Eksport nowego samochodu z Polski

Data: 2011-07-04 17:33:58
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Eksport nowego samochodu z Polski
W reszcie nie pomogę, ale:

3. Ewentualnie mógłbym kupić polskie tablice tymczasowe ważne 30 dni,
ale zadzwoniłem do wielu ubezpieczycieli i dowiedziałem się, że nie
istnieje możliwość wykupienia OC na okres krótszy, niż jeden rok.

Nie wiem jak jest dla tablic tymczasowych (czy coś się różni), ale dużo ubezpieczycieli pozwala na wykupienie OC nawet na miesiąc.
Lepiej: Liberty Direct jest ci w stanie ubezpieczyć samochód, na obcych tablicach nawet na miesiąc (kupiłem samochód w ten sposób).

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Eksport nowego samochodu z Polski