Data: 2014-01-17 00:47:33 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:
REKLAMOWANA RECENZJA Sklep:ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy Napisana przez:Eneuel Nr zamówienia: 1135138002 1. Zero wsparcia technicznego ze strony... Dodano: 2 września 2013 | 01:49:58 3 6-0-6-0 R:0 1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu. 2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna i kilka m@ili. 3. Telefon otrzymałem z drobną wadą. ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (10 września 2013 | 13:10:53) Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym wnosimy o usunięcie opinii. Eneuel (10 września 2013 | 23:58:50) Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym, że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można słowa moje sprawdzić/zweryfikować. W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu. W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak, abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu. Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację: Bon wakacyjny został wysłany na podany adres e-mail podczas realizacji zamówienia. W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam. W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji. Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10 września, ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego moim zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem. Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto. Leszek Ciszewski ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (17 września 2013 | 12:03:10) Bon standardowo wysyłany był podczas realizacji zamówienia, w momencie gdy sklep otrzymał od przewoźnika potwierdzenie dostarczenia przesyłki. Bon ponownie został wysłany na adres e-mail klienta. W kwestii zgłaszanych nieprawidłowości kupujący otrzymał stosowne instrukcje i wyjaśnienia. Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie. Eneuel (17 września 2013 | 18:27:07) Wakacyjnego bonu nie mam do dnia dzisiejszego. Nudne jest codzienne przeglądanie spamu słanego przez Electro.pl -- a spamu tego otrzymuję sporo. Jedna wersja Electro: ,,wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'' Inna wersja: ,,w momencie gdy sklep otrzymał od przewoźnika potwierdzenie dostarczenia przesyłki'' Zaś w rozmowie telefonicznej (chyba z panią Sarnawską -- nazwisko mogę mylić) dowiedziałem się, że bon dopiero zostanie wysłany. Sklep początkowo proponował złożenie reklamacji i zakładał możliwość poproszenia mnie o przysłanie fotografii wzmiankowanej plamki. Później już tylko odesłał mnie do serwisu. Spór z Electro przypomina mielenie wody młynkiem do kawy. Eneuel (17 września 2013 | 19:13:57) Wakacyjnego bonu nie mam do dnia dzisiejszego. Nudne jest codzienne przeglądanie spamu słanego przez Electro.pl -- a spamu tego otrzymuję sporo. Jedna wersja Electro: ,,wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'' Inna wersja: ,,w momencie gdy sklep otrzymał od przewoźnika potwierdzenie dostarczenia przesyłki'' Zaś w rozmowie telefonicznej (chyba z panią Sarnawską -- nazwisko mogę mylić) dowiedziałem się, że bon dopiero zostanie wysłany. Sklep początkowo proponował złożenie reklamacji i zakładał możliwość poproszenia mnie o przysłanie fotografii wzmiankowanej plamki. Później już tylko odesłał mnie do serwisu. Spór z Electro przypomina mielenie wody młynkiem do kawy. ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (24 września 2013 | 18:58:10) Po otrzymaniu informacji od klienta bon został kolejny raz wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu. Zastanawiający jest fakt, że jedyną formą kontaktu ze strony klienta jest portal Opineo. Do sklepu informacja o kolejnym braku bonu nie dotarła. Zastanawiający jest również fakt, że pozostała korespondencja ze sklepu do klienta dociera tylko nie wspomniany bon. W kwestii zgłoszonego problemu z urządzeniem klient otrzymał informacje o możliwości skorzystania z bezpośredniej pomocy serwisu lub możliwości realizacji zgłoszenia za pośrednictwem sklepu. Wiadomość została wysłana 19 sierpnia i pomimo prośby o informację zwrotną pozostała bez odpowiedzi. W swojej poprzedniej wypowiedzi oceniający niestety nie pisze prawdy. Eneuel (25 września 2013 | 01:43:32) Bonu nadal nie mam. Proszę wskazać miejsca, w których kłamię lub przeprosić mnie za oczernianie mnie. O bon upominałem się u Was 3 razy za pośrednictwem waszych formularzy kontaktowych, w m@ilach kierowanych do was i w rozmowie telefonicznej prowadzonej chyba z panią Sarnawską. Eneuel (25 września 2013 | 01:56:55) Aby było jasne -- rozmowa telefoniczna była jedna; kontakty via Wasz formularz 3 -- jeden ,,nielegalny'' (ale ten także dotarł -- dostałem nań odpowiedź zapraszającą mnie do napisania ,,poprawnego'', czyli za pomocą innej części Waszego formularza) i dwa ,,poprawne''; m@ili kierowanych do Was (w których piszę o braku bonu) nie liczyłem... Eneuel (25 września 2013 | 15:38:20) Dziś od Electro.pl dostałem m@il zawierający w temacie słowo BON a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne, stosowane na co dzień... Coś w rodzaju: WAKACJE. Ponieważ ta promocja została zakończona 31 sierpnia, można było owo ,,hasło'' podać mi za pośrednictwem Opineo, które nawet wtedy by nie zdradziło owego tajnego ;) hasła, gdyby przebieg sporu ujawniło. :) Bonu oczywiście jeszcze nie wykorzystałem. Mam na to czas do 31 grudnia 2013 roku, czyli 3 miesiące. Niemal połowę czasu Electro.pl zabrał na mielenie wody młynkiem do kawy. Pozostała połowa do lata raczej nie należy, ale że na wakacje mogę pojechać do ciepłych krajów... ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (30 września 2013 | 20:43:50) Nieprawdziwa jest informacja, że sklep odsyłał Klienta tylko do serwisu. Wyjaśniliśmy, że kupujący otrzymał również inne propozycje rozwiązania problemu. Cieszymy się, że kolejna próba dosłania bonu zakończyła się powodzeniem. Niestety wbrew twierdzeniom klienta podanie informacji dotyczących bonu na forum publicznym nie jest możliwe. Wiadomość może być generowana tylko na adres e-mail, z którego zostało złożone zamówienie. Pozdrawiamy. Eneuel (30 września 2013 | 21:47:45) Jak widzę -- mielenie wody młynkiem do kawy trwa nadal. Proszę o zacytowanie mojej wypowiedzi, która rzekomo nie jest prawdziwa. Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest unikalnym (niepowtarzalnym) numerem, ale złożone jest z jednej kropki i dwóch słów (o ile można to nazwać słowami) znanych masom ludzi. Nie ma mowy o generowaniu. ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (6 października 2013 | 12:37:21) Cytujemy: ". Sklep początkowo proponował złożenie reklamacji i zakładał możliwość poproszenia mnie o przysłanie fotografii wzmiankowanej plamki. Później już tylko odesłał mnie do serwisu." Wykazaliśmy, że cytowana wypowiedź jest nieprawdziwa a sklep wskazał również inne możliwości rozwiązania problemu. Odnośnie bonu: wyjaśniliśmy, że bon jest generowany na adres e-mail wskazany w zamówieniu i tylko na ten adres można go wysłać. Nie ma możliwości wysłania go na portal opiniotwórczy. Dalszą polemikę w sprawie uznajemy za bezprzedmiotową. Pozdrawiamy Eneuel (6 października 2013 | 13:42:32) W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i zabierze (w ramach reklamacji) ten, który mi przysłał. Pozostanie wówczas problem zwlekania z przysłaniem bonu i nieudzielenia pomocy w sprawie błędnego APN. ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (12 października 2013 | 18:54:16) Kwestie możliwości wymiany uregulowane są w przepisach. Do tej pory kupujący nawet nie umożliwił sprzedawcy zweryfikowania usterki. Korespondencja kierowana ze sklepu pozostała bez odpowiedzi. Tym samym roszczenie dotyczące wymiany na obecnym etapie jest bezpodstawne. W kwestii bonu- sklep nie zwlekał w tej kwestii. Problem wynikał w naszej ocenie w skrzynce e-mail Klienta. Eneuel (13 października 2013 | 20:18:10) Żadna informacja z Electro.pl kierowana do mnie nie została pozbawiona mojej reakcji -- pomijając masę spamu. Sklep zatem kłamie. Sklep musi zdecydować się -- albo chce wymienić wadliwy telefon, albo nie chce. Innej ewentualności nie ma. Nie wiem, co oznacza 'weryfikacja' -- mogę pokazać fotografie żółtej plamki. Problem nie może wynikać w czymś -- może wynikać z czegoś i może tkwić w czymś. Electro.pl w mojej ocenie nie tylko kłamie, ale nawet nie potrafi wypowiadać się. :) Podsumowaując -- sklep usiłuje (bezskutecznie -- mnie raczej nie można obrazić) obrazić mnie, bezpodstawnie nazywając mnie kłamcą i nie znajdując kłamstwa mojego autorstwa a obok tego usiłuje (też bezskutecznie) znaleźć błąd w funkcjonowaniu mojej skrzynki m@ilowej (obsługiwanej doskonale :) przez Google) do której wrzuca mi (usiłując zirytować mnie?) masę śmieci. -=- Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę zawartą w Opineo. ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (19 października 2013 | 20:30:46) Odpowiemy krótko by uciąć bezowocną dyskusję: Od: Dział Obsługi Klienta Electro.pl reklamacje@electro.pl Do: eneuel@gmail.com, Temat: Re: [Zgłoszenie#1015282] Reklamacja - ELECTRO.pl Data: 2013-08-19 11:10:31 Dzień dobry. W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji informuję, że najszybszym sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM. W tym celu proszę o kontakt z serwisem: Autoryzowany Serwis MMV Grocholicka 2A, 05-090 Raszyn Tel. (22) 250 28 32 Inną możliwością jest przesłanie urządzenia do siedziby ELECTRO.pl w celu weryfikacji urządzenia pod kątem zgłaszanych nieprawidłowości. W przypadku wyboru drugiej opcji proszę o podanie dokładnego terminu oraz adresu pod który ELECTRO.pl może zlecić firmie kurierskiej odbiór urządzenia. Proszę o wiadomość zwrotną o sposobie zakończenia reklamacji w terminie 7 dni. W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji. Powyższa wiadomość z dnia 19 sierpnia do dnia dzisiejszego pozostała bez odpowiedzi. Eneuel (26 października 2013 | 00:02:45) Treść tego listu dotarła do mnie dopiero za pośrednictwem Opineo i trudno szukać powodu tego stanu -- być może Electro.pl nie wysłał, być może wysłał, ale nie do mnie, być może stało się coś innego... Electro.pl napisał, iż na podjęcie decyzji miałem 7 dni i nie zakładał domyślnie mojego stanowiska w razie nieotrzymania odpowiedzi (a otrzymać nie mógł -- bo o tym liście dowiedziałem się dopiero przed paru dniami, dzięki Opineo) w tym terminie, dlatego moim zdaniem po upływie tych 7 dni Electro.pl powinien był zapytać/poprosić mnie o moją decyzję, czego chyba ;) nie uczynił, choć miał świadomość tego, iż telefon nie został zreperowany. W zaistniałej sytuacji proponuję, aby Electro.pl wymienił telefon -- przysyłając mi nowy i sprawny oraz odbierając (tym samym kurierem) ode mnie telefon uszkodzony. Oczywiście mogę przesłać wcześniej fotografie żółtej plamki, aby uwiarygodnić potrzebę wymiany telefonu. Taka wymiana telefonu jest bezpieczna i dla mnie (nie tracę telefonu na czas trudny do określenia) i dla Electro.pl (kurier może porównać zawartości obu pudełek, dzięki czemu można wykluczyć sytuację, w której odeślę do sklepu telefon niekompletny (bez słuchawek, zasilacza, przewodu (notabene też uszkodzonego) USB czy czegokolwiek, co wchodzi w skład zestawu i stanowi wyposażenie wiadomego telefonu) a ponadto chyba jest możliwie najtańsza i dla mnie (tracę czas tylko na jedną wizytę kurierską), i dla sklepu. W razie wymiany telefonu -- sklep musi dać mi czas na zbakapowanie telefonu, które poprzedzić bym musiał kupnem pojemnej