Ekspert Hoffman !

Data: 2011-01-24 14:00:59
Autor: cyc
Ekspert Hoffman !
" Bzdury gadaja eksperci " . Tak powiada gowniarz Hoffman o ocenie ekspertow w sprawie smolenskiej ktastrofy . Dodam , ze o bledaqch w sztuce winie polskiej strony mowia wszyscy eksperci poza "ekspertami " takimi jak wspomniany Hoffman , Kaczynski , Macierewiccz , Kempa i jeszcze paru innych tyle "madrych " , co oblakanych .
Naprawde zygac sie chce sluchajac takich gowniarzy , czy tych ktorzy z trybuny sejmowej ewidentnie obrazali premiera i rzad .
A co premier ? . Premier nic !. Dalej bawi sie w dyplomacje .Jak dlugo bedzie takie zachowania , zachowania podwazajace autorytet najwyzszych organow wladzy panstwowej , tolerowal ? .

cyc

Data: 2011-01-24 14:13:06
Autor: wasabi
Ekspert Hoffman !
On Mon, 24 Jan 2011 14:00:59 +0100, cyc wrote:

[...]

To ty nie wiesz, ze w PiS każdy polityk jest ekspertem od wszystkiego (z zaznaczeniem że prezes ma zawsze rację) ? Tam każdy jest alfa i omega, przecież nawet jak by Pan Jezus przyszedł swego czasu po krzyż to by został wyzwany od komunistów.

Data: 2011-01-24 15:53:22
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 15:13, wasabi pisze:

[...]

Bycie nazwanym Komunistą to zaszczyt. Oczywiście przez ludzi świadomych tego co mówią, a nie przez bełkoczącą bezrozumna tłuszczę.

Data: 2011-01-24 16:52:38
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 15:53, jadrys pisze:
Bycie nazwanym Komunistą to zaszczyt. Oczywiście przez ludzi świadomych
tego co mówią, a nie przez bełkoczącą bezrozumna tłuszczę.

No dobra, jesteś starym komuchem. Takim jak Gierek.

Data: 2011-01-24 19:58:37
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 16:52, u2 pisze:
[...]

Sam nie wiesz o czym piszesz...

Data: 2011-01-24 21:13:41
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 19:58, jadrys pisze:
No dobra, jesteś starym komuchem. Takim jak Gierek.

Sam nie wiesz o czym piszesz.

To wolisz Jeruzela albo Millera ?

Data: 2011-01-24 21:26:46
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 21:13, u2 pisze:
W dniu 2011-01-24 19:58, jadrys pisze:
No dobra, jesteś starym komuchem. Takim jak Gierek.
Sam nie wiesz o czym piszesz.

To wolisz Jeruzela albo Millera ?

Lenina, Ho Chi Minha, Czy wczesnego Mao.

Data: 2011-01-25 15:21:01
Autor: cyc
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihki6u$rr7$4news.onet.pl...
[...]

A bo to od dzisiaj ?

cyc

Data: 2011-01-24 16:59:51
Autor: cyc
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomości news:ihk1di$fvb$2news.net.icm.edu.pl...
[...]

Wiem o tym . Dlatego nawoluje do jednoznacznych odzewow na takie postawy !. Dlatego mam pretensje do Tuska o to , ze nie reaguje i pozwala na podrywanie autorytetu najwazniejszych instytucji w panstwie .

cyc

Data: 2011-01-24 15:50:56
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 14:00, cyc pisze:
[...]

Być może ma coś do ukrycia. Np. ja nie wahałbym się ani minuty przed pozwaniem kogoś kto oskarżałby mnie publicznie o posiadanie krwi na rekach 96-ciu ludzi. Osobiście sądzę że Tusk boi się takiej rozprawy, mogłaby opinia publiczna dowiedzieć się z niej że układ jednak funkcjonuje..

Data: 2011-01-24 16:22:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihk3p5$uuq$1news.onet.pl...
[...]

Czasami lepiej gó.....a nie ruszać.

Data: 2011-01-24 19:58:30
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !

[...]

To raczej obawa o własną skórę.

Data: 2011-01-24 20:55:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihki6u$rr7$3news.onet.pl...

[...]

Porzuciłeś zamach? Masz nową ideę? Demony trzeba czymś karmić?

Data: 2011-01-24 21:26:37
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !

Czasami lepiej gó.....a nie ruszać.

