Eksperci Macierewicza pogrążeni już całkow icie........ ich kompromitacja trwa...

Data: 2013-09-20 19:00:07
Autor: xantiros
Eksperci Macierewicza pogrążeni już całkow icie........ ich kompromitacja trwa...
"Naukowcy odcinajÄ… siÄ™ od ekspertĂłw z komisji Macierewicza

Prof. Jacek Rońda i prof. Jan Ob­ręb­ski - eks­per­ci współ­pra­cu­ją­cy z ko­mi­sją An­to­nie­go Ma­cie­re­wi­cza - nie są spe­cja­li­sta­mi w za­kre­sie ba­da­nia przy­czyn ka­ta­strof lot­ni­czych - pod­kre­śli­li rek­to­rzy Aka­de­mii Gór­ni­czo-Hut­ni­czej i Po­li­tech­ni­ki War­szaw­skiej we wspól­nym oświad­cze­niu.
"

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/naukowcy-odcinaja-sie-od-ekspertow-z-komisji-macierewicza/7hfqt

#####################################################

No i teraz u sPiSkowców wyjdzie ze nawet renomowane polskie uczelnie brały udział w zamachu :D

Data: 2013-09-20 19:12:53
Autor: u2
Eksperci Macierewicza pogrążeni już cał kowicie........ ich kompromitacja trwa...
W dniu 2013-09-20 19:00, xantiros pisze:
No i teraz u sPiSkowcĂłw wyjdzie ze nawet renomowane polskie uczelnie
brały udział w zamachu

smiejesz sie jak glupi do sera.

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-20 20:17:16
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-20 19:12, u2 pisze:
W dniu 2013-09-20 19:00, xantiros pisze:
No i teraz u sPiSkowcĂłw wyjdzie ze nawet renomowane polskie uczelnie
brały udział w zamachu

smiejesz sie jak glupi do sera.

bo ci zatkało ryłko bucu :D nawet nauka już się od sPiSkowców odcina, zostały wam tylko "wróżby"

Data: 2013-09-20 20:25:24
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 20:17, xantiros pisze:
[...]

y-hy, to ty xam wrozysz z fusow ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-21 07:56:26
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:523c8215$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-20 19:00, xantiros pisze:
No i teraz u sPiSkowcĂłw wyjdzie ze nawet renomowane polskie uczelnie
brały udział w zamachu

smiejesz sie jak glupi do sera.

Nie kaĹĽdy jest do was podobny towarzyszu kalecki!

MW

Data: 2013-09-20 19:12:59
Autor: A. Filip
xantiros <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> pisze:
[...]

brały udział w zamachu :D

To jest stanowisko _rektorĂłw_ tych uczelni, ktĂłrzy chyba
"dość starannie dobrali słowa".

Jak się będziesz cieszył zbyt "nadgorliwie" ("mało precyzyjnie") to jest
parÄ™  procent szans ĹĽe Senaty obu uczelni mogÄ… siÄ™ poczuć zmuszone do
zajęcia stanowiska.

Teraz tylko czekam na "plotkÄ™" ĹĽe rektorzy bronili siÄ™ przed
nadzwyczajnymi kontrolami z ministerstwa, takimi jakie były zapowiadane po pewnej pracy magisterskiej o Lechu Wałęsie.

--
A. Filip
Koniec języka za przewodnika.

Data: 2013-09-20 20:18:54
Autor: xantiros
Eksperci Macierewicza pogrążeni już cał kowicie (przez "swoich" rektorów?)
W dniu 2013-09-20 19:12, A. Filip pisze:
[...]

wystarczy ze wskazały wam, jakimi ekspertami od katastrof są eksperci Antka.

Teraz tylko czekam na "plotkÄ™" ĹĽe rektorzy bronili siÄ™ przed
nadzwyczajnymi kontrolami z ministerstwa, takimi jakie były
zapowiadane po pewnej pracy magisterskiej o Lechu Wałęsie.

a jakże już sPiSkowcy czują knucia, bo coś idzie nie po ich myśli.

