Ekspert od tzw. "poczęć"

Data: 2009-08-26 11:03:33
Autor: Grzegorz Z.
Ekspert od tzw. "poczęć"
- Akt poczęcia człowieka ma być aktem osobowym rodziców, a nie aktem
laboratoryjnym techników - uważaj± biskupi, którzy na Jasnej Górze omawiali
m.in. złożone w parlamencie projekty ustaw bioetycznych. Stanowisko w tej
sprawie przedstawił ordynariusz warszawsko-praski abp Henryk Hoser, który
przewodniczy zespołowi, zajmuj±cemu się sprawami bioetycznymi ze strony
ko¶cielnej.

http://wiadomosci.onet.pl/2031290,11,akt_poczecia_nie_moze_byc_aktem_technikow,item.html

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-08-26 09:35:40
Autor: jan paszek
Ekspert od tzw.
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

ciemnogrodzie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2009-08-26 12:47:52
Autor: games
Ekspert od tzw. "poczęć"
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Sukienkowi moze niech sie lepiej zajma sfera duchowa czlowieka, i zejda z nie swojej dupy.

Data: 2009-08-26 15:08:30
Autor:
Ekspert od tzw. "poczęć"
On Wed, 26 Aug 2009 11:03:33 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 maja prawo tak uwazac. taka jest doktryna KK i nie wszyscy zaraz
 maja srac ze szczescia tak jak im grzesio kaze. jednomyslnosc twoich
 komuszych braci szlag trafil w latach 80-tych. czas to zrozumiec.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-26 15:31:19
Autor: Grzegorz Z.
Ekspert od tzw. "poczęć"

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

- Akt poczęcia człowieka ma być aktem osobowym rodziców, a nie aktem
laboratoryjnym technikĂłw - uwaĹĽajÄ… biskupi, ktĂłrzy na Jasnej GĂłrze omawiali
m.in. złożone w parlamencie projekty ustaw bioetycznych. Stanowisko w tej
sprawie przedstawił ordynariusz warszawsko-praski abp Henryk Hoser, który
przewodniczy zespołowi, zajmującemu się sprawami bioetycznymi ze strony
kościelnej.

 maja prawo tak uwazac.

Ale od poczynań z klerykiem żaden arcybiskup nie zostanie ojcem.

Data: 2009-08-27 14:40:36
Autor:
Ekspert od tzw. "poczęć"

postaraj sie rozumiec to co cytujesz.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-27 16:43:57
Autor: Grzegorz Z.
Ekspert od tzw. "poczęć"

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

"Jakże mam zrozumieć, skoro nikt mi nie wyjaśni"

Ekspert od tzw. "poczęć"