To raczej obawa o własną skórę.

Porzuciłeś zamach? Masz nową ideę? Demony trzeba czymś karmić?

Absolutnie - nie. Moja teoria o sztucznum wywolanio mgły i fałszywych komendach z wieży kontrolnej powstała kilka miesięcy temu. Kolejne odkrywane fakty o tym zamachu, zarówno przez Rosjan jak i naszych tylko coraz bardziej moją teorię zdają się potwierdzać,  i czynić bardziej prawdopodobną.

Data: 2011-01-24 23:22:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihknbn$j1j$2news.onet.pl...

[...]

Ten pierdolec mocno cię trzyma. To chyba jest jakaś jednostka chorobowa. Na odtrutkę proponuję:
http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/15-wypadki_i_incydenty_lotnicze/24626-2010_04_10_tu_154_samolot_prezydenta_rp_rozbil_sie_pod_smolenskiem-109.html
ale od 101 strony. Tam piszą fachowcy i nie ma polityki.

Data: 2011-02-23 19:12:55
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !

[...]

To nie sam zamach i okoliczności skłaniają takich jak ja do podejrzeń.  Czytanie ekspertów od katastrof lotniczych nic nie wniesie do sprawy skoro rusek zrobił z tego taką tajemnicę nie dopuszczając nikogo do niej. Prawda byla w Czarnych skrzynkach.

Data: 2011-02-23 19:17:00
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 19:12, jadrys pisze:
[...]

Sądzisz, że już je ruscy zniszczyli ?

Data: 2011-02-23 10:26:36
Autor: Hans Kloss
Ekspert Hoffman !
On 23 Lut, 19:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:

S dzisz, e ju je ruscy zniszczyli ?

Dane zapisane w nich obecnie możesz z prawdopodobieństwem zbliżonym do
100% uznać za spreparowane. Ruscy położyli na skrzynkach łapę na tak
długo że mieli dość czasu aby tam umieścić WSZYSTKO co im się żywnie
podoba, zwłaszcza ze nikt przy zdrowych zmysłach nie podejrzewa ich
chyba o brak światowej klasy specjalistów w dziedzinie manipulowania
nośnikami informacji. Dlatego śmieszą mnie wszystkie "analizy
stenogramów" "odszumiania" itp. brednie czynione zapewne w dobrej
wierze niestety na zupełnie niewiarygodnym materiale.
J-23

Data: 2011-02-23 19:31:55
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 19:26, Hans Kloss pisze:
[...]

Tak to jest, jak używa się nadal analogowego zapisu.

Data: 2011-02-23 13:22:37
Autor: Hans Kloss
Ekspert Hoffman !
On 23 Lut, 19:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Tak to jest, jak u ywa si nadal analogowego zapisu.
Analogowy jest trudniejszy do sfałszowania niż cyfrowy więc nie tu
leży problem. Problem w tym ze strona polska nie wymogła na kacapie
jak najszybszego przekazania rejestratorów w ręce jakiegoś
niezależnego, możliwie międzynarodowego ciała w celu odczytania
danych. Lub choćby złożenia "czarnych skrzynek" w depozycie w jakimś
banku szwajcarskim o ustalonej renomie do czasu powołania takiej
niezależnej od Polski i sowietów komisji.
J-23

Data: 2011-02-23 22:25:15
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 22:22, Hans Kloss pisze:
Analogowy jest trudniejszy do sfałszowania niż cyfrowy więc nie tu
leży problem.

Zawsze można zaszumieć lub wyciąć fragment kilkunastosekundowy.

Data: 2011-02-24 01:10:47
Autor: Hans Kloss
Ekspert Hoffman !
On 23 Lut, 22:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-23 22:22, Hans Kloss pisze:

> Analogowy jest trudniejszy do sfa szowania ni cyfrowy wi c nie tu
> le y problem.

Zawsze mo na zaszumie lub wyci fragment kilkunastosekundowy.

Nie, zawsze można calutką rozmowę zmanipulować jak się tylko chce,
zwłaszcza że ma się przy okazji do dyspozycji także nagrania z wielu
poprzednich lotów.. Ale jest to trudniejsze niż przy zapisie cyfrowym.
A skrzynkę z zapisanymi cyfrowo parametrami lotu zhakować po czym,
udając że się jej nie umie odczytać, przesłać stronie poszkodowanej w
celu uwiarygodnienia swoich matactw.
J-23

Data: 2011-02-23 20:00:49
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 19:17, u2 pisze:
[...]

