Eksperci Millera ukradli zdjęcie kabiny Tupolewa z internetu.

Data: 2011-08-02 11:28:05
Autor: matador
Eksperci Millera ukradli zdjęcie kabiny Tupolewa z internetu.
Eksperci Millera ukradli zdjęcie kabiny Tupolewa z internetu:

http://lotnictwo.net.pl/6-spotting/33-zdjecia/38826-dwie_prosby_o_pomoc_w_zwiazku_z_raportem_millera.html

Co jeszcze w raporcie Millera ma taką historię?

matador.

Data: 2011-08-02 20:52:21
Autor: Zennon

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:c0d45b78-13de-4a52-97af-d52b21e95eees17g2000yqs.googlegroups.com...
Eksperci Millera ukradli zdjęcie kabiny Tupolewa z internetu:

http://lotnictwo.net.pl/6-spotting/33-zdjecia/38826-dwie_prosby_o_pomoc_w_zwiazku_z_raportem_millera.html

No nareszcie jakiś mierzalny konkret. Faktycznie podpierdolili zdjęcie. Jak czytałem raport, to się przez moment zdziwiłem, czemu taką kiepską fotę mają, no i wyszło, że podpierniczyli jakiemuś spotterowi. Miller ze cztery razy go przepraszał, no i gostek niezłe odszkodowanie zgarnie.

Zennon

Eksperci Millera ukradli zdjęcie kabiny Tupolewa z internetu.