Electro i Opineo

Data: 2014-01-18 00:42:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro i Opineo
  Pracownik Opineo.pl przyznaje, że system publikowania opinii nie jest perfekcyjny.

   http://www.komputerswiat.pl/artykuly/interwencje/2014/01/opinie-o-sklepach-na-cenzurowanym.aspx#utm_campaign=Newsletter&utm_source=KS&utm_medium=Mail&utm_content=ArticleTitleLinks

I chyba jasne jest to, że Opineo służy nieuczciwym sklepom.
Zamieszczenie negatywnej opinii jest tam niemożliwe, skoro
mojej opinii (związanej z zakupem smartfonu -- Monstera)
nie zamieszczono pomimo ewidentnego mataczenia ze strony
sklepu.

-=-

Na rzut beretu ode mnie są dwie apteki.
W jednej mnie oszukano, sprzedając witaminę B1 3 mg
zamiast 25 mg -- i twierdzono, że dobrze uczyniono,
bo za dużo kupuję witaminy B1!!! Recepta wystawiona
przez lekarza -- nie miała wartości dla aptekarki!

Mając słaby wzrok, nie zauważyłem, że aptekarka mnie
oszukuje, sprzedając mi nie to, co miała mi sprzedać
zgodnie z zalecenie lekarza umieszczonym na recepcie.

W drugiej aptece oszukano mnie z zawartością kwasu
acetylosalicylowego (czyli substancji czynnej)
w sprzedawanej mi Aspirynie...

Z obu zrezygnowałem -- choć były tuż obok mnie.

Jest nawet powiedzenie:

   z aptekarską dokładnością

Po jakimś czasie otworzono w pobliżu kolejną aptekę,
w której stale jest tak zwany ruch, podczas gdy dwie
wcześniej wspomniane raczej nie narzekają na nadmiar
klientów. ;)

-=-

Ja nie zamierzam giąć karku przed skurwysyństwem.
Przeżyłem upadek komunizmu w Polsce i raczej jestem
zaprawiony w życiu na przetrwanie. Urodziłem się
z wiecznie bolącym uchem, wadami wzroku, chorobami
skóry, rumieniem guzowatym związanym z reumatyzmem...
Latami kłuto mnie (grubymi igłami -- wówczas jeszcze
nie było jednorazówek) debecyliną i penicyliną...

Gdy miałem kilka lat (mniej niż 6) reumatolodzy mówili,
że być może nie będę mógł chodzić, gdy będę w wieku
dojrzałym/dorosłym.

Nie tylko chodziłem i chodzę, ale także biegałem
i biegałbym nadal, gdyby nie uszkodzenie kręgsłupa.

Mnie byle gówno (służące diabłu, któremu
na imię religia Jana Pawła II) nie złamie.

Electro i Opineo