To by było nieroztropne z ich strony. Tam nie siedzą idioci, oni je tylko sfałszowali.

Data: 2011-02-23 20:10:46
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 20:00, jadrys pisze:
Sądzisz, że już je ruscy zniszczyli ?

To by było nieroztropne z ich strony. Tam nie siedzą idioci, oni je
tylko sfałszowali.

Ale przecież polscy fachowcy ją skopiowali i odesłali z powrotem do ruskich.

Data: 2011-02-24 08:55:46
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 20:10, u2 pisze:
[...]

Nie słyszałem żeby oryginały tych skrzynek były po zamachu w Polsce.

Data: 2011-02-24 09:55:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik52vk$is8$1news.onet.pl...
[...]

Mało słyszałeś. Skrzynka ATM była odczytywana w Polsce.

Data: 2011-02-24 11:03:39
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !

[...]

Masz jakieś dowody na to? Bo jeżeli to prawda, to moją wersję o takim przebiegu zamachu można o kant d**y rozbić..

Data: 2011-02-24 12:03:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik5adg$cqp$2news.onet.pl...

[...]

Jesteś patentowanym leniem. Ja przeczytałem jak najwięcej publikacji i dyskusji dotyczących katastrofy i na tej podstawie wyrobiłem sobie opinię. Tobie nie chce się czytać (podałem linka - tak odpowiedziałeś), a wiesz wszystko.
Co do ATM: http://www.wiadomosci24.pl/artykul/polskie_czarne_skrzynki_czego_sie_z_nich_dowiemy_136315-- 1.html
notatka z dnia: 2010-04-29 00:39, aktualizacja: 2010-05-07 18:34:12

A tu: http://hambura.salon24.pl/260365,smolensk-tzw-skrzynka-atm
jest o tym, że Polska przekazała kopię nagrania, a oryginał znajduje się w Polsce.

Już wcześniej wspominałem o tym, że teorie o fałszowaniu skrzynek można w d...ę wsadzić.

Data: 2011-02-24 17:13:47
Autor: cirrus
Ekspert Hoffman !
[...]

A ty masz jakieś dowody, że ziemia nie jeest płaska?

--
stevep

Data: 2011-02-24 17:12:45
Autor: cirrus
Ekspert Hoffman !
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik3m12$df5$1news.onet.pl...
[...]

A tą, która była wyprodukowana w Polsce z zapisami parametrow lotu i w Polsce odczytywana też?

--
stevep

Data: 2011-02-23 07:39:50
Autor: zbig
Ekspert Hoffman !
On 24 Sty, 21:26, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

odkrywane fakty o tym zamachu, zarówno przez Rosjan jak i naszych tylko
coraz bardziej moją teorię zdają się potwierdzać,  i czynić bardziej

Polecam lekturę "Wywierania wpływu na ludzi" Roberta Cialdiniego.
Kaczyński stosuje podręcznikowe  sposoby wywierania wpływu na ciemny
lud. Co ciekawe w książce tej opisany jest przypadek tzw. kapitanozy,
która mogłaby w prosty sposób tłumaczyć to co sie wydarzyło w
Smoleńsku.

"Komisje z Federalnego Zarządu Lotnictwa badające katastrofy lotnicze
wielokrotnie stwierdziły, że przyczyną wypadków bywają błędy kapitana
samolotu nie sprostowane przez nikogo z załogi nawet wtedy, gdy mają
one zupełnie oczywisty charakter. Załoga samolotu, nawet jeśli jest
osobiście jak najbardziej sprawą zainteresowana, nie reaguje na
katastrofalną pomyłkę eksperta, automatycznie podporządkowując się
regule: "skoro tak mówi autorytet, to tak zapewne jest".
W istocie, zaniepokojenie tym zjawiskiem przybrało przed laty takie
rozmiary, że jedna z czołowych linii lotniczych przeprowadziła
doświadczenie mające na celu określenie zasięgu kapitanozy w szeregach
jej własnych pracowników. Załogi samolotów wzięły udział w symulacjach
lotów w trudnych warunkach pogodowych i przy ograniczonej widoczności,
a więc w okolicznościach prowadzących do złożoności zadania, silnego
pobudzenia emocjonalnego i przeciążenia umysłowego. Słowem, w
okolicznościach nasilających skłonność do reagowania uproszczonego i
mechanicznego. Przy tym kapitanowie zostali uprzednio przetrenowani
tak, aby składnie potrafili udawać (przed nieświadomą niczego załogą)
własną niedyspozycję prowadzącą do katastrofalnego w skutkach błędu w
pilotażu. Ku przerażeniu prowadzących eksperyment, w 25% symulowanych
lotów nikt z załogi nie skorygował ewidentnie błędnej decyzji
kapitana, która podczas rzeczywistego lotu zakończyłaby się śmiercią
wszystkich osób znajdujących się na pokładzie samolotu!"

