Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

Data: 2014-01-17 00:47:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:

REKLAMOWANA RECENZJA

Sklep:ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy

Napisana przez:Eneuel Nr zamówienia: 1135138002
1. Zero wsparcia technicznego ze strony...
   Dodano: 2 września 2013 | 01:49:58
   3 6-0-6-0 R:0

1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.

2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego bonu wakacyjnego
   (wartego 100 złotych) i brak odpowiedzi sklepu w tej sprawie,
   choć były dwie formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
   i kilka m@ili. 3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (10 września 2013 | 13:10:53)

Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail podany
w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna wiadomość została
wygenerowana ponownie i przesłana do Klienta. W kwestii usterki
telefonu klient otrzymał wyczerpujące informacje i instrukcje
dotyczące sposobu rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia
jest nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym wnosimy
o usunięcie opinii.

Eneuel (10 września 2013 | 23:58:50)

Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany
na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'.
Tymczasem 2 dni po odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie
i dowiedziałem się o tym, że bon **zostanie dopiero wysłany**
w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te dni miałyby być liczone) ZTCP
rozmowa była rejestrowana, dlatego można słowa moje sprawdzić/zweryfikować.
W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu. W kwestii
żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl zwodził
mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak, abym
nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.
Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:
  Bon wakacyjny został wysłany na podany adres e-mail podczas realizacji
  zamówienia. W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu
  IT o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem o weryfikację
  skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam. W przypadku odpowiedzi
  prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10 września,
ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego moim
zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem. Nie znam innych
przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.

Leszek Ciszewski

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (17 września 2013 | 12:03:10)

Bon standardowo wysyłany był podczas realizacji zamówienia, w momencie
gdy sklep otrzymał od przewoźnika potwierdzenie dostarczenia przesyłki.
Bon ponownie został wysłany na adres e-mail klienta. W kwestii zgłaszanych
nieprawidłowości kupujący otrzymał stosowne instrukcje i wyjaśnienia.
Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.

Eneuel (17 września 2013 | 18:27:07)

Wakacyjnego bonu nie mam do dnia dzisiejszego. Nudne jest codzienne
przeglądanie spamu słanego przez Electro.pl -- a spamu tego otrzymuję
sporo. Jedna wersja Electro: ,,wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu
podczas jego realizacji'' Inna wersja: ,,w momencie gdy sklep otrzymał od
przewoźnika potwierdzenie dostarczenia przesyłki'' Zaś w rozmowie telefonicznej
(chyba z panią Sarnawską -- nazwisko mogę mylić) dowiedziałem się, że bon dopiero
zostanie wysłany. Sklep początkowo proponował złożenie reklamacji i zakładał
możliwość poproszenia mnie o przysłanie fotografii wzmiankowanej plamki.
Później już tylko odesłał mnie do serwisu. Spór z Electro przypomina
mielenie wody młynkiem do kawy.

Eneuel (17 września 2013 | 19:13:57)

[...]

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (24 września 2013 | 18:58:10)

Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany na
adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający jest fakt, że jedyną
formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo. Do sklepu informacja
o kolejnym braku bonu nie dotarła. Zastanawiający jest również fakt, że
pozostała korespondencja ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany
bon. W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał informacje
o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy serwisu lub możliwości
realizacji zgłoszenia za pośrednictwem sklepu. Wiadomość została wysłana
19 sierpnia i pomimo prośby o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi.
W swojej poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy.

Eneuel (25 września 2013 | 01:43:32)

Bonu nadal nie mam. Proszę wskazać miejsca, w których kłamię lub przeprosić
mnie za oczernianie mnie. O bon upominałem się u Was 3 razy za pośrednictwem
waszych formularzy kontaktowych, w m@ilach kierowanych do was i w rozmowie
telefonicznej prowadzonej chyba z panią Sarnawską.

Eneuel (25 września 2013 | 01:56:55)

Aby było jasne -- rozmowa telefoniczna była jedna; kontakty via Wasz
formularz 3 -- jeden ,,nielegalny'' (ale ten także dotarł -- dostałem
nań odpowiedź zapraszającą mnie do napisania ,,poprawnego'', czyli za
pomocą innej części Waszego formularza) i dwa ,,poprawne''; m@ili
kierowanych do Was (w których piszę o braku bonu) nie liczyłem...

