Data: 2010-05-26 11:49:52 | |
Autor: WXW | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Data: 2010-05-26 11:58:00 | |
Autor: Bombelek | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "WXW" <wawsc@o2.pl> napisał w wiadomości news:htiqs1$80v$1news.onet.pl... http://www.wolnapolska.pl/index.php/Artyku%C5%82y-g%C5%82owne/eksperci-od-nawigaci-satelitarnej-to-by-zamach.html Wciąż pozostaje brak odpowiedzi na pytanie: DLACZEGO podchodzili do lądowania nic nie widząc?! Czy tak zachowuje się pilot? Co z instynktem samozachowawczym? Jak można lądować na ślepo wiedząc, że pas jest w odległości ok 2 km. Przecież była godz. 10:40, a nie 22:40! Kto do cholery ich zmusił do lądowania?! |
|
Data: 2010-05-26 12:12:11 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfcf0a1$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
Wciąż pozostaje brak odpowiedzi na pytanie: DLACZEGO podchodzili do lądowania nic nie widząc?! Czy tak zachowuje się pilot? Co z instynktem samozachowawczym? Jak można lądować na ślepo wiedząc, że pas jest w odległości ok 2 km. Przecież była godz. 10:40, a nie 22:40! W większość przypadków pilot podczas lądowania jest ślepy, bardzo często samoloty latają w chmurach i piloci nic nie widzą. Podczas podchodzenia do lądowania to NORMALNE że przelatuje się przez chmury zalegające nad ziemią, EUROPA to kraj w ktorym chmury są praktycznie CODZIENNIE i nikogo to nie dziwi oprócz ... CIEBIE. Nie masz zielonego pojęcia o lataniu i pierdolisz jak potłuczony. KURWA, w łodzi podwodnej też nic nie widać bo nawet szyby z przodu nie ma ... i co z tego?!!! Kto do cholery ich zmusił do lądowania?! Ciebie też COŚ zmusza do PRACY? Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 04:22:31 | |
Autor: zbig | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
On 26 Maj, 12:12, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Bombelek" <bombe...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4bfcf0a1$0$17106$65785112news.neostrada.pl...Przepisy mówią wyraźnie, że jeżeli w momencie lądowania nie widać pasa, należy od lądowania odstąpić. Jeśli ktoś robi inaczej naraża się na zarzut popełnienia błędu. |
|
Data: 2010-05-26 14:46:17 | |
Autor: WW | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
W dniu 2010-05-26 13:22, zbig pisze:
On 26 Maj, 12:12, "Tomy M."<t...@ansibl.com> wrote: Nie w momencie lądowania a znacznie wcześniej. !!!! Przed podjęciem decyzji o lądowaniu jest "punkt decyzji". Jeśli w tym punkcie nie widać ziemi i pasa to nie wolno lądować. Koniec, kropka. Pozdrawiam WW "Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer" "Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. " |
|
Data: 2010-05-26 14:52:14 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:09578f66-b88c-4a3e-93ff-b8cb86721b51y12g2000vbr.googlegroups.com... Przepisy mówią wyraźnie, że jeżeli w momencie lądowania nie widać Masz problemy z głową? Samolot o którym rozmawiamy nie uległ katastrofie PODCZAS LĄDOWANIA ... tylko podczas PODCHODZENIA DO LĄDOWANIA! PODCHODZENIE można wykonać PRAWIE ZAWSZE (unika się tego manewru gdy wieje wiatr, jest burza z wyladowaniami czy intensywne opady) Natomiast WIDOCZNOŚĆ nie ma znaczenia przy PODCHODZENIU DO LĄDOWANIA. Wykonuje się taki manewr PO TO ABY OCENIĆ CZY WARUNKI WIDOCZNOŚCI POZWALAJĄ NA LĄDOWANIE. Często te pierwsze PODEJŚCIE jest bez lądowania, pilot patrzy i ocenia. Robi kolejne kolo wokól lotniska i dopiero laduje. Przy czym na lotniskach komercyjnych intensywnie używanych nie robi się tego tak często bo nie ma miejsca w powietrzu na takie podejścia. Tam są lepsze systemy oceny warunków itd. ILE WY KURWA będzie jeszcze powtarzać bzdury o katastrofie PRZY LĄDOWANIU???? TEN SAMOLOT NIE ROZBIŁ SIĘ PRZY LĄDOWANIU. TO NIE JEST MOJA SPEKULACJA! To są OCZYWISTE FAKTY. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 15:09:36 | |
Autor: PaPi | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
TEN SAMOLOT NIE ROZBIŁ SIĘ PRZY LĄDOWANIU. TO NIE Wytlumacz zatem dlaczego to podejscie do ladowania odbywalo sie okolo 200 metrow od pasa startowego ? Skoro ocenia sie warunki poprzez podejscie to na jakim pulapie konczy sie ocena warunkow ? |
|
Data: 2010-05-26 15:24:05 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bfd197f$0$19167$65785112news.neostrada.pl... TEN SAMOLOT NIE ROZBIŁ SIĘ PRZY LĄDOWANIU. TO NIE Ten samolot rozbił się przy lądowaniu. Gdy byłi na wysokości decyzji (100 m) podjęli decyzję o lądowaniu. Świadczy o tym podawanie wyskokości - 90, 80, 70... |
|
Data: 2010-05-26 17:23:02 | |
Autor: cirrus | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4bfd20f9$1news.home.net.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bfd197f$0$19167$65785112news.neostrada.pl... A komunikat do wieży "odchodzę" nadali bo byli naprani. -- stevep |
|
Data: 2010-05-26 17:40:31 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:htjecs$tet$1news.vectranet.pl... Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4bfd20f9$1news.home.net.pl... I nadal zniżali się i odliczali wysokość |
|
Data: 2010-05-27 10:16:57 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4bfd40f3$1news.home.net.pl...
A komunikat do wieży "odchodzę" nadali bo byli naprani. Srutututu... skrzynki z zawartością "made by KGB" Tomy M. |
|
Data: 2010-05-27 23:11:32 | |
Autor: PaPi | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
I nadal zniżali się i odliczali wysokość Oczywiscie. :-) A jak potwierdza te dane skrzynka "made in poland" to tylko dowod na to, ze sfalszowana zostala. Nie ? |
|
Data: 2010-05-29 01:20:19 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bfee00c$1news.home.net.pl... I nadal zniżali się i odliczali wysokość .... czy trzeba być geniuszem aby wymyślić SUPER TRANSPARENTY SPOSÓB BADAŃ I PUBLIKACJI ZAWARTOŚCI CZARNYCH SKRZYNEK? Mój pomysł, wymyślony w 30 sekund: Zgrać natychmiast po odczycie zawartość parametrów, ścieżki dźwiękowej i innych danych do postaci cyfrowej, podzielić na pliki, umieścić w jedym pliku i ZASZYFROWAĆ np. TRUECRYPT AES i innymi szyframi nie do złamania OBECNIE. Umieścić to NATYCHMIAST na serwerze. Niech ludzie sobie to pobierają do woli na własne komputery. Po zakończeniu śledztwa opublikować HASŁO. I wtedy każdy może sobie to otworzyć i zobaczyć surowy materiał ....z np. 24 godzin po katastrofie. Manipulacja np. samą ścieżką dźwiękową jest nie do wykonania w tak krótkim czasie, bo z tego typu pracą jest jak z kopaniem studni, 2 ludzi kopie studnie w tym samym czasie co 102 ludzi. Reasumując, nie jesetm GENIUSZEM ... a wpadłem na to w 30 sekund. Nie wierzę że ONI również tego nie mogli wymyślić. Teraz po 1,5 miesiącu nie uwierzę już w nic co ONI mi przedstawią... bo w 1,5 miesiąca to można od zera wyrenderować nawet nagranie z kamery z tej katastrofy, a co dopiero zmodyfikować zgrane do cyfrowej postaci parametry lotu... Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 12:52:34 | |