Data: 2013-09-20 20:31:16
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 20:18, xantiros pisze:
a jakże już sPiSkowcy czują knucia, bo coś idzie nie po ich myśli.

a jak zdefiniujesz mysl sPiSkowcow xam ? bo widze, ze swoje mysli podsuwasz dla sPiSkowcow jako ich ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-20 20:38:46
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-20 20:31, u2 pisze:
W dniu 2013-09-20 20:18, xantiros pisze:
a jakże już sPiSkowcy czują knucia, bo coś idzie nie po ich myśli.

a jak zdefiniujesz mysl sPiSkowcow xam ? bo widze, ze swoje mysli
podsuwasz dla sPiSkowcow jako ich ...-;)

sam sobie zadaj pytanie sPiSkowcu.....

Data: 2013-09-20 20:41:41
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 20:38, xantiros pisze:
[...]

widzisz xam, ja opieram sie na wynikach badan specow od wytrzymalosci materialow. zreszta sam jestem inzynierem i potrafie wykonac odpowiednie oszacowania. a ty opierasz sie na wrozbach z fusow ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-20 21:06:05
Autor: xantiros
Eksperci Macierewicza pogr±żeni już całkowicie (przez "swoich" rektorów?)
W dniu 20.09.2013 20:41, u2 pisze:
W dniu 2013-09-20 20:38, xantiros pisze:
W dniu 2013-09-20 20:31, u2 pisze:
W dniu 2013-09-20 20:18, xantiros pisze:
a jakże już sPiSkowcy czuj± knucia, bo co¶ idzie nie po ich my¶li.

[...]

widocznie rektorzy uczelni s± m±drzejsi od ciebie skoro stwierdzili
"nie s± spe­cja­li­sta­mi w za­kre­sie ba­da­nia przy­czyn ka­ta­strof
lot­ni­czych"
a to załatwia wszystko, teraz sobie podyskutuj z rektorami.

Data: 2013-09-20 21:19:25
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 21:06, xantiros pisze:
> [...]
lot­ni­czych"
a to załatwia wszystko, teraz sobie podyskutuj z rektorami.

widzisz xam, ja studiowalem na polibudzie i jak kazdy inzynier poddaje probie oficjalne wersje. nie twierdze ze profesorowie Ronda, Obrebski czy Binienda sa specami od katastrof lotniczych, ale twierdze podobnie jak rektorzy, ze sa specami od wytrzymalosci materialow.

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-20 22:28:28
Autor: xantiros
W dniu 20.09.2013 21:19, u2 pisze:
> [...]

czy Binienda sa specami od katastrof lotniczych, ale twierdze podobnie
jak rektorzy, ze sa specami od wytrzymalosci materialow.

To tak jak by powiedzieć ze patolog jest takim samym doktorem jak
kardiolog, tylko daj sobie serducho operować patologowi - ciekawe czy
też będziesz taki ochoczy. A obaj doktorzy s± specami w medycynie.

Data: 2013-09-20 22:35:54
Autor: A. Filip
> [...]
odpowiednie
>oszacowania. a ty opierasz sie na wrozbach z fusow ...-;)

widocznie rektorzy uczelni sÄ… mÄ…drzejsi od ciebie skoro stwierdzili
[...]

też będziesz taki ochoczy. A obaj doktorzy są specami w medycynie.

A jak siÄ™ nazywali eksperci od zamachĂłw w zespole rzÄ…dowym?
Bo jeśli w zespole rządowym nie było takich ekspertów to jego opinie na
temat (braku) zamachu PO prostu nie mogą być wiarygodne :-)

--
A. Filip
GĹ‚Ä™boka rzeka nie huczy.   -- PrzysĹ‚owie greckie

Data: 2013-09-21 10:23:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:5hyj8punefd9k5.huge.strangled.net...

A jak siÄ™ nazywali eksperci od zamachĂłw w zespole rzÄ…dowym?
Bo jeśli w zespole rządowym nie było takich ekspertów to jego opinie na
temat (braku) zamachu PO prostu nie mogą być wiarygodne :-)

CoĹ› pan taki leniwy?
Na stronie 11 i 12 raportu Millera masz pan wyszczególnionych członków komisji.
I na ten przykład wziąłem sobie na tapetę pierwszego na liście członka komisji. Jest nim ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict. Otworzyłem sobie stronę: http://komisja.smolensk.gov.pl/kbw/sklad-komisji-1/8717,Sklad-Komisji-Badania-Wypadkow-Lotniczych-Lotnictwa-Panstwowego.html
i wyczytałem, że jest zatrudniony w Inspektoracie MON ds. Bezpieczeństwa Lotów jako specjalista i jest pilotem wojskowym doświadczalnym w służbie. O klejeniu samolocików w młodości nie doczytałem. Czyli nie wiadomo skąd czerpał niezbędną wiedzę o wypadkach lotniczych.
W dobie internetu masz pan nieograniczony dostęp do informacji. A jest nawet taka witryna, która podaje tak ściśle tajne informacje, które są tak tajne, że przed przeczytaniem trzeba je spalić.

ubawiony

Data: 2013-09-21 11:00:41
Autor: xantiros
W dniu 20.09.2013 22:35, A. Filip pisze:
[...]

