Data: 2010-10-01 17:51:44 | |
Autor: DoQ | |
Elastyczność silnika | |
Tomasz Pyra pisze:
W temacie tradycyjnych flameów o elastyczności: http://www.youtube.com/watch?v=fyZ4SZtPXKo Jakis czas temu wrzucalem cos w podobnym temacie - chodzilo o to ze nie trzeba krecic benzyny zeby normalnie przyspieszac i nie dusic silnika. 3.0 V6 manual. http://www.youtube.com/watch?v=L-RW7OPgInw http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms http://www.youtube.com/watch?v=Zq5QS7SGYrM Normalnie jak dizel ;) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-10-01 20:52:29 | |
Autor: V-Tec | |
Elastyczność silnika | |
W dniu 2010-10-01 17:51, DoQ pisze:
[..] Jakis czas temu wrzucalem cos w podobnym temacie - chodzilo o to ze nie ważne, aby w miarę szybko zmieniać biegi i cały czas płynnie przyspieszać. 3.0 V6 manual. co tam szepczecie po "teraz cicho" ?? ;) No i ja tam widzę raz 2800rpm :) Silnik 12V? Pozdr, W. |
|
Data: 2010-10-01 21:46:36 | |
Autor: DoQ | |
Elastyczność silnika | |
V-Tec pisze:
co tam szepczecie po "teraz cicho" ?? ;) No i ja tam widzę raz 2800rpm :) Silnik 12V? Tak, żeby nie kłapali dziobami ;-) Silnik 24V z dwiema dlugosciami dolotow. Pozdrawiam Pawel |
|