Eksperci ministra Zbigniewa Ziobry bez konkursu. Wielu nie spełnia wymogów

Data: 2017-07-25 03:23:10
Autor: japanizer
Eksperci ministra Zbigniewa Ziobry bez konkursu. Wielu nie spełnia wymogów
http://www.rp.pl/Polityka/307249872-Eksperci-ministra-Zbigniewa-Ziobry-bez-konkursu-Wielu-nie-spelnia-wymogow.html

  Absolwenci studiów po praktyce w sądzie zostali ekspertami resortu Zbigniewa   Ziobry. Jak wykryła Najwyższa Izba Kontroli, aż 13 z 22 ekspertów zatrudnionych   w resorcie w ubiegłym roku nich nie spełniało wymogu co najmniej trzyletniego   stażu pracy, choć taki wymóg wynika z rozporządzenia Rady Ministrów z 2010 r.   Żaden z nich nie został zatrudniony w ramach otwartego konkursu..

  Czy resort Ziobry miał prawo zatrudnić ekspertów bez konkursu? Nie.

  NIK wykrył też, że wszystkim nowo zatrudnionym ekspertom przyznano premie w   maksymalnej wysokości (50 proc. umowy o pracę). Otrzymało je aż 15 ekspertów,   choć przysługują one za wyjątkową sumienność i wykonywanie pracy. Problem w   tym, że ,,spełnianie przesłanek do wypłaty comiesięcznej premii nie było   dokumentowane" - wytknął NIK.

PiS: państwo kolesi i złodziei!

Data: 2017-07-25 05:41:59
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Gowin wiedział o tym, wziął do siebie starych a ci mu wynosili informacje
do osoby wobec której toczyło się postępowanie:)

Jak widać Ziober cwańszy i wziął świeżaków:)

cyt.
W dniu, kiedy podjąłem decyzję o lustracji prezesa Mliewskiego, wiceminister Wałejko wielokrotnie rozmawiał z prezesem Milewskim przez telefon, podobnie jak pani sędzia Rosłoń. Podjąłem decyzję o jego dymisji. (...) Nie chciałem współpracować z grupą, która mogłaby ostrzec sędziego Milewskiego.

Tak że widzisz, sitwa jest mocna. I jak tu rzund ma funkcjonować
jak pełno kretów tu i tam:)

Data: 2017-07-25 05:50:10
Autor: japanizer
On Tuesday, July 25, 2017 at 9:42:00 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

Tak że widzisz, sitwa jest mocna. I jak tu rzund ma funkcjonować

Artukułu nie czytałeś, czy świadomie zmieniasz temat?

Tam nic nie było o wyimaginowanych teoriach spiskowych, które przytaczasz, tylko o zatrudnianiu przez resort Ziobry ludzi bez kompetencji, przy łamaniu procedur.

Eksperci ministra Zbigniewa Ziobry bez konkursu. Wielu nie spełnia wymogów