Eksperci od kryzysu - wystąp !

Data: 2009-05-09 13:07:47
Autor: Jeremiasz Kafelski
Eksperci od kryzysu - wystąp !
 XXL wrote:

Chciałem zapytać z ciekawości, gdzie są ci wszyscy, którzy jesienią
ubiegłego roku wieszczyli wielki ogólnoświatowy krach i prześcigali
się
nawzajem w czarnych prognozach, że mamy jakiś kataklizm w gospodarce
światowej i na długie lata świat pogrąży się w istnej gospodarczej
katastrofie.

Jamci to jest ;)
Od poniedziałku możesz mi mówić panikarz. Co więcej przegrałem zakład o zamieszki i rozruchy w USA.

Data: 2009-05-09 15:41:22
Autor: Virck
Eksperci od kryzysu - wystąp !

"Jeremiasz Kafelski" <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> wrote in message news:gu3onn$t5l$3nemesis.news.neostrada.pl...
XXL wrote:

[...]

No wlasnie...Dalem Ci nawet extra czas na te zamieszki....Co prawda byly ale w Wwie a mialy byc w USA....Wiec chyba bedziesz musial teraz wplacic na te PCK jako honorowy obywatel...

Data: 2009-05-09 17:14:45
Autor: Jeremiasz Kafelski
Eksperci od kryzysu - wystąp !

XXL wrote:

[...]

No na Caritas sie umawialiśmy, a ja jako juz napisałem zapłaciłem zawczasu ;) no te fory to dopiero od 8 wiec raptem 1 dzień. Ale spadku wartości waluty/kolapsu akcji a przez to zamieszek nie było. Wygrałeś. Możesz od dziś zwac mnie panikarzem i niedzwiedziem.

Data: 2009-05-09 20:03:52
Autor: Virck
Eksperci od kryzysu - wystąp !

"Jeremiasz Kafelski" <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> wrote in message news:gu476o$lbq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Virck wrote:
[...]

Jezeli faktycznie wplaciles to moge Ciebie nazywac zuch chlop..., zuch.......-;)

Data: 2009-05-09 20:03:59
Autor: komunista0
Eksperci od kryzysu - wystąp !
Virck wrote:

> [...]

No na Caritas sie umawialiśmy, a ja jako juz napisałem zapłaciłem zawczasu ;) no te fory to dopiero od 8 wiec raptem 1 dzień. Ale spadku wartości waluty/kolapsu akcji a przez to zamieszek nie było. Wygrałeś. Możesz od dziś zwac mnie panikarzem i niedzwiedziem.
Ja bym wolał abyś podjął zobowiązanie, że nigdy więcej nie będziesz w takiej formie zabierał głosu. To znaczy jak sam panikujesz, to nie strasz innych i nie wyolbrzymiaj rzeczywistości.   --

Eksperci od kryzysu - wystąp !