Eneuel (25 września 2013 | 15:38:20)

Dziś od Electro.pl dostałem m@il zawierający w temacie słowo BON
a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych
unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne,
stosowane na co dzień... Coś w rodzaju: WAKACJE. Ponieważ ta
promocja została zakończona 31 sierpnia, można było owo ,,hasło''
podać mi za pośrednictwem Opineo, które nawet wtedy by nie zdradziło
owego tajnego ;) hasła, gdyby przebieg sporu ujawniło. :) Bonu oczywiście
jeszcze nie wykorzystałem. Mam na to czas do 31 grudnia 2013 roku, czyli
3 miesiące. Niemal połowę czasu Electro.pl zabrał na mielenie wody młynkiem
do kawy. Pozostała połowa do lata raczej nie należy, ale że na wakacje mogę
pojechać do ciepłych krajów...

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (30 września 2013 | 20:43:50)

Nieprawdziwa jest informacja, że sklep odsyłał Klienta tylko do serwisu.
Wyjaśniliśmy, że kupujący otrzymał również inne propozycje rozwiązania
problemu. Cieszymy się, że kolejna próba dosłania bonu zakończyła się
powodzeniem. Niestety wbrew twierdzeniom klienta podanie informacji
dotyczących bonu na forum publicznym nie jest możliwe. Wiadomość może
być generowana tylko na adres e-mail, z którego zostało złożone
zamówienie. Pozdrawiamy.

Eneuel (30 września 2013 | 21:47:45)

Jak widzę -- mielenie wody młynkiem do kawy trwa nadal. Proszę
o zacytowanie mojej wypowiedzi, która rzekomo nie jest prawdziwa.
Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest
unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej
kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom
ludzi. Nie ma mowy o generowaniu.

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (6 października 2013 | 12:37:21)

Cytujemy: ". Sklep początkowo proponował złożenie reklamacji
i zakładał możliwość poproszenia mnie o przysłanie fotografii wzmiankowanej
plamki. Później już tylko odesłał mnie do serwisu." Wykazaliśmy, że cytowana
wypowiedź jest nieprawdziwa a sklep wskazał również inne możliwości rozwiązania
problemu. Odnośnie bonu: wyjaśniliśmy, że bon jest generowany na adres e-mail
wskazany w zamówieniu i tylko na ten adres można go wysłać. Nie ma możliwości
wysłania go na portal opiniotwórczy. Dalszą polemikę w sprawie uznajemy za
bezprzedmiotową. Pozdrawiamy

Eneuel (6 października 2013 | 13:42:32)

W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i zabierze
(w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem
zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego APN.

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (12 października 2013 | 18:54:16)

Kwestie możliwości wymiany uregulowane są w przepisach. Do tej pory kupujący
nawet nie umożliwił sprzedawcy zweryfikowania usterki. Korespondencja kierowana
ze sklepu pozostała bez odpowiedzi. Tym samym roszczenie dotyczące wymiany na
obecnym etapie jest bezpodstawne. W kwestii bonu- sklep nie zwlekał w tej kwestii.
Problem wynikał w naszej ocenie w skrzynce e-mail Klienta.

Eneuel (13 października 2013 | 20:18:10)

Żadna informacja z Electro.pl kierowana do mnie nie została pozbawiona mojej
reakcji -- pomijając masę spamu. Sklep zatem kłamie. Sklep musi zdecydować
się -- albo chce wymienić wadliwy telefon, albo nie chce. Innej ewentualności
nie ma. Nie wiem, co oznacza 'weryfikacja' -- mogę pokazać fotografie żółtej
plamki. Problem nie może wynikać w czymś -- może wynikać z czegoś i może tkwić
w czymś. Electro.pl w mojej ocenie nie tylko kłamie, ale nawet nie potrafi
wypowiadać się. :) Podsumowaując -- sklep usiłuje (bezskutecznie -- mnie
raczej nie można obrazić) obrazić mnie, bezpodstawnie nazywając mnie kłamcą
i nie znajdując kłamstwa mojego autorstwa a obok tego usiłuje (też bezskutecznie)
znaleźć błąd w funkcjonowaniu mojej skrzynki m@ilowej (obsługiwanej doskonale :)
przez Google) do której wrzuca mi (usiłując zirytować mnie?) masę śmieci.

-=-

Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze
mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu
ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny
im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę
zawartą w Opineo.