karty pamięci. Wymiana telefonu tuż po zakupie byłaby znacznie prostsza. Do opisów smutnych stron muszę chyba dodać to, że telefon doprowadził do uszkodzenia mego słuchu (być może nawet trwałego) za sprawą urazu akustycznego, którego raczej by nie było, gdyby telefon pracował poprawnie. Uraz akustyczny miał miejsce 03 października br. i dotyczy ucha lewego. Prawe ucho przez wiele lat nie słyszało a od paru lat słyszy, ale słabo, przez co wspomniany uraz być może pozbawia mnie słuchu. ELECTRO.pl - bezpieczne zakupy (30 października 2013 | 20:03:46) Wobec jawnego dowodu na wysłanie wiadomości jedyną linią obrony po stronie oceniającego pozostaje poddawanie w wątpliwość jej autentyczność. Wiadomość zawiera zarówno adresy e-mail nadawcy i odbiorcy oraz dokładną datę i godzinę jej wysłania. W kwestii reklamacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta- portal Opineo nie jest właściwym miejscem do prowadzenia tego rodzaju korespondencji. Eneuel (30 października 2013 | 20:17:27) Obecnie jestem w szpitalu w związku ze wspomnianym urazem akustycznym i trudno mi prowadzić tę rozmowę. Opine: Reklamacja zakończona. Status: Nierozstrzygalna, niepubliczna Werdykt: Zespół serwisu Opineo.pl nie jest w stanie zweryfikować podanych informacji, reklamacja zostaje uznana za nierozstrzygalną. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Czy już wiadomo, dlaczego Electro.pl ma tak wysokie notowanie w Opineo? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Bon wakacyjny wygląda jakoś tak: http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/ http://leszekc.w.tkb.pl/Castor/BonWakacje/Bon_na_wakacje_od_ELECTRO.pl.eml Podaję też poniżej treść owego bonu: Podaj hasło: ELECTRO.pl zamawiając usługę turystyczną na portalu www.cititravel.pl, a otrzymasz rabat w wysokości 100 zł! Szczegóły na stronie www.electro.pl/lp/bon-na-wakacje -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie wady, jaką jest żółta plamka na ekranie smartfonu. Mnie zależy na wymianie smartfonu na nowy, wolny od wad, ale nie w serwisie, lecz na zasadzie wymiany -- ja otrzymuję nowy, zaś sklep zabiera wadliwy. Powód jest chyba zrozumiały -- nie chcę tracić smarfonu na wiele tygodni, w czasie których serwis będzie ,,szukał rozwiązania problemu''. Oczywiście serwis także może mi przysłać nowy w miejsce wadliwego, o ile nowy dostanę w tym samym czasie, w którym przekażę wadliwy. :) Kurier jest dostatecznie ,,wykształcony'', aby stwierdzić obecność wspomnianej żółtej plamki. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Jak widać -- ja odpowiadam bezzwłocznie, natomiast sklep -- po tygodniu. Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym (mogę postawić skany dokumentacji, jeśli ktoś chce dowodów) gdzie leczono moje lewe uchu, uszkodzone urazem akustycznym spowodowanym tym właśnie smartfonem. Uraz miał miejsce 03 października 2013 roku w Gołdapi, w czasie mego pobytu w sanatorium. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- I dygresja: Nie interesuje mnie to, dlaczego w Gołdapii nie udzielono mi fachowej pomocy na miarę XXI wieku -- ja chcę być zdrowy. Na pewno nie mogę zarzucić personelowi sanatorium złego traktowania mnie z jednej strony -- zaś z przeciwnej na pewno nie otrzymałem tam żadnej fachowej pomocy. Być może przyczyny należy szukać daleko od sanatorium: -- w Gołdapi nie ma ani laryngologii, ani audiologii finansowanej przez NFZ -- w Olecku jest laryngologia, ale uszami (i słuchem) zajmuje się audiologia, nie laryngologia -- jak pojmuję, nie jest jasne wśród lekarzy, jak należy leczyć takie urazy; wielu lekarzy uważa, że terapia tlenowa (leki dożylne czy komory hiperbaryczne) jest wskazana; inni natomiast uważają, że na urazy tego typu nie ma lekarstw i obecnie nie ma jasnych procedur leczniczych... