Ekspres do kawy

Data: 2011-11-09 11:14:14
Autor: Krzysiek
Ekspres do kawy
W dniu 2011-11-07 09:33, Krzysiek pisze:
Szukając opinii w porównywarkach cen mam wrażenie, że większość wpisów
jest dziełem działów handlowych firm... Może tutaj nie zaglądają :)

Szukam ekspresu ciśnieniowego, ręcznego w cenie do 700 zł. do typowo
domowego użytku (tylko kilka kaw dziennie).

Póki co wybór padł na Delonghi ECO 310 za ok. 600 zł. w sklepach
internetowych (w media markt cena 999 zł.).
Czy ktoś go ma może, czy może jest coś lepszego w tej cenie?

Hmmm... nie jestem smakoszem kawy i od zawsze piję rozpuszczalną.
Ostatnio w pracy kupili nam ekspres do kawy (automat saeco za ok. 3500 zł.) i kawy rozpuszczalnej już w domu nie pijam :). Natomiast w rodzinie kiedyś komuś sprezentowałem ekspres delonghi za ok. 450 zł. i kawa w nim zrobiona jest dla mnie jak najbardziej ok. Pomyślałem że kupię sobie też delonghi z opcją podgrzewania filiżanek i to mi wystarczy. Wybór padł na ECO 310. Póki co raczej nie przeznaczę więcej niż te 800 zł. na ekspres. A więc co? Kupić ten, jakiś lepszy może jest w tej cenie? Czy poczekać i dołożyć do lepszego, jakiego?

Data: 2011-11-09 03:49:49
Autor: ZbyszekZ
Ekspres do kawy
W takim układzie rozważ pomysł _ąćęłńóśżź.
Faktycznie Nespresso daje znakomitą kawę, a jedyny problem to cena kapsułek, ale za 800zł będziesz miał ekspress i ponad 200 kaw.
Możesz też popatrzeć na rozwiązania konkurencyjne Tchibo, DolceGusto i jeszcze parę innych. Zwróć uwagę gdzie będziesz miał najbliżej.

--
ZZ@private

Data: 2011-11-10 21:17:55
Autor: emarcin
Ekspres do kawy

....za 800zł będziesz miał ekspress i ponad 200 kaw...

Tylko na miesiąc?
Kiszka
;)

Pozdrawiam emarcin