Eksluzywne cele w Brzegu czekaja?

Data: 2017-11-30 17:30:58
Autor: Totalna Opozycja
Eksluzywne cele w Brzegu czekaja?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22718083,godziny-obrad-poslow-dziennikarka-podsumowala-krotko-licze.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"Od rana oglądam obrady komisji i liczę na archiwum Osiatyńskiego i na to, że po zakończeniu tych rządów bezprawia wszyscy winni tej sytuacji, z Piotrowiczem i posłami głosującymi na niekonstytucyjnymi ustawami na czele nie wyjdą z więzienia - napisała na Facebooku dziennikarka Superstacji, publicystka Eliza Michalik."

To pewne!

CL

Data: 2017-11-30 11:41:40
Autor: Zenek Kapelinder
Eksluzywne cele w Brzegu czekaja?
Po zakonczeniu tych rzadow beda nastepne rzady pisu i po nastepnych jeszcze jedne. I na koniec tych nastepnych po nastepnych wybitni dzialacze dzisiejej totalnej opozycji beda z pierdli wychodzili. W pierdlach beda pracowali zeby sobie minimalna emeryture wypracowac.

Data: 2017-12-01 08:33:28
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 20:41 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
PiSiak myślał o niedzieli, a już w sobotę mu ....

--
stevep

Data: 2017-12-01 09:27:36
Autor: Presidente de San Escobar
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> [...]

PiSiak myślał o niedzieli, a już w sobotę mu ....

Zenuś po prostu lubi być codziennie z rana zasadzany :DDDD
Taki postępujący syndrom sztokholmski :DDDDD
Niedługo zacznie się modlić do Piotrowiczów :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-01 12:31:50
Autor: stevep
W dniu 2017-12-01 o 09:27, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Wart Pac pałaca.

--
stevep

Data: 2017-11-30 20:57:58
Autor: A. Filip
Eksluzywne cele w Brzegu czekaja? [teraz na PO a potem na PiS?]
"Totalna Opozycja" <ciemny._lud@kupi.to> pisze:
[...]

Kto z PO ma siedzieć za krycie przez osiem lat łamania konstytucji
(i prawa karnego) w Starych Kiejkutach?  Krycie Starych Kiejkutów
dla mnie jest testem mało interesownego szacunku dla konstytucji.
[ zakaz tortur, zakaz bezprawnego pozbawienia wolności ]

Data: 2017-12-01 07:48:42
Autor: Totalna Opozycja
Eksluzywne cele w Brzegu czekaja na PiS?
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Filozofie chłopski, co ma do tego PO?  Miła być dobra zmiana? A co jest?

DOJNA ZMIANA!

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/1087-26-letni-syn-czarneckiego-tez-doradza-polskiej-grupie-zbrojeniowej

https://finanse.wp.pl/spolka-o-rydzyka-dostanie-195-mln-zl-od-panstwa-znalazla-sie-wsrod-rekomendowanych-6162542573066369a

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35759,22086530,pieniadze-z-przekretu-w-pck-zasilaly-kampanie-pis-slyszalem.html?disableRedirects=true

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/malgorzata-sadurska-odchodzi-z-kancelarii-prezydenta-sprawdzi-sie-w-biznesie-,artykuly,411424,1.html

Więc nie pierdziel tu farmazonów.

CL

Data: 2017-12-01 09:15:49
Autor: A. Filip
Eksluzywne cele w Brzegu czekaja na politykierów?
[...]

Miała być bardzo wyraźna zmiana na lepsze a jest (z grubsza) tak jak było?
Ja oczekiwania (wielkiej) zmiany na lepsze zostałem oduczony na długo
przed PiS.  Napisz wprost kogo wyborcy mają wybrać żeby wyraźna zmiana
na lepsze się naprawdę dokonała i dlaczego akurat ci wybrańcy nie ściemniają
jak wielu przed nimi.  Twój przekaz "wybierz PO a będzie jak było (i jest)"
jest "mało porywający", no chyba że mieszanie "korzyści z władzy" i
troski o konstytucję RP3 klasy ENA i Starych Kiejkutów wyszło ci przez głupotę.

Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym (dostępnym wyborem)
  -- filozoficzny fundament demokracji parlamentarnej

Data: 2017-12-01 11:16:32
Autor: Totalna Opozycja
Eksluzywne cele w Brzegu czekaja na filipkopodobnych

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+0rmgr4zlrf-hc15@wp.eu...

Miała być bardzo wyraźna zmiana na lepsze a jest (z grubsza) tak jak było?

Bronisz PiS więc pytam ciebie - co zostało z obietnic dobrej zmiany? Jest zadufanie, alienacja, apoteoza i zwykłe złodziejstwo! Zegraek Nowaka czy ośmiorniczki przy tym kolesiostwie okradającym naród to pyłek w kosmosie.

CL

Data: 2017-12-01 04:44:35
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Totalna Opozycja napisał:
napisała na Facebooku dziennikarka Superstacji, publicystka Eliza Michalik."

Ważne że regularnie ujadasz dając dzień w dzień 6-8 antypisoskich
wklejek. Znaczy dychasz jeszcze:)

Gdzie te stare dobre czasy kiedy dawałeś 12 wklejek?

Jak pajdaku myślisz, żydokomuna chce spolaryzować luda w PL na dwa obozy,
tak żeby lud sam wyciął resztę, pozostawiając pis & peło u żłoba
wg. modelu rządów usańskich (2 partie)?

Eliza, ach Eliza od TW Zega ze superstacji:)  Kiedy fumfle Hadacza
TW Matki szczali do zniczy i nosili krzyże z puszek po piwie,
wtedy p.Eliza oburzona wcale nie była i entuzjastycznie komentowała z zachwytem wyskoki TW Matki na krakowskim przedmieściu jak to TW Matka
wołał do biskupów "chodźta po ten krzyż":)

Eksluzywne cele w Brzegu czekaja?