Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach

Data: 2010-05-26 12:05:30
Autor: Tomy M.
Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach
Użytkownik "WXW" <wawsc@o2.pl> napisał w wiadomości news:htiqs1$80v$1news.onet.pl...
http://www.wolnapolska.pl/index.php/Artyku%C5%82y-g%C5%82owne/eksperci-od-nawigaci-satelitarnej-to-by-zamach.html

Nie ma logiczniejszego wytłumaczenia.

  Zastanówmy się czy byłby jakieś ślady meaconingu
w pobliżu???
Czasami jeżdżąc motocyklem w terenie używałem
TREKBUDDY w C702 i logowałem trasę z całego
dnia po to aby później podzielić się tą nowa trasą
ze znajomymi. Gdyb ktoś przypadkiem logował dane
GPS z tego dnia w pobliżu (myślę że w obrębie kilkunastu km)\
to dane te powinny być przekłamane, nałożone na
np. zdjęcie satelitarne powinny wykazać błędy
pozocjonowania.Dodam że dane które ja zazwyczaj
logowałem przy użyciu C702 zawierały minimalne błędy
rzędu 2 metrów, widać było nawet które krzaki
na łakach omijałem i gdzie dokładnie forsowałem rzekę.

  Zastanawiam się czy nie ma tam w Smoleńsku kogoś
kto logował dane GPS?  Taką osobą moze być np.
kurier pocztowy czy jakiś inny kierowca którego
firma loguje dane o przemieszaczniu w ciągu całego dnia.

Tomy M.

Eksperci od nawigacji satelitarnej: To był zamach