Ekspertyza Laptoka

Data: 2009-03-27 06:30:32
Autor: staszek
Ekspertyza Laptoka
Witam

Czy ktoś z szanownych kolegów pisał już coś takiego mam do napisania
ale za bardzo nie wiem jak ma to wyglądać.

Co musi zawierać ? czy portrzebne są jakieś zdjęcia uszkodzeń itp..?
znalazłem na necie ekspertyze jakiegoś sprzęty elektonicznego
ale było tylko napisane że nie nadaje sie do naprawy, wydaje mi się że
nie o to tu chodzi.
A może istnieje jakiś wzór, że musi ona być napisana w konkretny
sposób.
Może ktoś miał robioną ekspertyzę laptopa albo monitora lub
czegokolwiek i ma takie pisemko
z serwisu? Ułatwiło by mi to troche pracę.
Z góry dzięki

Data: 2009-03-27 13:37:13
Autor: jureq
Ekspertyza Laptoka
Dnia Fri, 27 Mar 2009 06:30:32 -0700, staszek napisał(a):

[...]

A po co ta ekspertyza? Bo to co ma zawierać zależy głównie od odpowiedzi na to pytanie

Data: 2009-03-27 07:30:27
Autor: staszek
Ekspertyza Laptoka
On 27 Mar, 14:37, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]

> z serwisu? Ułatwiło by mi to troche pracę. Z góry dzięki

A po co ta ekspertyza? Bo to co ma zawierać zależy głównie od odpowiedzi

Dla  firmy ubezpieczeniowej żeby wiedziała ze ma wypłacić klientowi
kaske :)

Data: 2009-03-27 15:52:02
Autor: venioo
Ekspertyza Laptoka
staszek pisze:
[...]

No ale co sie stalo? Samochod laptopa rozjechal? Slup sie na niego przewrocil? Ukradli twardy dysk? Napisz moze wreszcie o co biega.

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-03-27 16:24:15
Autor: Jeffrey
Ekspertyza Laptoka
venioo wrote:
staszek pisze:
[...]

no a o co może biegać - przepięcie rozwaliło zasilacz kartę sieciową albo płytę główną
przy blaszaku trzeba opisać każdy jego element a przy laptoku lepiej też
chodzi o to żeby można było dokładne zinterpretować wartość wg jakiegoś cennika

jeffrey

Data: 2009-03-27 19:39:46
Autor: Nex@pl
Ekspertyza Laptoka
Jeffrey pisze:
venioo wrote:
staszek pisze:
[...]

no to do RZECZOZNAWCY po taką opinię a nie do serwisu. Dla jednego serwisu karta sieciowa minipci będzie warta 50zł dla drugiego 150.

Data: 2009-03-27 22:05:59
Autor: venioo
Ekspertyza Laptoka
Nex@pl pisze:
no to do RZECZOZNAWCY po taką opinię a nie do serwisu. Dla jednego serwisu karta sieciowa minipci będzie warta 50zł dla drugiego 150.

nie koniecznie - serwis jest odpowiednim miejscem na takie wyceny (znam tylko jeden przypadek uszkodzenia kompa przez burze ktroy zostal wlasnie wyceniony w serwisie i zaklad energetyczny wyplacil odszkodowanie).
ale to byla wycena adekwatna do wartosci a nie "z czapy" zeby energetyke naciagnac.

generalniedokladnie opisuje sie wszelkie znalezione usterki, mozliwe przyczyny wystapienia uszkodzenia, jezeli trzeba to dolacza sie dokumentacje zdjeciawa lub tez screeny albo inna dokumentacje. generalnie dolacza sie wszystko co moze potwierdzic twoja ekspertyze.

Data: 2009-03-28 10:20:47
Autor: Jeffrey
Ekspertyza Laptoka
venioo wrote:
Nex@pl pisze:
[...]

serwis ma to opisać a nie wycenić (chociaż może, będzie jako sugestia) od wyceny jest rzeczoznawca ubezpieczyciela

jeffrey

Data: 2009-03-29 12:08:23
Autor: staszek
Ekspertyza Laptoka
On 28 Mar, 11:20, "Jeffrey" <spass.wyc...@poczta.onet.pl> wrote:
venioo wrote:

> [...]

serwis ma to opisać a nie wycenić (chociaż może, będzie jako sugestia)
od wyceny jest rzeczoznawca ubezpieczyciela

myśle, że ten rzeczoznawca sie nie zna na rzeczy i cokolwiek zobaczy
to podpisze.
Podpytałem klienta co dokładnie ma zawierać ta ekspertyza
A on stwierdził że napisane może być co się tam chce ważne żeby było
zaznaczone że koszt naprawy przekracza wartość.
Bo on już kupił drugiego i tak i tego to on naprawiać nie chce.

Data: 2009-03-30 07:55:49
Autor: Jeffrey
Ekspertyza Laptoka
venioo wrote:
Nex@pl pisze:
[...]

tak właśnie jest ale w granicach rozsądku

jeffrey

Ekspertyza Laptoka