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (19 października 2013 | 20:30:46)

Odpowiemy krótko by uciąć bezowocną dyskusję:

  Od: Dział Obsługi Klienta Electro.pl reklamacje@electro.pl
  Do: eneuel@gmail.com,
  Temat: Re: [Zgłoszenie#1015282] Reklamacja - ELECTRO.pl
  Data: 2013-08-19 11:10:31

  Dzień dobry. W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym
  sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni z autoryzowanym
  serwisem PENTAGRAM. W tym celu proszę o kontakt z serwisem: Autoryzowany
  Serwis MMV Grocholicka 2A, 05-090 Raszyn Tel. (22) 250 28 32 Inną możliwością
  jest przesłanie urządzenia do siedziby ELECTRO.pl w celu weryfikacji urządzenia
  pod kątem zgłaszanych nieprawidłowości. W przypadku wyboru drugiej opcji proszę
  o podanie dokładnego terminu oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie
  kurierskiej odbiór urządzenia. Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie zakończenia
  reklamacji w terminie 7 dni. W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości
  korespondencji. Powyższa wiadomość z dnia 19 sierpnia do dnia dzisiejszego pozostała
  bez odpowiedzi.

Eneuel (26 października 2013 | 00:02:45)

Treść tego listu dotarła do mnie dopiero za pośrednictwem Opineo i trudno szukać
powodu tego stanu -- być może Electro.pl nie wysłał, być może wysłał, ale nie do
mnie, być może stało się coś innego... Electro.pl napisał, iż na podjęcie decyzji
miałem 7 dni i nie zakładał domyślnie mojego stanowiska w razie nieotrzymania
odpowiedzi (a otrzymać nie mógł -- bo o tym liście dowiedziałem się dopiero
przed paru dniami, dzięki Opineo) w tym terminie, dlatego moim zdaniem po
upływie tych 7 dni Electro.pl powinien był zapytać/poprosić mnie o moją
decyzję, czego chyba ;) nie uczynił, choć miał świadomość tego, iż telefon
nie został zreperowany. W zaistniałej sytuacji proponuję, aby Electro.pl
wymienił telefon -- przysyłając mi nowy i sprawny oraz odbierając (tym
samym kurierem) ode mnie telefon uszkodzony. Oczywiście mogę przesłać
wcześniej fotografie żółtej plamki, aby uwiarygodnić potrzebę wymiany
telefonu. Taka wymiana telefonu jest bezpieczna i dla mnie (nie tracę
telefonu na czas trudny do określenia) i dla Electro.pl (kurier może
porównać zawartości obu pudełek, dzięki czemu można wykluczyć sytuację,
w której odeślę do sklepu telefon niekompletny (bez słuchawek, zasilacza,
przewodu (notabene też uszkodzonego) USB czy czegokolwiek, co wchodzi
w skład zestawu i stanowi wyposażenie wiadomego telefonu) a ponadto
chyba jest możliwie najtańsza i dla mnie (tracę czas tylko na jedną
wizytę kurierską), i dla sklepu. W razie wymiany telefonu -- sklep musi
dać mi czas na zbakapowanie telefonu, które poprzedzić bym musiał kupnem
pojemnej karty pamięci. Wymiana telefonu tuż po zakupie byłaby znacznie
prostsza. Do opisów smutnych stron muszę chyba dodać to, że telefon
doprowadził do uszkodzenia mego słuchu (być może nawet trwałego) za
sprawą urazu akustycznego, którego raczej by nie było, gdyby telefon
pracował poprawnie. Uraz akustyczny miał miejsce 03 października br.
i dotyczy ucha lewego. Prawe ucho przez wiele lat nie słyszało a od
paru lat słyszy, ale słabo, przez co wspomniany uraz być może pozbawia
mnie słuchu.

ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (30 października 2013 | 20:03:46)

Wobec jawnego dowodu na wysłanie wiadomości jedyną linią obrony po
stronie oceniającego pozostaje poddawanie w wątpliwość jej autentyczność.
Wiadomość zawiera zarówno adresy e-mail nadawcy i odbiorcy oraz dokładną
datę i godzinę jej wysłania. W kwestii reklamacji prosimy o kontakt
z Działem Obsługi Klienta- portal Opineo nie jest właściwym miejscem
do prowadzenia tego rodzaju korespondencji.