A jak się nazywali eksperci od zamachów w zespole rz±dowym?
Bo je¶li w zespole rz±dowym nie było takich ekspertów to jego opinie na
temat (braku) zamachu PO prostu nie mog± być wiarygodne :-)

A sk±d wiesz ze nie ma ? Sprawdziłe¶ chociaż ?

Data: 2013-09-20 22:49:53
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 22:28, xantiros pisze:
> [...]
kardiolog, tylko daj sobie serducho operować patologowi - ciekawe czy
też będziesz taki ochoczy. A obaj doktorzy s± specami w medycynie.

sorki xam, ale mieszasz watki, ja o wytrzymalosci materialow, a ty o koziej trabie ..-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-21 10:57:27
Autor: xantiros
W dniu 20.09.2013 22:49, u2 pisze:
> [...]
też będziesz taki ochoczy. A obaj doktorzy s± specami w medycynie.

sorki xam, ale mieszasz watki, ja o wytrzymalosci materialow, a ty o

nie mistrzu, ekspert od wytrzymało¶ci nie ma nic wspólnego z ekspertem
od katastrof lotniczych mimo tego ze obaj s± ekspertami, tak w
przykładzie z lekarzami.

A ty na siłę chcesz znaleĽć uzasadnienie trafno¶ci analiz ekspertów Antka.

Data: 2013-09-21 12:44:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Eksperci Macierewicza pogr±żeni już całkowicie (przez "swoich" rektorów?)

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci news:l1jn1n$5g0$1node2.news.atman.pl...
> [...]

przykładzie z lekarzami.

A ty na siłę chcesz znaleĽć uzasadnienie trafno¶ci analiz ekspertów Antka.

A cóż to za ekspert który twierdzi:

"... Warto zaznaczyć, że ta sama metodologia była użyta do wytłumaczenia w jaki sposób aluminiowy samolot był w stanie przeci±ć grupę stalowych kolumn w czasie ataku terrorystycznego na WTC. Pracę tę wykonały uczelnie MIT i Purdue. Jest to ciekawe, że aluminiowe skrzydło przecięło stalowe kolumny a stal jest trzykrotnie mocniejsza i sztywniejsza od aluminium..."

A prawda jest taka, że stalowa konstrukcja WTC dosłownie poszatkowała aluminiowy samolot.

ubawiony fachowo¶ci± eksperta

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-09-20 20:30:28
Autor: Trybun
Eksperci Macierewicza pogrążeni już cał kowicie........ ich kompromitacja trwa...
W dniu 2013-09-20 19:00, xantiros pisze:
"Naukowcy odcinajÄ… siÄ™ od ekspertĂłw z komisji Macierewicza

No i co, czy to coĹ› zmienia w kwestii tego zamachu?

Data: 2013-09-20 21:04:53
Autor: xantiros
Eksperci Macierewicza pogr±żeni już całkowicie........ ich kompromitacja trwa...
W dniu 20.09.2013 20:30, Trybun pisze:
W dniu 2013-09-20 19:00, xantiros pisze:
"Naukowcy odcinaj± się od ekspertów z komisji Macierewicza

No i co, czy to co¶ zmienia w kwestii tego zamachu?

jakiego zamachu ?

Data: 2013-09-20 21:12:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-20 21:04, xantiros pisze:
[...]

Tego pod Smoleńskiem. Bo chyba nie s±dzisz po tym wszystkim co się działo w trakcie po zdarzeniu że miał tam miejsce nieszczę¶liwy wypadek?

Data: 2013-09-20 22:23:39
Autor: xantiros
W dniu 20.09.2013 21:12, Trybun pisze:
[...]

