Ekspres ci¶nieniowy do 300 zł

Data: 2009-03-08 07:04:25
Autor: Kane
Ekspres ci¶nieniowy do 300 zł
Chciałbym kupić co¶ lepszego ale w cenie do 300.

W marketach i innycn makro ostatnio bylo duzo promocji jakiegos podstawowego Saeco - ponizej 300zl brutto. Mam takie ustrojostwo w domu ponad pol roku. Dziala, parzy kawe, ma spieniacz mleka (nie korzystam - nie wiem czy dobry). Sitko metalowe, bagnet uchwytu solidny, sam uchwyt z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Co do "jakosci parzenia" - nie mam wielkiego doswiadczenia wiec sie nie wypowiem - moim domownikom smakuje.

Pozdrawiam

Kane

Ekspres ci¶nieniowy do 300 zł