Eneuel (30 października 2013 | 20:17:27)

Obecnie jestem w szpitalu w związku ze wspomnianym urazem akustycznym
i trudno mi prowadzić tę rozmowę.

Opine:

Reklamacja zakończona.
Werdykt:
   Zespół serwisu Opineo.pl nie jest w stanie zweryfikować podanych
   informacji, reklamacja zostaje uznana za nierozstrzygalną.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czy już wiadomo, dlaczego Electro.pl ma tak wysokie notowanie w Opineo?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Bon wakacyjny wygląda jakoś tak:

   http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/
   http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/Bon_na_wakacje_od_ELECTRO.pl.eml

Podaję też poniżej treść owego bonu:

   Podaj hasło: ELECTRO.pl zamawiając usługę turystyczną na portalu www.cititravel.pl,
   a otrzymasz rabat w wysokości 100 zł!
   Szczegóły na stronie www.electro.pl/lp/bon-na-wakacje

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska  sprawie
wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy
na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie,
lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera
wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu
na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania
problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce
wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę
wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić
obecność wspomnianej żółtej plamki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak widać -- ja odpowiadam bezzwłocznie, natomiast sklep -- po tygodniu.
Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym
(mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono
moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie
smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi,
w czasie mego pobytu w sanatorium.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I dygresja:

Nie interesuje mnie to, dlaczego w Gołdapii nie udzielono mi fachowej
pomocy na miarę XXI wieku -- ja chcę być zdrowy. Na pewno nie mogę
zarzucić personelowi sanatorium złego traktowania mnie z jednej
strony -- zaś z przeciwnej na pewno nie otrzymałem tam żadnej
fachowej pomocy.

Być może przyczyny należy szukać daleko od sanatorium:

 -- w Gołdapi nie ma ani laryngologii, ani audiologii
    finansowanej przez NFZ

 -- w Olecku jest laryngologia, ale uszami (i słuchem)
    zajmuje się audiologia, nie laryngologia

 -- jak pojmuję, nie jest jasne wśród lekarzy, jak
    należy leczyć takie urazy; wielu lekarzy uważa,
    że terapia tlenowa (leki dożylne czy komory
    hiperbaryczne) jest wskazana; inni natomiast
    uważają, że na urazy tego typu nie ma lekarstw
    i obecnie nie ma jasnych procedur leczniczych...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Po urazie akustycznym zostały niemiłe wspomnienia i uraz psychiczny.
Trudno mi ocenić, jak mocno ucho jest uszkodzone, ale można uznać, że
mój słuch obecnie nie odbiega znacząco od słuchu przeciętnego Polaka
liczącego sobie tyle lat, co ja. Trudno też porównywać moje lewe ucho
z moim uchem prawym -- przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło
i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień,
natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem.
W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal
wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha
przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku...

Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
codziennie zjadam garść tabletek:

 -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
 -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
 -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
 -- różne magnezy z witaminą B6

bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...

Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.

-=-

Aby było jasne:

 () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha
 () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma
    państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca
 () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam
    mu najniższe noty
 () Pentagramu nie polecam
 () wiadomego smartfonu nie polecam nie tylko z powodu doznanego urazu:

    )( zawodzi odbiornik GPS (czasami smartfon nie zapisuje śladu,
       choć ma zapisywać; nie jest to wina aplikacji tej czy innej,
       ale odbiornika GPS; rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne
       włączenie odbiornika GPS -- niby niewiele, ale wymaga to
       stałego kontrolowania pracy odbiornika GPS)

    )( smartfon bez powodu potrafi zrestartować się (także w pół
       godziny po restarcie; bywa, że pracuje tygodniami bez
       restartowania, ale bywa, że restartuje się co kilkanaście
       minut; bywa i tak, że trudno go włączyć -- włącza się
       w trybie awaryjnym bez żadnej widocznej przyczyny)

    )( trafność wskazań jest taka sobie -- łatwo ,,nacisnąć''
       zły przycisk

    )( zawodzi WiFi; często nie można włączyć WiFi; czasami
       WiFi nie pracuje i trzeba zrestartować WiFi, albo
       i cały smartfon
    )( po powrocie ze szpitala zerwałem ochronną folię
       z ekranu; niedawno zauważyłem rysę na ekranie;
       ekran (na co wskazuje kształt i położenie tej
       rysy) najprawdopodobniej został zarysowany
       kciukiem lewej ręki; ręce zazwyczaj mam
       czyste, nie pracuje przy twardym brudzie
       (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie
       i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami;
       ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania;
       Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań...