A co się zdarzyło ? Może to że piloci złamali wszelkie procedury nie
pierwszy raz, tylko w Smoleńsku się już nie udała ułańska fantazja -
faktycznie tego nie można nazwać nieszczę¶liwym wypadkiem.

Data: 2013-09-20 23:04:22
Autor: u2
W dniu 2013-09-20 22:23, xantiros pisze:
A co się zdarzyło ? Może to że piloci złamali wszelkie procedury nie
pierwszy raz, tylko w Smoleńsku się już nie udała ułańska fantazja -
faktycznie tego nie można nazwać nieszczę¶liwym wypadkiem.

no pewnie xam, tysz slyszalem o czterokrotnym podejsciu do ladowania pilotow. a radsik, agenciak mi6 rozeslal sms-a z instrukcja, aby ustalic kto zmusil pilotow do ladowania.

--
http://www.youtube.com/watch?v=kAbpxU0_4cY

Data: 2013-09-21 10:36:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Eksperci Macierewicza pogr±żeni już całkowicie........ ich kompromitacja trwa...

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci news:l1iasb$smu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przecież to jest oczywiste. Wystarczy przytoczyć słowa pilota JAK-a:
"08:24:49   044   No witamy Ciebie serdecznie. Wiesz co, ogólnie rzecz bior±c, to pizda tutaj jest. Widać jakie¶ 400 metrów około i na nasz gust podstawy s± poniżej 50 metrów, grubo."
Czyli brak warunków do l±dowania, co także mówili kontrolerzy i zamiast polecić im natychmiastowe odej¶cie na inne lotnisko mówi:
"08:25:05   044   No, nam się udało tak w ostatniej chwili wyl±dować. No, natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować, jak najbardziej. Dwa APM-y s±, bramkę zrobili, tak, że możecie spróbować, ale... Jeżeli wam się nie uda za drugim razem, to proponuję wam lecieć na przykład do Moskwy, albo gdzie¶."
Na takie lekceważenie procedur mog± sobie pozwolić tylko lekkomy¶lni pajace, a nie piloci, którym powierzono życie pasażerów, w tym prezydenta. To jest normalne kurestwo.

zirytowany

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2013-09-21 22:58:58
Autor: Trybun
[...]

Mieszkam o rzut kamieniem od wojskowego lotniska, i uwierz - nigdy nie miałem okazji zobaczyć tej ich lotniczej, ułańskiej fantazji. W czasie gęstej mgły samoloty nie l±duj±.. I naprawdę baaardzo ciężko dać wiarę że pod Smoleńskiem piloci postanowili l±dować w ciemno tylko dlatego bo prezydent im to nakazał.

Data: 2013-09-22 00:46:47
Autor: xantiros
W dniu 2013-09-21 22:58, Trybun pisze:
[...]

Ja bardziej wierzę w Polskie "jako¶ to będzie".

Data: 2013-09-21 07:55:45
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l1huun$n1p$1node1.news.atman.pl...
"Naukowcy odcinajÄ… siÄ™ od ekspertĂłw z komisji Macierewicza

Moim zdaniem Antoni to agent bolszewicki. Wszelkie jego działania zmnierzają do tego by ośmieszyć sprawę.

MW

Data: 2013-09-21 22:59:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-21 07:55, Mark Woydak pisze:

[...]

Inna, i ostatnia już wersja to możliwość że brakuje mu piątej klepki...

Data: 2013-09-21 23:42:16
Autor: Kaczysta
Eksperci Macierewicza pogrążeni już całkowicie........ ich kompromitacja trwa...
No i ci z tego? U Laska też nie ma w tej dziedzinie specjalistów - jest za to psycholog po KUL (zajmuje się tym, jak sprzedawać ludzim kit).
AZ

UĹĽytkownik "xantiros"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:l1huun$n1p$1@node1.news.atman.pl...

Data: 2013-09-24 14:54:38
Autor: donek999bronek
użytkownik xantiros napisał:
"Naukowcy odcinaj± się od ekspertów z komisji Macierewicza

Ale dowiem sie kiedyc dlaczego trzy lata po wydarzeniu, dowody nie znajduja sie w polsce?

Data: 2013-09-24 23:41:12
Autor: Andrzej Zbierzchowski
[...]

It's better to keep your mouth shut and appear stupid than open it and remove all doubt :)

Eksperci Macierewicza pogrążeni już całkow icie........ ich kompromitacja trwa...