 to oni winni sa tej tragedii. ich pieniactwo i upor.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-13 11:30:58
Autor: dexth
Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?

Użytkownik "#heRsk#" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:gnao3612s2i3ontd9applpjsbee4hm0o634ax.com...

[..................]
jak to co? rozwalenie sie samolotu w smolensku.
szczegolne podziekowania naleza sie kaczynskim.
to oni winni sa tej tragedii. ich pieniactwo i upor.

Podobno ktoś słyszał jakis wybuch, to żona ma prawo przypuszczać, że mogł ktoś rzucić bombe na jej męza i warto się upewnić.

dexth

Data: 2010-07-13 16:40:41
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Podobno ktoś słyszał jakis wybuch, to żona ma prawo przypuszczać, że mogł ktoś rzucić bombe na jej męza i warto się upewnić.

Acha...!
- ato myślis ze tom bombem wtrumnie znojdom...?

Data: 2010-07-13 09:18:48
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3c05bd$1news.home.net.pl...
[...]

Z tego co pamiętam budowniczy peronu był rozwiedziony. Która z jego oblubienic składa ten wniosek?

Zahir

Data: 2010-07-13 10:21:41
Autor: PesTYcyD
Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?

Z tego co pamiętam budowniczy peronu był rozwiedziony. Która z jego
oblubienic składa ten wniosek?

Lokomotywa parowa

Data: 2010-07-13 11:01:04
Autor: #heÂŽsk#
Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?
On Tue, 13 Jul 2010 08:20:39 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

"Lata młodości spędził w Darłowie; mieszkał w Warszawie, aczkolwiek podawał Darłowo jako miejsce zamieszkania. Ojciec Jan był nauczycielem historii, należał do PZPR; matka Jadwiga z domu Czarnołęska jest pediatrą, kandydowała
w wyborach samorządowych w 2006 do rady powiatu w Sławnie.

Przemysław Gosiewski był mężem posłanki V kadencji Małgorzaty
Gosiewskiej; miał z nią syna Eryka. Z drugą żoną, Beatą, miał dwoje dzieci."

ciekaw jestem co da taka ekshumacja szczatkow ? znajda kule w glowie? i co wtedy? rusza na moskwe ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-13 12:04:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "#heRsk#" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nmao369jjaomtbu54vclcatml5l7n8mrns4ax.com...
http://wyborcza.pl/1,75248,8131627,Ekshumacja_Przemyslawa_Gosiewskiego_.html
ciekaw jestem co da taka ekshumacja szczatkow ?
znajda kule w glowie? i co wtedy? rusza na moskwe ?

Przecież nie chodzi o ekshumację!
Chodzi o to, by w ludziach zasiać ziarno wątpliwości.

Pamiętaćie jak Woodyjowski zerwał zawieszenie broni (armistycjum)? Kazał strzelać z dział.

Kaczyński chce zatrzeć złe wrażenie jakie wywarł ogłaszając miłość do braci moskali.
Takie przedsięwzięcia pozwolą ludziom zapomnieć wyrażenie tej fałszywej miłości.
Przecież on jest rusofobem do szpiku kości.

Data: 2010-07-13 04:51:14
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Lip, 12:04, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "#heRsk#" <'wc15_bigbred...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:nmao369jjaomtbu54vclcatml5l7n8mrns4ax.com...

> [...]

miłości.
Przecież on jest rusofobem do szpiku kości.

ale chyba nie az takim jak Komoroski?
 "Białoruś pozostaje wyzwaniem dla polskiej polityki zagranicznej.
Sytuacja w tym kraju w znacznej mierze będzie funkcją polityki Rosji
wobec Mińska". Bronisław Komorowski 2006 r.

Data: 2010-07-13 15:26:44
Autor: jadrys
[...]

Bzdura.. Nic w tym polityki, normalny ludzki odruch. Każdy normalny człowiek chciałby zobaczyć, i upewnić się czy ten w trumnie to rzeczywistsze jego bliski.

Ekshumacja Przemysława Gosiewskiego?