Ekspert od materia艂贸w aluminiowych i chora brzoza

Data: 2013-02-05 17:03:40
Autor: leszek niewiadomski
Ekspert od materia艂贸w aluminiowych i chora brzoza
>Tu-154 jest modelem o dosy膰 mocnych skrzyd艂ach. Z kolei z bada艅 drzewa wynika, 偶e s艂ynna "pancerna brzoza" by艂a chora, przez co ca艂a konstrukcja drzewa by艂a os艂abiona - m贸wi podczas debaty nt. przyczyn katastrofy smole艅skiej prof. Wies艂aw Binienda, kt贸ry po raz kolejny prezentuje proporcje skrzyd艂a samolotu i "pancernej brzozy".<

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/418465,debata-smolenska-na-uniwersytecie-kardynala-stefana-wyszynskiego-w-warszawie.html

Nie podaja czy w debacie biora udzial tez medycy? A poeci? Za mego dziecinstwa byl wierszyk o chorym kotku. Kto napisze o chorej wierzbie?
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-05 17:35:37
Autor: leszek niewiadomski
Am 05.02.2013 17:03, schrieb leszek niewiadomski:
> [...]

Nie podaja czy w debacie biora udzial tez medycy? A poeci? Za mego
dziecinstwa byl wierszyk o chorym kotku. Kto napisze o chorej wierzbie?
Sorry, mialo byc o wierszyku o chorej brzozie, ale nie jestem ani dendrologiem ani specjalista od materialow aluminiowych.
ln.

Data: 2013-02-05 17:46:36
Autor: jr
Ekspert od materia艂贸w aluminiowych i chora brzoza

U偶ytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kerccp$j7e$1online.de...

| Sorry, mialo byc o wierszyku o chorej brzozie, ale nie jestem ani
| dendrologiem ani specjalista od materialow aluminiowych.
| ln.

Wierszyki kazdy pisac moze...

Ekspert od materia艂贸w aluminiowych i chora brzoza