Autor: jadrys | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
W dniu 2010-05-26 12:12, Tomy M. pisze:
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfcf0a1$0$17106$65785112news.neostrada.pl... To co znaczą ta nawet dość częste komunikaty o zamknięciach lotnisk z powodu gęstej mgły? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-26 17:20:42 | |
Autor: cirrus | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:htiul5$jvg$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-26 12:12, Tomy M. pisze: Nie odróżniasz lotnisk cywilnych i wojskowych? -- stevep |
|
Data: 2010-05-26 21:44:34 | |
Autor: jadrys | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
W dniu 2010-05-26 17:20, cirrus pisze:
Mieszkam w bezpośredniej odległości od wojskowego lotniska. Jednak jeszcze nie widziałem (słyszałem) samolotów startujacych czy lądujących we mgle... z tego można wyciągnąć wniosek że mgła jest jednak sporą przeszkodą w prawidłowym funkcjonowaniu lotniska. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-26 13:10:35 | |
Autor: Bombelek | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bfcf3fb$0$2590$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfcf0a1$0$17106$65785112news.neostrada.pl... Ale z ciebie nerwus. Nie możesz bez bluzgania? Nie sugerowałem, że przelatywali przez chmury i dlatego nic nie widzieli. Mowa cały czas o mgle, powinieneś się nawet jak na sympatyka PiS domysleć. |
|
Data: 2010-05-26 14:46:39 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfd01a6$0$19175$65785112news.neostrada.pl...
Ale z ciebie nerwus. Nie możesz bez bluzgania? Nie sugerowałem, że przelatywali przez chmury i dlatego nic nie widzieli. Mowa cały czas o mgle, powinieneś się nawet jak na sympatyka PiS domysleć. A skąd pilot ma wiedzieć jak nisko są chmury?! Musi wykonać "podejście do lądowania" i ocenić czy jest wystarczająca widoczność czy nie. Polot Tupolewa to wlaśnie wykonywał, procedurę podejscia do lądowania, można ją wykonywać w KAŻDYCH WARUNKACH WIDOCZNOŚCI w dobie przyrządów elektronicznych NIE MOŻNA SIĘ PIERDOLNĄĆ O 100 metrów!!! Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 14:49:08 | |
Autor: PaPi | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
A skąd pilot ma wiedzieć jak nisko są chmury?! Aha. Czyli jak mgla/chmury sa do poziomu 0 to wtedy mowi sie sorry czy tam Jezus i pierdu w ziemie ? Na tym ocenieniu ? |
|
Data: 2010-05-26 15:14:01 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bfd18c6$1news.home.net.pl... A skąd pilot ma wiedzieć jak nisko są chmury?! Gdyby pilot nei mógł wykonywać podejści do lądowania z powodu NIEWIDOCZNOŚCI LOTNISKA to większość samolotó by nie lądowała tylko latała po europie szukając dziury w chmurach. Pilot wykonuje MANEWR PODEJŚCIA DO LĄDOWNIA po ścieżce lądowania i z profilem takim jak przy lądowaniu, ale decyzję o lądowaniu podejmuje się na BEZPIECZNEJ WYSOKOŚCI, czyli około 100 m. nad powierzchnią. Są lotniska np. górskie w których niebezpieczne jest już samo podejście do lądowania, ale są to wyjątkowe obiekty i mają swoje procedury, w takich obiektach zazwyczaj po prostu wieża decyduje i pozwala lub nie pozwala lądować. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 15:17:36 | |
