Ekspert bije na alarm! Nauczycielami zostają... najgorsi uczniowie

Data: 2019-04-16 12:10:06
Autor: Lord Donald
Ekspert bije na alarm! Nauczycielami zostają... najgorsi uczniowie
Ekspert bije na alarm! Nauczycielami zostają... najgorsi uczniowie

Jak pisze money.pl powołując się na dane Najwyższej Izby Kontroli, co 10 chętny na studia pedagogiczne sam miał problemy z... maturą. To nie żart! Czy nasze dzieci uczą w takim razie ,,dobrzy" jakościowo nauczyciele? Ekspert nie ma wątpliwości.

https://nczas.com/2019/04/14/ekspert-bije-na-alarm-nauczycielami-zostaja-najgorsi-uczniowie/?fbclid=IwAR3oU2mNi2jtSDX1dAP2VvwcdbZGFGokMmnLHwUeSeRAcDwssUYjLZ6CEOQ

Data: 2019-04-16 03:29:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 12:10:07 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Już nawet najgorsi nie chcą nauczycielami zostawać. W Warszawie brakuje 1600 nauczycieli chętnych na te posady również brak.

--
Bruno

Data: 2019-04-16 12:44:49
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku pogonią ich do pracy jak w szkołach prywatnych i społecznych będzie ich o 4 razy za dużo. Tak to jest jak pracują po 2 godziny dziennie, w tym nie wiele robią. W normalnych szkołach gdzie ważne jest dobro dziecka rodzice nigdy by nie zgodzili się przyjąć kogoś z kasty nierobów z karty nauczyciela bo sami finansują takie szkoły, nauczyciel pracuje normalnie 8 godzin, przy tym jest ich 4x mniej na tą samą ilość dzieci, dzieci wracają do domu nauczeni na pewno takie dziecko tak jak ty do fryca w przyszłości nie wyjedzie aby tam nastawiać dupy w zamian za niewolniczą pracę na budowie, przy tym nie mają żadnych zadań domowych i drogich korepetycji wieczorami aby nabijać kabzę nierobom z karty nauczyciela. Co dziwniejsze jak nauczycielowi chce się pracować to tam zarabia o wiele więcej niż nierób z karty, przy tym roczne czesne jest mniejsze już 0 20% od tego co państwo daje tym nierobom za wykształcenie jednego dziecka, w mniejszych miejscowościach nawet czesne szkół jest mniejsze o 50%. Widzisz srajdak debilku, właśnie trzeba wypierdzielić tych nierobów, nawet jakby był jeden nierób na jednego ucznia i każdy by z nich zarabiał po kilkadziesiąt tysięcy, to i tak ten uczeń będzie uczył się dopiero w domu, już ich jest kilkukrotnie za dużo a taka ilość ich nie poprawia jakości uczenia.

Data: 2019-04-16 05:13:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 12:44:51 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
[Ciach bełkocik]

Trzeba było nie zaczynać reformy na chybcika pod hasłem "likwidujem gimnazja!", a podejść do sprawy całościowo i przemysleć wszystkie elementy.
Ale to by trzeba było posiadać umiejętność przewidywania skutków własnych działań i porozumiewania się z różnymi ekspertami. U "lepszego sortu" niewykonalne.
A tak to pisiory jak zwykle spie... sprawę po całości i teraz próbują zwalić winę na "leniwych pedagogów".

--
Bruno

Data: 2019-04-16 18:49:29
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

nawet nie muszą się wysilać w zwalaniu winy
takie tępe dekle jak lord dildo uwierzą we wszystko, nawet gdyby jego geje
powiedzieli mu że to kosmici porywają nauczycieli

nie lordzie dildo, ty to bierzesz z połykiem :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-16 13:16:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Widzisz srajdaku pogonią ich do pracy jak w szkołach prywatnych i społecznych będzie ich o 4 razy za dużo.

ty jednak tępy jesteś

brakuje nauczycieli, niewielu chce przychodzić do tej pracy
co się stanie jak dołożysz już pracującym jeszcze więcej roboty

ja wiem, że twój ruski mikro-móżdżek nie jest w stanie zanalizować tak prostej
sprawy, więc zapytaj się kogoś i napisz -- ty moja porażko edukacyjna

Data: 2019-04-16 14:59:57
Autor: Lord Donald
W dniu 16.04.2019 o 13:16, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Żebyś się nie zesrał srajdaku. Taki tępy debil jak ty potrafi jedynie myśleć tym czym nasrali mu do łba jego POsrani wieszcze. Oczywiście brakuje dobrych nauczycieli i to od 30 lat, dlatego że wasza POsrana kasta debili wlazła powołując się na przywileje partyjne lub związki rodzinne. A dobry nauczyciel z wyższym wykształcaniem, dla którego uczenie wydawało się być pasją, nie mógł się dopchać, musiał szukać pracy w innym zawodzie lub za granicą na zmywaku, POsrańcy właśnie tak robili w kraju zatrudniali dyletantów partyjne gówno, a wykształconych Polaków próbowali zmusić do emigracji jako tania siała robocza. Na szczęście przetrwali w innych pracach, choćby pracując w marketach na kasach, bo tylko tępaki takie jak ty pojechali tam cegły nosić i liżą POsrańców i fryców w dupę stan rzeczy. Teraz trzeba wywalić waszych partyjnych kolegów, przyjąć normalnych nauczycieli na pełny etat, którym nie przeszkadza i nie męczy uczenie dzieci. A tych twoich POsranych partyjnych kumpli co pierdzieli w taboret przed dziećmi nie dając z siebie nic wysłać srajdaczku za takimi tępakami jak ty, niech tam jeden drugiemu gnoi rynek pracy godząc się nawet przyjąć połową jałmużny jaką ty tam dostajesz.