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Po urazie akustycznym zostały niemiłe wspomnienia i uraz psychiczny. Trudno mi ocenić, jak mocno ucho jest uszkodzone, ale można uznać, że mój słuch obecnie nie odbiega znacząco od słuchu przeciętnego Polaka liczącego sobie tyle lat, co ja. Trudno też porównywać moje lewe ucho z moim uchem prawym -- przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień, natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem. W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku... Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany, codziennie zjadam garść tabletek: -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie -- różne magnezy z witaminą B6 bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach... Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład) coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej. -=- Aby było jasne: () sanatorium w Gołdapi polecam mimo tego, że nie leczono mi tam ucha () smartfonem IMO powinni zająć się urzędnicy (ale że w Polsce nie ma państwa, więc i nie ma urzędników) jako że jest to smartfon-morderca () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam mu najniższe noty () Pentagramu nie polecam () wiadomego smartfonu nie polecam nie tylko z powodu doznanego urazu: )( zawodzi odbiornik GPS (czasami smartfon nie zapisuje śladu, choć ma zapisywać; nie jest to wina aplikacji tej czy innej, ale odbiornika GPS; rozwiązaniem jest wyłączenie i ponowne włączenie odbiornika GPS -- niby niewiele, ale wymaga to stałego kontrolowania pracy odbiornika GPS) )( smartfon bez powodu potrafi zrestartować się (także w pół godziny po restarcie; bywa, że pracuje tygodniami bez restartowania, ale bywa, że restartuje się co kilkanaście minut; bywa i tak, że trudno go włączyć -- włącza się w trybie awaryjnym bez żadnej widocznej przyczyny) )( trafność wskazań jest taka sobie -- łatwo ,,nacisnąć'' zły przycisk )( zawodzi WiFi; często nie można włączyć WiFi; czasami WiFi nie pracuje i trzeba zrestartować WiFi, albo i cały smartfon )( po powrocie ze szpitala zerwałem ochronną folię z ekranu; niedawno zauważyłem rysę na ekranie; ekran (na co wskazuje kształt i położenie tej rysy) najprawdopodobniej został zarysowany kciukiem lewej ręki; ręce zazwyczaj mam czyste, nie pracuje przy twardym brudzie (na budowie) i raczej obchodzę się delikatnie i z tym smartfonem, i z innymi urządzeniami; ekran (OGS) jest rzekomo odporny na zarysowania; Ace Samsunga używałem półtora roku -- bez zarysowań... )( akumulator... w Ace starczał na około 2 godziny z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G (typowe wykorzystanie jako nawigacji samochodowej) w Monsterze starcza na około 5 godzin z włączonym ekranem, odbiornikiem GPS i modemem 3G... )( jakość dźwięku jest słaba lub bardzo słaba; jako telefon -- Monster spisuje się makabrycznie źle )( przewód USB otrzymałem uszkodzony -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-17 14:30:18 | |
Autor: saskatchewan | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Najważniejsze żeby postawili pieczątkę .
|
|
Data: 2014-01-17 18:05:55 | |
Autor: Waldek Godel | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Dnia Fri, 17 Jan 2014 14:30:18 +0100, saskatchewan napisał(a):
Najważniejsze żeby postawili pieczątkę . Byłbyś uprzejmy trzymać się zasad kultury w usenecie? Tzn wysyłac prawidlowo skonfugurowana wrotke, zeby bylo wiadomo komu odpowiadasz? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2014-01-17 20:56:08 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl Electro.pl zadzwonił do mnie (czyli jednak czyta grupy dyskusyjne) ale nie doszliśmy do porozumienia. Wg nich zapłaciłem za smartfon, więc wszystko jest OK!! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-18 11:39:55 | |
Autor: Pszemol | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lb9r2t$mch$1node2.news.atman.pl...