Autor: PaPi | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Pilot wykonuje MANEWR PODEJŚCIA DO LĄDOWNIA po Dlaczego zatem pilot zszedl nizej niz 100m skoro nie widzial na tej wysokosci ziemi ? Są lotniska np. górskie w których niebezpieczne Czy ladowanie na lotnisku o dlugosci pasa 2500m samolotem, ktorego dobieg wynosi 2500m przy ostrzezeniach z ziemi obslugi lotniska i kolegow, ktorzy wyladowali maszyna o 6x krotnie krotszym dobiegu nie sa warunkami niebezpiecznymi ? |
|
Data: 2010-05-26 15:35:00 | |
Autor: konserwator | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bfd1f71$1news.home.net.pl... Pilot wykonuje MANEWR PODEJŚCIA DO LĄDOWNIA po pewnie dlatego, ze byl glupi jak POwiec i wolal polegac na swoim wzroku (jak Bobr-Komoroski) z tymi Bobrami co sie pozniej okazaly pizmakami, niz na pomiarach a na dodatek nie znal rosyjskiego, no i kaczynski mu kazal ladowac chociaz systemy elektroniczne mowily mu cos innego (no nie rozumial ostrzezen systemow bo przeciez nie znal tez angielskiego) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2010-05-26 15:23:21 | |
Autor: Bombelek | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bfd1e9a$0$19173$65785112news.neostrada.pl...
Latałeś na szybowcach czy naczytałeś się ksiązek o modelarstwie? |
|
Data: 2010-05-26 16:36:50 | |
Autor: Leonid2009 | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
On 05/26/2010 12:12 PM, Tomy M. wrote:
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomościNiektore łodzie maja szybe z przodu :). Leo |
|
Data: 2010-05-26 13:08:26 | |
Autor: Antenka | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Kto do cholery ich zmusił do lądowania?!< W nocy żaden pilot niczego nie widzi, a jednak podchodzi do lądowania, bo musi. Kotrolowany wypływ coraz to bardziej bzdurnych hipotez ma na celu zrobinie młynka z mózgu polskiego narodu. Antenka |
|
Data: 2010-05-26 23:56:53 | |
Autor: zbig | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
On 26 Maj, 22:08, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
>Kto do cholery ich zmusił do lądowania?!<W nocy pilot widzi światła pasa. Jeśli w nocy jest mgła, która powoduje, ze pas jest niewidoczny, nie ląduje. |
|
Data: 2010-05-27 10:18:03 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2b37b0eb-d98f-47b3-930d-7ab9216c7b81v18g2000vbc.googlegroups.com...
W nocy pilot widzi światła pasa. Jeśli w nocy jest mgła, która Aby kurwa ocenić czy jest mgła MUSI podejść do lądowania. Gdyby było inaczej to pilot JAK-40 by nie lądował. Nikt mu zarzutów nie postawił ... to chyba o czymś świadczy!!! Tomy M. |
|
Data: 2010-05-27 10:20:33 | |
Autor: PaPi | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Aby kurwa ocenić czy jest mgła MUSI podejść do lądowania. Yhy. I do jakiej wysokosci dokonuje tego podejscia ? Az dotknie czubkow drzew ? Gdyby było inaczej to pilot JAK-40 by nie lądował. A kto ma mu postawic zarzuty ? Wyladowal dobra godzine przed, samolotem o 6-krotnie krotszym dobiegu. Nic sie nie stalo, wiec jakich zarzutow oczekiwac ? |
|
Data: 2010-05-27 22:46:55 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bfe2b52$1news.home.net.pl...
