Data: 2010-10-01 07:23:17 | |
Autor: Agent | |
Elastyczno艣膰 silnika | |
U偶ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4ca508ca$0$21010$65785112news.neostrada.pl... W temacie tradycyjnych flame贸w o elastyczno艣ci:Bo wszyscy myl膮 eleastyczno艣c silnika z "kopem" od niskich obrot贸w. M贸wi si臋 偶e diesel jest bardziej elastyczny bo ci膮gnie juz od do艂u a to nie prawda. Znaczy ci膮gnie ale to nie znaczy 偶e jest elastyczny. |
|
Data: 2010-10-01 06:37:04 | |
Autor: to | |
Elastyczno舵 silnika | |
begin Agent
Bo wszyscy myl膮 eleastyczno艣c silnika z "kopem" od niskich obrot贸w. M贸wi Diesel nie ci膮gnie "ju偶 od do艂u", ale wy艂膮cznie na dole. -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-10-01 09:35:21 | |
Autor: Agent | |
Elastyczno艣膰 silnika | |
U偶ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4ca58190$0$27028$65785112news.neostrada.pl... begin AgentNo 3-4 tys to juz dla mnie 艣rednie obroty. Na samym dole nie ci膮gnie. |
|
Data: 2010-10-01 10:32:56 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Elastyczno艣膰 silnika | |
W dniu 2010-10-01 07:23, Agent pisze:
Tzn. mo偶e i ci膮gnie, ale to ju偶 wcale nie jest d贸艂. Nieporozumienie bierze si臋 raczej st膮d 偶e 2000rpm w dieslu to ju偶 wcale nie s膮 niskie obroty, a prawie po艂owa drogi do redline - powiedzmy 偶e w kwestii "nisko艣ci" odpowiadaj膮 3000rpm w benzynie kiedy to wi臋kszo艣膰 silnik贸w r贸wnie偶 zaczyna si臋 budzi膰. |
|
Data: 2010-10-01 20:54:34 | |
Autor: to | |
Elastyczno舵 silnika | |
begin Tomasz Pyra
Nieporozumienie bierze si臋 raczej st膮d 偶e 2000rpm w dieslu to ju偶 wcale Po prostu wi臋kszo艣膰 (?) kierowc贸w s膮dzi, ze po przekroczeniu 4000-5000 rpm silnik wybucha, a samoch贸d porywa Lucyfer. Czyli je偶d偶膮 akurat w zakresie, w kt贸rym przeci臋tny TD jedzie, a benzyna ju偶 nie ka偶da. -- ignorance is bliss |
|