Data: 2011-02-23 15:46:30
Autor: obserwator
Ekspert Hoffman !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): (...)

doprawdy nie wiem, na co liczysz zamieszczajac tego typu tekst?
Chyba na wyjatkowa glupote ludzi ktorzy czytaja ta grupe.

To juz dno ponizej dna.

Data: 2011-02-23 07:52:45
Autor: zbig
Ekspert Hoffman !
On 23 Lut, 16:46, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

(...)

doprawdy nie wiem, na co liczysz zamieszczajac tego typu tekst?
Chyba na wyjatkowa glupote ludzi ktorzy czytaja ta grupe.

To juz dno ponizej dna.

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Cialdini to klasyk psychologii, jego książka rozeszła się w
ponadmilionowym nakładzie na całym świecie. Ale faktycznie, to
ekspert, profesor, więc to właśnie ty możesz mieć rację miszczu..

Data: 2011-02-23 16:00:45
Autor: obserwator
Ekspert Hoffman !
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Cialdini to klasyk psychologii, jego książka rozeszła się w
ponadmilionowym nakładzie na całym świecie. Ale faktycznie, to
ekspert, profesor, więc to właśnie ty możesz mieć rację miszczu..
*************************************************************************** no i co z tego, skoro tepak przeczytal i jak tepak wykorzystuje?

Szkoda pieniedzy na ksztalcenie pospolstwa.

Data: 2011-02-23 08:12:50
Autor: zbig
Ekspert Hoffman !
On 23 Lut, 17:00, " obserwator" <darz_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

Cialdini to klasyk psychologii, jego ksi ka rozesz a si w
ponadmilionowym nak adzie na ca ym wiecie. Ale faktycznie, to
ekspert, profesor, wi c to w a nie ty mo esz mie racj miszczu..

[...]

Średnio wykształcony człowiek, który przynależy do pospólstwa może z
takiego przykładu wywnioskować, że co czwarty przypadek kardynalnego
błędu pilota jest  przyczyną katastrofy w trudnych warunkach.To wcale
nie jest mało. To  bardziej prawdopodobne, niż sztuczna mgła jadrysa.

Data: 2011-02-23 18:04:54
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 17:12, zbig pisze:
[...]

No właśnie, statystyka mówi świętą prawdę, a ile takich mgieł pojawia
się w tamtym regionie o takiej porze ? Masz jakieś statystyki ? :)

Data: 2011-02-23 19:14:48
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 17:12, zbig pisze:
  To  bardziej prawdopodobne, niż sztuczna mgła jadrysa.

Oj, muszę się wtrącić, ja nigdy nie pisałem o sztucznej mgle, zbigu. Ja pisałem o mgle sztucznie wywołanej.

Data: 2011-02-23 19:12:44
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 16:39, zbig pisze:
[...]

Moja teoria zamachu zakłada uczestnictwo tych oficjeli z pokładu TU-154, i to nie bierne uczestnictwo. - Gdyby nie oni to taka forma zamachu, o jakiej  nie mogłaby dojść do skutku. Planując zamach Kacap dobrze wiedział kto leci na pokladzie i jak będzie się zachowywał.

Data: 2011-02-23 19:18:31
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
[...]

Wątpliwe, a by samolotem lecieli samobójcy. Bardzo wątpliwe, ale
specsłużby nie spoczną, aby udowodnić, że Kaczka sam się zabił :)

Data: 2011-02-23 20:03:28
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 19:18, u2 pisze:
[...]

Tak, członkowie załogi TU-154  z pewnością nie była samobójcami.