A kto ma mu postawic zarzuty ? Wyladowal dobra godzine przed, samolotem o 6-krotnie krotszym dobiegu. Nic sie nie stalo, wiec jakich zarzutow oczekiwac ? Również lądował we mgle, z wysokości na któej doleciał do lotniska nie widział płyty, jak więc KURWA w nią trafił?! Ależ Ty kura jesteś tępy. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-27 22:50:03 | |
Autor: PaPi | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Również lądował we mgle, z wysokości na któej Moze dlatego, ze wyladowal dobra godzine wczesniej ? Moze dlatego, ze ladowal kilkukrotnie mniejszym samolotem ? Moze dlatego, ze jego bezposredni szef nie siedzial mu na plecach i nie patrzyl sie na rece ? Moze dlatego, ze z salonki prezydenckiej nie dolatywaly zniecierpliwione glosy "glownodowodzacego" ? |
|
Data: 2010-05-29 01:22:51 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bfedb03$1news.home.net.pl... Również lądował we mgle, z wysokości na któej Mgła też była, a przynajmniej BRAK WIDOCZNOŚCI LOTNISKA z WYSOKOŚCI KRĄŻENIA NAD LOTNISKIEM. Moze dlatego, ze ladowal kilkukrotnie mniejszym samolotem ? Pilot nic nie wspominal że nie trafił w próg, nie sądzę aby to pomijał w wywiadach. Moze dlatego, ze jego bezposredni szef nie siedzial mu na plecach i nie patrzyl sie na rece ? Kaczyńska, Jadwiga Kaczyńska jest winna, bo ona przecież mogła nie rodzić Kaczyńskich!!! Moze dlatego, ze z salonki prezydenckiej nie dolatywaly zniecierpliwione glosy "glownodowodzacego" ? Kaczyńska, Jadwiga Kaczyńska jest winna, bo ona przecież mogła nie rodzić Kaczyńskich!!! Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 12:01:57 | |
Autor: WW | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
W dniu 2010-05-26 11:49, WXW pisze:
http://www.wolnapolska.pl/index.php/Artyku%C5%82y-g%C5%82owne/eksperci-od-nawigaci-satelitarnej-to-by-zamach.html Kto następny ? Teraz chyba czas na rycerzy Jedi. :-P Pozdrawiam WW "Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer" "Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. " |
|
Data: 2010-05-26 12:05:30 | |
Autor: Tomy M. | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "WXW" <wawsc@o2.pl> napisał w wiadomości news:htiqs1$80v$1news.onet.pl...
http://www.wolnapolska.pl/index.php/Artyku%C5%82y-g%C5%82owne/eksperci-od-nawigaci-satelitarnej-to-by-zamach.html Nie ma logiczniejszego wytłumaczenia. Zastanówmy się czy byłby jakieś ślady meaconingu w pobliżu??? Czasami jeżdżąc motocyklem w terenie używałem TREKBUDDY w C702 i logowałem trasę z całego dnia po to aby później podzielić się tą nowa trasą ze znajomymi. Gdyb ktoś przypadkiem logował dane GPS z tego dnia w pobliżu (myślę że w obrębie kilkunastu km)\ to dane te powinny być przekłamane, nałożone na np. zdjęcie satelitarne powinny wykazać błędy pozocjonowania.Dodam że dane które ja zazwyczaj logowałem przy użyciu C702 zawierały minimalne błędy rzędu 2 metrów, widać było nawet które krzaki na łakach omijałem i gdzie dokładnie forsowałem rzekę. Zastanawiam się czy nie ma tam w Smoleńsku kogoś kto logował dane GPS? Taką osobą moze być np. kurier pocztowy czy jakiś inny kierowca którego firma loguje dane o przemieszaczniu w ciągu całego dnia. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-26 12:32:42 | |
Autor: jerzyn | |
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach | |
Użytkownik "WXW" <wawsc@o2.pl> napisał w wiadomości news:htiqs1$80v$1news.onet.pl... http://www.wolnapolska.pl/index.php/Artyku%C5%82y-g%C5%82owne/eksperci-od-nawigaci-satelitarnej-to-by-zamach.htmlBardzo interesuje mnie opinia na temat tej katastrofy babki klozetowej z np. "Uciekającego królika" ,to będzie hit sezonu... |