Eksport zamordokracji

Data: 2018-01-21 13:34:05
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski TVPiS
Eksport zamordokracji
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,114881,22925330,tysiace-rumunow-na-ulicach-bukaresztu-protestuja-przeciwko.html#BoxNewsLink&a=66&c=96

"Rumuni protestują przeciwko reformie sądownictwa i wszechobecnej korupcji. Tysiące ludzi wyszło na ulice rumuńskich miast. W samym Bukareszcie protestowało 20 tys. osób."

"Zaraza" się rozpowszechnia. Cos mi się wydaje, że sowiecką Europę czeka kolejna Wiosna Ludów.

CL

Data: 2018-01-21 05:11:35
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Eksport zamordokracji
użytkownik Ciemny Lud - (c) J.Kurski TVPiS napisał:

"Zaraza" się rozpowszechnia. Cos mi się wydaje, że sowiecką Europę czeka kolejna Wiosna Ludów.

cyt.
Prezydent Macron zapowiada likwidację Trybunału Sprawiedliwości .

cyt.
Macron znacjonalizował stocznię, aby zapobiec przejęciu jej przez Włochów

A Ty głuptaku chciałeś być europejski, nowoczesny, żeby wszyćko
sprzedać niemcoju, żeby w sądach było jak było:)

Tu się okazuje, że ktoś cię pajdaczku ostro analnie posuwał:)

Data: 2018-01-21 17:27:25
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski TVPiS
Eksport zamordokracji
Użytkownik "Bombardier Dąs vel Karbonylek" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:587429d8-bda3-40ef-b6f5-ff2ace568bcfgooglegroups.com...
[...]

Czy Francja nalezy do sowieckiej Europy?

A Ty głuptaku

Głuptaka to ty widzisz w swoim lusterku...

chciałeś być europejski,

Jestem, coś ci się nie podoba? Byłem w wiecej krajach niż ty w polskich miastach.

nowoczesny,

Czy ja ci zabraniam wiejski parobku? Trzeba było się uczyć.

żeby wszyćko sprzedać niemcoju,

Nie sil sie na gware żałosny wypierdku kozi.

żeby w sądach było jak było:)

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

"Ojczyznę dojną racz nam zwróciuc Panie!" - (c) A.Duda, z łaski Nowogrodzkiej prezydent

Tu się okazuje, że ktoś cię pajdaczku ostro analnie posuwał:)

Nie przenoś na innych swoich egzonemicznych upodobań.

CL

Eksport zamordokracji