    )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny
       z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G
       (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej)

       w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym
       ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G...

    )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako
       telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle

    )( przewód USB otrzymałem uszkodzony

Data: 2014-01-17 14:30:18
Autor: saskatchewan
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Najważniejsze żeby postawili pieczątkę .

Data: 2014-01-17 18:05:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 17 Jan 2014 14:30:18 +0100, saskatchewan napisał(a):

Najważniejsze żeby postawili pieczątkę .

Byłbyś uprzejmy trzymać się zasad kultury w usenecie? Tzn wysyłac prawidlowo skonfugurowana wrotke, zeby bylo wiadomo komu odpowiadasz?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-01-17 20:56:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

"Eneuel Leszek Ciszewski" lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl

Electro.pl zadzwonił do mnie (czyli jednak czyta
grupy dyskusyjne) ale nie doszliśmy do porozumienia.

Wg nich zapłaciłem za smartfon, więc wszystko jest OK!!

Data: 2014-01-18 11:39:55
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lb9r2t$mch$1node2.news.atman.pl...
Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:
[...]
[...]

Czy to prawda?

[...]

Spierasz się o nieistotne drobiazgi...
Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

[...]

Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie".
Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))

[...]

A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
np. czerwonej plamki? :-)

[...]

Że co??? :-)))))

[...]

Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

[...]

:-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa...

[...]

I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi
opiniami będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)
Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...
Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...

Data: 2014-01-20 19:38:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

"Pszemol" lbeean$h0t$1@dont-email.me

[...]

Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?
Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
nie zdawał sobie z tego sprawy.

[...]

100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg?
Więc daj mi 100 pln. :)

Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

[...]

Radę Twoją wrzucę do śmietnika.
Linux jest tani i dobry -- Windows jest drogi i zły. :)

Dysk o pojemności 1 TB kosztuje ze 2 stówy -- czyli
w przeliczeniu na bajty i szybkość oraz trwałość,
jest bardzo tani.

Dyskietka (FDD) 3.5" (nośnik + napęd -- jak w HDD) kosztuje
relatywnie straszliwie dużo. Kupię zatem dyskietkę, czy dysk?

Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep.
Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-)))))

W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać,
że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :)

[...]

Monster to nie marka.
W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej plamki?

Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania.
Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko, że na
tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.

IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.

[...]

Nie wiesz, co to sanatorium?

Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
codziennie zjadam garść tabletek:

Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)

[...]

Sklep sprzedał to coś.

[...]

Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden
dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt
nie może przeszkodzić. ;)

Jak się to mówi -- syty głodnego nie zrozumie.
Albo inaczej -- tylko głupiec uważa, że słuch nie jest potrzebny.

[...]

  )( ekrany LG wychwalano w netowych recenzjach
  )( nigdzie w recenzjach nie znalazłem
     informacji o tym, że głos VoIPowego rozmówcy
     słychać w tylnym głośniku, zamiast w przednim
  )( o złym wpisie APN przeczytałem już po poprawieniu swego wpisu

  )( sklep ma dobrą reputację w Opineo -- i wiadomo, dlaczego tak jest;
     negatywnej opinii Opineo zwykle nie zamieszcza, zaś pozytywnej nie
     sprawdza, czyli być może sklep Electro.pl każdego swego klienta
     traktuje źle, ale Opineo zamieszcza tylko 1% złych opinii (akurat
     te zamieszcza, w których klientów ponosi złość, co wyrażają
     wulgaryzmami) do czego dorzuca 100 razy więcej fikcyjnych opinii

będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-)

  )( czytałem w necie tylko tyle, że smartfon ma stary odbiornik GPS;
     dla mnie ten odbiornik nie byłby zły, gdyby nie zawieszał się :)

Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup...

Pokaż wątki, w których odradzano mi ten zakup.

Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz
gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi...

Akurat ja straciłem na leczeniu ucha. Zyskałem
natomiast szczerą i wiarygodną opinię o Electro.pl.

Data: 2014-01-20 18:47:22
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbjqf9$ef5$1node1.news.atman.pl...

[...]

Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.

Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
nie zdawał sobie z tego sprawy.

Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...

[...]

Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
Nie jest to istotne dla Ciebie.

[...]

No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do rzeczy?
Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)

Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
Sam sobie zrobiłeś krzywdę?

Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.

[...]

Ale dlaczego miałbyś go kupować akurat w Electro skoro miałbyś do
wyboru taką samą cenę w mieście, bez kosztów wysyłki?

A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć
np. czerwonej plamki? :-)

Monster to nie marka.
W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej plamki?

Nie wiem za bardzo która firma kurierska zezwala kurierom na czekanie
na tak szczegółową i drobiazgową inspekcję przesyłki...
Zwykle inspekcja z którą ja się spotkałem polega na inspekcji czy produkt
nie uległ zniszczeniu w czasie transportu (niepogniecione opakowanie, itp).

Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania.
Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko, że na
tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania.

To Twoja ekspertyza bo jesteś czołowym ekspertem w tej dziedzinie?

IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje.

Nieuczciwie oskarżasz sklep bez dowodów na podstawie swoich domniemywań.

[...]

Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...
Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?

Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
codziennie zjadam garść tabletek:

Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)

Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.

[...]

Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...

[...]

W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??
Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
(jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek
ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz
zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...

Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:
a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat...

Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.

Data: 2014-01-21 04:11:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

"Pszemol" lbkg2v$sr1$1@dont-email.me

[...]

Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
Piszesz do siebie, czy do mnie?
Ja Twoich myśli nie znam.

Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
Nie jest to istotne dla Ciebie.

Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.

Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

 -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
 -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
(lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')

[...]

Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.

[...]

Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.

Nie wiesz, co to sanatorium?

Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...

A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?

Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś mylisz.

[...]

A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
Ćwiczę swoja cierpliwość. :)

[...]

Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
mi ucho.

W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??

Tak, dobrze. :)

Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)

[...]

Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)

Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:

Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat...

Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.

PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF. :)

-=-

A innych przestrzegam przed Monsterem i jego zabójczym dźwiękiem.
Opis dokładniejszy jest na pl.rec.audio -- kto chce, niech zapozna
się z tym opisem, zamiast czytać Twoje głupoty usypiające uwagę.

Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

Data: 2014-01-21 20:26:49
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbkogq$9u8$1node2.news.atman.pl...
[...]

A ja myślę, że doskonale rozumiesz.

[...]

Skąd Ty możesz wiedzieć co sklep mógł a czego nie mógł?
Pracujesz tam? Znasz wszystkie ich zasaday?

Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

-- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
-- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
(lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')

A obiecywał Ci coś takiego?

Nie masz starego telefonu aby przetrzymać te kilkanaście dni?
Czy sztucznie robisz problem aby wywinąć się pretekstami od transakcji?

[...]

Żeby wszyscy go widzieli?
I dlaczego sklep miałby posługiwać się inną
firmą w kontakcie z własnym klientem?

I dlaczego niby jeden email dochodzi a inny nie?
Coś tu śmierdzi...

Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
Sam sobie zrobiłeś krzywdę?

Wymowna cisza ?

[...]

Czy sklep jest odpowiedzialny za wsparcie pozakupowe?
Czy jak w sklepie kupisz telewizor Samsunga i nie będziesz umiał
sobie czegoś sam ustawić, to będziesz dzwonił do sklepu czy sam
szukał w instrukcji obsługi lub kontaktował przedstawiciela Samsunga?

Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

Nie wiesz, co to sanatorium?

Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...

A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

Lepiej wytłumacz mi jak to się stało że doznałeś urazu ucha... :-)
Ze słuchawki wyskoczyła jakaś glizda i Cię ugryzła w ucho?

[...]

Cytuję:
[...]

Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?

[...]

Powinieneś pisać krótko, składnie i do rzeczy...
Ty piszesz rozwlekle i robisz z tematu miód mydło i powidło.

[...]

Po co więc tutaj, na grupie o telefonach GSM, piszesz o aptece?
Skup się!

W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??

Tak, dobrze. :)

Więc w czym problem? Myślałem że ogłuchłeś...
Odpowiesz na pytanie jak telefon spowodował Twoje ogłuchnięcie?

[...]

Opisz jak to się stało, będę miał być może podstawy...
Na razie nie wiemy czy z telefonu coś wyskoczyło i Cię w ucho ugryzło... :-)

[...]

Możesz mi powiedzieć w którym miejscu SKLEP Cię oszukał?

Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:

Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

No tu, gdzie domagasz się niedorzecznych usług, wiedząc że sklep ich nie spełni.
Liczysz pewnie na to, że się Tobą zmęcza i oddadzą Ci pieniądze aby mieć spokój.

[...]

Jasne, jasne... Piszesz od rzeczy, bez ładu i składu - kręcisz i mącisz.
Nie dziwota że potraktowali takiego matacza jak Cię potraktowali.

Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten
najtańszy jest kiepski i nie warto go kupować? Pomyśl chwile...
To Ty musisz zastanowić się jak wydajesz swoje pieniędze i to Ty
musisz brać odpowiedzialność za swoje decyzje. Jak kupiłeś telefon
na firmę, aby sobie VAT odliczyć to straciłeś szansę zwrotu jaka
przysługuje końcowemu odbiorcy - sam dokonałeś wyboru...
A jeśli kupiłeś wadliwy telefon to czemu nie skontaktujesz się z producentem?

Data: 2014-01-22 05:25:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

"Pszemol" lbna9e$oh3$1@dont-email.me

Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

-- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
-- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

Gdy Opineo zamieszczał odpowiedź sklepu na swej stronie,
słał do mnie m@il -- żaden z tych m@ili nie zaginął. Ani
wtedy, gdy byłem w sanatorium, ani wtedy, gdy byłem w szpitalu,
ani inne.

Inni ludzie także nie narzekają na ginięcie listów, chyba, że w spamie. :)

Żeby wszyscy go widzieli?

Wszycy, czyli ja, Electro,pl i Opineo.

Coś tu śmierdzi...

U mnie nie ma smrodu -- to zasługa m@ili...
Gdy puścisz bąka -- u mnie nie śmierdzi. :)

Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

Rozumiem, że widzimy świat poprzez pryzmat nas samych,
ale uwierz mi -- nawet jeśli Ty używasz pieluch, to
nie znaczy, że inni także używają...

[...]

Z kimś, kto w sanatorium doznał urazu prawego ucha.
Ja doznałem w sanatorium urazu lewego ucha.

Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten

Akurat Tesco ma doskonały papier toaletowy.
[nic dziwnego, skoro wszystko tam jest do dupy]

Data: 2014-01-24 16:24:07
Autor: radekp@konto.pl
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

[...]

Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

Data: 2014-01-24 19:20:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

<radekp@konto.pl> u915e9pn3h3st6qgjd59cg2v7v7qgegfji@4ax.com

[...]

To Twój wniosek.

A ja będę co jakiś czas przypominał o tym, że Electro.pl
oszukuje klientów, zaś Opineo buduje fikcyjne reputacje
sklepów, przez co Empik wypada w Opineo źle (choć moim
zdaniem to dobry sklep) a Electro wypada dobrze, choć
to skandalicznie zły sklep.

Gdy ostrzeżony prze mnie człowiek kupi lodówkę ze zniszczonymi
drzwiami (czyli taką, która funkcji lodówki nie spełnia)
a Electro miesiącami będzie wodził za nos -- nadmiernie
odważny klient przypomni sobie moje słowa...

Data: 2014-01-25 09:15:12
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbuaua$k8a$1node2.news.atman.pl...

[...]

Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.

Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski".

Data: 2014-01-30 16:54:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

"Pszemol" lc0kec$ter$1@dont-email.me

[...]

Cóż z tego? Michał Kawecki też tak myślał, ale okazało się, że
to on wymaga  ,,specjalnej troski''? Że i on, i ci, którym
doradzał... (przykładowo skopiowanie zapasowej MFT w miejsce
uszkodzonej ,,zasadniczej'')

Można długo (jak Michał Kawecki czy Ty bądź Electro.pl)
powtarzać -- jestem mądry, jestem najmądrzejszy, jestem
doskonały... Ale żadna mantra nie ma mocy sprawczej...

Czas zwykle weryfikuje to i owo. :)

Data: 2014-01-30 14:45:27
Autor: Marek Dyjor
Użytkownik wrote:
[...]

ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą...  :)

Data: 2014-01-30 16:49:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu

"Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$1@news.task.gda.pl

Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą...  :)

Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :)

A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych,
może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię
już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :)

Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy...

Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd
nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu
oczekiwania.

Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może
jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład)
zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta.

Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba
(Electro.pl czy Opineo) perfumerią...

Electro.pl Opineo Monster Pentagramu