Data: 2019-04-16 18:48:11
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> co się stanie jak dołożysz już pracującym jeszcze więcej roboty
> sprawy, więc zapytaj się kogoś i napisz -- ty moja porażko edukacyjna

no i widzisz ruski durniu
nauczycieli tak naprawdę zaczyna brakować od 3 lat
od 3 lat pseudoreformy debili którzy nonstop zasadzają ciebie od tyłu
brakuje nauczycieli - zresztą oświata właśnie zdechła więc to w sumie bez
znaczenia

( reszta ruskich pierdół lorda dildo wycięta )

Data: 2019-04-16 20:51:03
Autor: Lord Donald
W dniu 16.04.2019 o 18:48, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Widzisz POsrany debilu brakuje takich mianowanych przez POsrańców, bo wasza kasta się zabetonowała. Akurat jest dużo wykształconych młodych ludzi, którzy chcą pracować, ale nie są wstanie przebić się przez ten beton. Muszą po prostu przyjść PiSuary i zasadzić wam kopa, będziecie drzeć się wtedy jak zwykle jak zarzynane świnie, ale z takimi POsrańcami jak wy nie da się inaczej. Jak wam POsrańcom nie zapierdzielą kopa począwszy od sejmu kończywszy na babciach klozetowych, to w kraju nie będzie dobrze, ta wasza POsrana patologia bez znaczenia co robi i gdzie, zawsze znajdą sposób na to aby coś ukraść i wywieźć jak go tu nieraz nazywałeś do waszego niemieckiego pana.

Data: 2019-04-17 07:47:03
Autor: Pajdak
Ekspert bije na alarm! Nauczycielami zostają... najgorsi uczniowie
popychadło kremlowskie "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q9586l$1vn5$1gioia.aioe.org...

Widzisz POsrany debilu

pisze oszczany lodzik nazywający siebie lordem

brakuje takich mianowanych przez POsrańców,

Skoro brakuje to dlaczego PiS nie uzupełni braków światłymi nauczycielami z Torunia?

bo wasza kasta się zabetonowała.

Ach te twoje UB-ecki ciągoty!

Akurat jest dużo wykształconych młodych ludzi, którzy chcą pracować,

Przecież pracują. Na kasie w Lidlu, Kauflandzie ;-)))

ale nie są wstanie przebić się przez ten beton.

Przez 3 lata? ;-)))

Muszą po prostu przyjść PiSuary

I obsadzić koryta swoją wierną miernotą.

>i zasadzić wam kopa,

A tak dokładnie to komu? Skleroza cię dopadła? Od 3 lat trwa obsadzanie koryt swojakiami. Podać przykłady?

będziecie drzeć się wtedy jak zwykle

Konstytucja! Konstytucja! ;-)))

jak zarzynane świnie,

Świnie+ ;-)))))

ale z takimi POsrańcami jak wy nie da się inaczej.

Kulka w łeb albo dół z wapnem, czy tak ty sk...synu?!!!

Jak wam POsrańcom nie zapierdzielą kopa

Wam już zasunięto! "Sztandar PZPR wyprowadzić!" ;-)))

począwszy od sejmu kończywszy na babciach klozetowych,

Proponuję zacząć od prawej strony sali, tam gdzie siedzą kurduple umysłowe!

to w kraju nie będzie dobrze,

Będzie kiedy wyzdychają tacy jak ty!!!

ta wasza POsrana patologia

Nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz.

bez znaczenia co robi i gdzie, zawsze znajdą s
posób na to aby coś ukraść

Np, uwłaszczyć się na państwym majątku tak by było stać na budowę 2 srebrnych wież.

i wywieźć jak go tu nieraz nazywałeś do waszego niemieckiego pana.

Nie kombinuj kanalio, podszywałes się pod mój alias i te twoje teorie mozesz sobie i zenusiowi wsadzic w odbyt. Jesteś psychicznie chory.

--
Pajdak

Data: 2019-04-16 18:53:41
Autor: Pajdak
komuch zaropiały "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q949lt$1fq0$2gioia.aioe.org...
Ekspert bije na alarm! Nauczycielami zostają... najgorsi uczniowie

Takie będą Rzeczpospolite jakie młodziezy przez PiS chowanie! ;-)))

--
Pajdak

Ekspert bije na alarm! Nauczycielami zostają... najgorsi uczniowie