Elastyczność silnika

Data: 2010-10-01 17:51:44
Autor: DoQ
Elastyczność silnika
Tomasz Pyra pisze:
W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności: http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo
Tak to wyglÄ…da w silniku benzynowym.

Jakis czas temu wrzucalem cos w podobnym temacie - chodzilo o to ze nie trzeba krecic benzyny zeby normalnie przyspieszac i nie dusic silnika. 3.0 V6 manual.

http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
http://www.youtube.com/watch?v=Zq5QS7SGYrM

Normalnie jak dizel ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-10-01 20:52:29
Autor: V-Tec
Elastyczność silnika
W dniu 2010-10-01 17:51, DoQ pisze:
[..]
Jakis czas temu wrzucalem cos w podobnym temacie - chodzilo o to ze nie
trzeba krecic benzyny zeby normalnie przyspieszac i nie dusic silnika.

ważne, aby w miarę szybko zmieniać biegi i cały czas płynnie przyspieszać.

3.0 V6 manual.

http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw
http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms

co tam szepczecie po "teraz cicho" ?? ;) No i ja tam widzÄ™ raz 2800rpm :) Silnik 12V?

Pozdr,
W.

Data: 2010-10-01 21:46:36
Autor: DoQ
Elastyczność silnika
V-Tec pisze:

co tam szepczecie po "teraz cicho" ?? ;) No i ja tam widzÄ™ raz 2800rpm :) Silnik 12V?

Tak, żeby nie kłapali dziobami ;-)
Silnik 24V z dwiema dlugosciami dolotow.

Pozdrawiam
Pawel

Elastyczność silnika