Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?

Data: 2010-12-14 00:09:24
Autor: /// Kaszpir ///
Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
Z tego co wiem Senseo ma znacznie wiekszy wybor kapsulek z kawa (i sa
one w dodatku duzo tansze).

Ja sobie kupiłem Kenwooda Mokabista :)

Ekspres na 2 czy nawet 3 standardy kaw w "opakowaniach". Pasuj± do
niego kawy z Senseo , pasuj± pady Ekspresso i co¶ tam jeszcze :)
Dodatkowo jest to ekspres z ci¶nieniem 15bar (Philips Senseo ma 1
bar ,a Krups ma chyba 3bary) i można sobie samemu spienić ładnie
mleko :)

Używam głównie saszetek typu Senseo (tańsze) i duży wybór.

Dolce Gusto u mnie odpadło bo kawę piję gorzk± i lubię czuć smak
kawy , a większo¶ć "napojów" z krupsa jest słodzona i to mocno ....
Dodatkowo do Senseo masz mnóstwo różnych dostępnych kaw , różnych
producentów a do tego s± tańsze :)

Data: 2010-12-14 21:32:00
Autor: ±ćęłń󶼿
Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
Krups Dolce Gusto i wszystkie inne Krupsy maj± 15 bar.
Krups Nespresso ma 19 bar.

-- -- -

Dodatkowo jest to ekspres z ci¶nieniem 15bar i można sobie samemu spienić ładnie mleko

Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?