Ekshumacja szczątków antykomunistycznych żołnierzy z powązkowskiej kwatery "Ł"...

Data: 2013-08-23 01:16:42
Autor: kpawlak
Ekshumacja szczątków antykomunistycznych żołnierzy z powązkowskiej kwatery "Ł"...
W warszawskiej "Łączce" odnaleziono szczątki zamordowanych przez komunazistowskich bandytów dowódców polskiego zbrojnego podziemia antykomunistycznego!

Komunazistowscy bandyci starali się doprowadzić na zawsze do zapomnienia o ludziach walczących zbrojnie z ich terrorem. Historia ludzkości jednak dowodzi, że prawda zawsze zwycięży! Po kilkudziesięciu latach bohaterowie zmagań z sowieckim okupantem Polski i ich polskimi kolaborantami - zamordowani skrycie przez totalitarystów moskiewskiego chowu - powracają do pamięci narodowej dzięki uporczywej pracy pracowników Instytutu Pamięci Narodowe oraz archeologów. (...)
http://www.asme.pl/13772120573227.shtml

Ukłony

kpawlak
--
Tylko nie po oczach!! Tylko nie polityka!!! :))
Witryna P.R.W.: http://www.prw.waw.pl/

Data: 2013-08-23 07:50:55
Autor: WW
W dniu 2013-08-23 01:16, kpawlak pisze:
W warszawskiej "Łączce" odnaleziono szczątki zamordowanych przez
komunazistowskich bandytĂłw dowĂłdcĂłw polskiego zbrojnego podziemia
antykomunistycznego!

Dla wielu to byli zwykli bandyci.
Jednak czas jest nieubłagany i już coraz mniej żyje ludzi, który pamiętają bestialstwa tych bydlaków.
Dziś, w imię wali z Rosją i przyjaźni z Niemcami, nowa władza wyniesie ich na ołtarze.

Ot , chichot historii.

Pozdrawiam
WW
„Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać”.

Data: 2013-08-24 12:18:51
Autor: Towarzysz GnĂłj

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości

| Dla wielu to byli zwykli bandyci.

Nu owszem, na przykład dla towarzysza Hitlera, co oczywiście nie oznacza, że to nie byli bandyci.

| Jednak czas jest nieubłagany i już coraz mniej żyje ludzi, który
| pamiętają bestialstwa tych bydlaków.

Brigadenfuhrer Franz Kutschera również w grobie się przewraca...

| Dziś, w imię wali z Rosją i przyjaźni z Niemcami, nowa władza wyniesie

Jaką Rosją? Rosję myśmy z dymem puścili zanim Hitler zabrał sie za Żydów!
 z Partyjnym Pozdrowieniem!
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-08-23 13:30:33
Autor: Trybun
[...]

"Prawda" powiadasz pan panie kpawlak? Prawdę to wy zamknęliście przed przeciętnym Polakiem na trzy kłódki, zawłaszczając archiwa z tamtych czasów na swoje propagandowe potrzeby.
Czyżbym się mylił że wgląd do tych archiwów będziemy, my polskie bydło robocze dopiero wtedy gdy już nie będzie na tym świecie świadków tamtych wydarzeń mogących coś zanegować, czemuś zaprzeczyć?

Data: 2013-08-24 12:17:50
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| "Prawda" powiadasz pan panie kpawlak? Prawdę to wy zamknęliście przed
| przeciętnym Polakiem na trzy kłódki, zawłaszczając archiwa z tamtych

Powiem więcej towarzyszu Trybun! Zawłaszczyli nawet łopaty żeby rozgrzebywać, co ktoś inny pracowicie zakopał..
__
gru.pl

Data: 2013-08-24 15:10:00
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-24 12:17, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]

Powiem więcej towarzyszu Trybun! Zawłaszczyli nawet łopaty żeby rozgrzebywać, co

Nie jestem ci towarzyszem. I powiedz lepiej co sam o tym myślisz? Dlaczego IPN ukrył przed obywatelami archiwa PRLu, i jednocześnie oczernia jak może  poprzedni system?  Piszę to jako normalny zwykły obywatel - ja nie oczekuje od IPNu definiowania zbrodni na "komunistyczne" ja oczekuję fizycznych oskarżeń dla zbirów, chociażby tych którzy zabili na posterunku tego chłopaka.

Data: 2013-08-24 16:16:07
Autor: Towarzysz Gnój

> [...]
| > |

| Nie jestem ci towarzyszem. I powiedz lepiej co sam o tym myślisz?

Żeście nie upilnowali tych łopat!

| Dlaczego IPN ukrył przed obywatelami archiwa PRLu, i jednocześnie
| oczernia jak może  poprzedni system?  Piszę to jako normalny zwykły
| obywatel

Nie bądźcie tacy skromni towarzyszu Trybun... Budujcie wehikuł czasu i jazda naprawiać historię! Wywieziecie te scierwa tam, gdzie ich nikt później nie znajdzie. Przy okazji ukatrupicie niejakiego Kuklińskiego (gówniarz jeszcze był, to łatwo wam pójdzie...)
 gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-08-24 06:28:15
Autor: leming.show
[...]

O jejku, na tv trwam ten nius byl puszczony 6 mcy temu, powiedzieli tez ze akcja szukania grobow trwa. No ale tv trwam wg. wiekszosci jest nie trendy. Monopol na prawde ma tylko tefauen i michniki. Jaka wiekszosc, taka prawda..

Data: 2013-08-24 12:17:39
Autor: Towarzysz Gnój
Ekshumacja szczątków antykomunistycznych żołnierzy z powązkowskiej kwatery "Ł"...

Użytkownik "kpawlak" <"kpawlak/./\\wytnij.to/\\./"@asme/\\.pl> napisał w
wiadomości news:kv66pu$f0h$3mx1.internetia.pl...
> [...]
|
| Komunazistowscy bandyci starali się doprowadzić na zawsze do zapomnienia
| o ludziach walczących zbrojnie z ich terrorem. Historia ludzkości jednak

Gdy jej na to kłamstwo pozwoli!
Buuuu-ha-ha-ha!
gnoj.czerwony@gru.pl

Ekshumacja szczątków antykomunistycznych żołnierzy z powązkowskiej kwatery "Ł"...