Data: 2011-02-23 20:20:08
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 20:03, jadrys pisze:
Wątpliwe, a by samolotem lecieli samobójcy. Bardzo wątpliwe, ale
specsłużby nie spoczną, aby udowodnić, że Kaczka sam się zabił :)

Tak, członkowie załogi TU-154  z pewnością nie była samobójcami.

Jasne, ale nawet ty nie spoczniesz aż dopadniesz Kaczkę. tak ciebie
zaprogramowano.

Data: 2011-02-24 08:56:40
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 20:20, u2 pisze:
[...]

Nie, to nie Kaczyński zorganizował ten zamach.

Data: 2011-02-24 09:53:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik3m13$df5$2news.onet.pl...
[...]

Dokładnie. Oni byli pewni, że wylądują bezpiecznie. Debeściaki zawsze lądują bezpiecznie.
Oblatywacze samolotów nigdy nie spadają. Zdobywcy szczytów też nie są samobójcami. Nasz kierowca firmuły I też nie jest samogójcą. Itd.

Data: 2011-02-24 11:03:35
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !

[...]

Ale mało kto się oprze naciskom przełożonych i uspokajającemu głosowi z wieży...

Data: 2011-02-24 11:34:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ik5adf$cqp$1news.onet.pl...

[...]

Oni się oparli mimo, że wieża pięciokrotnie podawała, że nie ma warunków do lądowania.
Potem jeszcze dwukrotnie kazali im spi...lać, ale było już po ptokach.

Data: 2011-01-24 17:06:00
Autor: cyc
Ekspert Hoffman !

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Nie sadze aby mial sie czegokolwiek bac !.
Jesli ie reagfuje to znaczy , ze jest slaby a jesli sie juz czegokolwiek boi to tylko tego , ze wrzask oblakancow bedzie jeszcze wiekszy a armia durniow uzbrojona w krzyze , pochodnie i portrety Kaczynskich rozpieprzy Polske na dobre !. Co bedzie do nich strzelal ? .
Na to tylko czekaja . Oczywiscie do ostrzalu wystawiliby durniow sami chowajac sie po norach . To bylby rwetes !.
Dostepne narzedzia prawne widac tez uwaza za zbyt drastyczne ale to wlasnie ma mu do zarzucenia !. Brak reakcji , jakiejkolwiek dowodzi slabosci tego rzadu !.Kaczynski ma pelna swiaqdpomosc tego i eskaluje swoje antypanstwowe zachowania , prowokujac , judzac i podpuszczajac .
Gdybym spotkal go na ulicy splunalbym mu pod nogi .

cyc

Data: 2011-01-24 19:58:22
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-24 17:06, cyc pisze:
[...]

Kaczyńskiemu, jako opozycjoniście wiele wolno. Ale Tusk, jako szef rządu nie powinien zostawiać bez reakcji oskarżeń o swoich rękach jakoby ubrudzonych krwią..

Data: 2011-01-25 15:20:27
Autor: cyc
Ekspert Hoffman !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ihki6t$rr7$2news.onet.pl...

Kaczyńskiemu, jako opozycjoniście wiele wolno. Ale Tusk, jako szef rządu nie powinien zostawiać bez reakcji oskarżeń o swoich rękach jakoby ubrudzonych krwią..

--

I wlasnie o tym caly czas pisze !.
A Kaczynskiemu nie wono przekroczyc granic , ktore sa zakreslone przez polska racje stanu . Te przekroczyl juz dawno i dlatego powinien odpowiedziec przed sadami !.

cyc

Data: 2011-02-23 15:49:36
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-01-25 15:20, cyc pisze:

[...]

Polska racja stanu.. Piękne słowa, i tylko puste słowa.

Data: 2011-02-23 17:08:10
Autor: u2
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 15:49, jadrys pisze:
[...]

Z tym, że cyc vel rupertbig reprezentuje czekistowską rację stanu :)

Data: 2011-02-23 19:29:02
Autor: jadrys
Ekspert Hoffman !
W dniu 2011-02-23 17:08, u2 pisze:
[...]

Akurat on osobiście jak najbardziej polską reprezentuje.

Data: 2011-01-24 16:58:46
Autor: cirrus
Ekspert Hoffman !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihjt6j$4kb$1news.onet.pl...
[...]

Cóż, jeden z licznych pisowskich hunwejbinów, inny Mariusz Kamiński odczytal z kartki wypisaną mu formułkę o ludziach bez honoru.

--
stevep

Ekspert Hoffman !