Prezentuję korespondencję, ukazującą 99% zadowolenia z pracy Electro.pl:[...] Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru Czy to prawda? Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest Spierasz się o nieistotne drobiazgi... Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia, ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła? W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i zabierze Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie". Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep. Kupiłbyś iPhone 5 i nie miałbyś problemów :-))))) Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć np. czerwonej plamki? :-) Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym Że co??? :-))))) Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany, Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ? Aby było jasne: :-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa... () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi opiniami będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-) Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup... Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz gdy musi kupić coś, czym to dziadostwo zastąpi... |
|
Data: 2014-01-20 19:38:29 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Pszemol" lbeean$h0t$1@dont-email.me Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru Czy to prawda? Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz? Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę? Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl nie zdawał sobie z tego sprawy. Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest Spierasz się o nieistotne drobiazgi... 100 pln to wg Ciebie nieistotny drobiazg? Więc daj mi 100 pln. :) Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia, Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi. W takim razie -- niech Electro.pl przyśle mi nowy, sprawny telefon i zabierze Moja rada na przyszłość: nie kupuj towarów "bo tanie". Radę Twoją wrzucę do śmietnika. Linux jest tani i dobry -- Windows jest drogi i zły. :) Dysk o pojemności 1 TB kosztuje ze 2 stówy -- czyli w przeliczeniu na bajty i szybkość oraz trwałość, jest bardzo tani. Dyskietka (FDD) 3.5" (nośnik + napęd -- jak w HDD) kosztuje relatywnie straszliwie dużo. Kupię zatem dyskietkę, czy dysk? Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego. Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo, co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo. Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep. W Electro.pl bym kupił? Czytając relacje -- można uznać, że ten sklep przysłałby mi iPhona z potłuczonym ekranem. :) Do dnia dzisiejszego Electro.pl nie zajął stanowiska sprawie A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć Monster to nie marka. W obecności kuriera włączyłbym telefon i sprawdziłbym, czy nie ma takiej plamki? Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania. Widziałem takie plamy na wyświetlaczach innych smartfonów -- tyle tylko, że na tych innych plamy pojawiły się po paru latach używania. IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje. Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym Że co??? :-))))) Nie wiesz, co to sanatorium? Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany, Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;) -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ? Sklep sprzedał to coś. Aby było jasne: :-)))) Dramatyzujesz pierwsza klasa... Życzę Ci zatem ogłuchnięcia i oślepnięcia choćby na jeden dzień -- zobaczysz wówczas, jak fajnie jest, gdy Ci nikt nie może przeszkodzić. ;) Jak się to mówi -- syty głodnego nie zrozumie. Albo inaczej -- tylko głupiec uważa, że słuch nie jest potrzebny. () sklepu Electro,pl nie polecam -- odradzam zdecydowanie i wstawiam I nie mogłeś się domyślać że smartfon z miernej firmy i z miernymi )( ekrany LG wychwalano w netowych recenzjach )( nigdzie w recenzjach nie znalazłem informacji o tym, że głos VoIPowego rozmówcy słychać w tylnym głośniku, zamiast w przednim )( o złym wpisie APN przeczytałem już po poprawieniu swego wpisu )( sklep ma dobrą reputację w Opineo -- i wiadomo, dlaczego tak jest; negatywnej opinii Opineo zwykle nie zamieszcza, zaś pozytywnej nie sprawdza, czyli być może sklep Electro.pl każdego swego klienta traktuje źle, ale Opineo zamieszcza tylko 1% złych opinii (akurat te zamieszcza, w których klientów ponosi złość, co wyrażają wulgaryzmami) do czego dorzuca 100 razy więcej fikcyjnych opinii będzie mieć właśnie mierne zachowanie u klienta??? :-) )( czytałem w necie tylko tyle, że smartfon ma stary odbiornik GPS; dla mnie ten odbiornik nie byłby zły, gdyby nie zawieszał się :) Bo grupa Ci od początku odradzała ten zakup... Pokaż wątki, w których odradzano mi ten zakup. Skąpy dwa razy traci: raz jak kupuje tanie dziadostwo a drugi raz Akurat ja straciłem na leczeniu ucha. Zyskałem natomiast szczerą i wiarygodną opinię o Electro.pl. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-20 18:47:22 | |
Autor: Pszemol | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbjqf9$ef5$1node1.news.atman.pl...
Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia. Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje... Co do bonu -- nie jest generowany, ale powielany. Hasło nie jest Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane. Nie jest to istotne dla Ciebie. Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia, No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do rzeczy? Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-) Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego. Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera? Sam sobie zrobiłeś krzywdę? Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo, Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów. Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu. Potem będziesz niezadowolony z zakupów i żale będziesz wylewał na sklep. Ale dlaczego miałbyś go kupować akurat w Electro skoro miałbyś do wyboru taką samą cenę w mieście, bez kosztów wysyłki? A skąd pewność że inny telefon marki Monster nie będzie mieć Nie wiem za bardzo która firma kurierska zezwala kurierom na czekanie na tak szczegółową i drobiazgową inspekcję przesyłki... Zwykle inspekcja z którą ja się spotkałem polega na inspekcji czy produkt nie uległ zniszczeniu w czasie transportu (niepogniecione opakowanie, itp). Żółte plamy pojawiają się na wyświetlaczach tego typu po jakimś czasie używania. To Twoja ekspertyza bo jesteś czołowym ekspertem w tej dziedzinie? IMO Electro.pl wygrzebuje ze śmietnika to, co następnie sprzedaje. Nieuczciwie oskarżasz sklep bez dowodów na podstawie swoich domniemywań. Na przełomie października i listopada byłem w szpitalu laryngologicznym Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu... Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep? Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany, Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok. -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie... Aby było jasne: W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz?? Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy? Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował... Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami: a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?) albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat... Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty. |
|
Data: 2014-01-21 04:11:19 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Pszemol" lbkg2v$sr1$1@dont-email.me Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru Czy to prawda? Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz? Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia. Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje... Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi. Piszesz do siebie, czy do mnie? Ja Twoich myśli nie znam. Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane. Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo, skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie. Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile: -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary. (lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'') Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia, Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać. Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres, lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo. Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego. Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera? Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo, Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów. Znów udajesz, że nie rozumiesz. :) Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu. Nie wiesz, co to sanatorium? Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu... A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz? Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś mylisz. Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany, Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;) Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok. A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają? Ja jestem odporny na takich jak Ty. :) Ćwiczę swoja cierpliwość. :) -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład) Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ? Sklep sprzedał to coś. Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie... Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy. Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził mi ucho. W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz?? Tak, dobrze. :) Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :) Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie? Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi, gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :) Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami: Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym? Gdzie ja piszę o chęci anulowania? a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?) Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty. PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF. :) -=- A innych przestrzegam przed Monsterem i jego zabójczym dźwiękiem. Opis dokładniejszy jest na pl.rec.audio -- kto chce, niech zapozna się z tym opisem, zamiast czytać Twoje głupoty usypiające uwagę. Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-21 20:26:49 | |
Autor: Pszemol | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbkogq$9u8$1node2.news.atman.pl...
Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia. A ja myślę, że doskonale rozumiesz. Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane. Skąd Ty możesz wiedzieć co sklep mógł a czego nie mógł? Pracujesz tam? Znasz wszystkie ich zasaday? Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile: Jakoś mi ciężko w to uwierzyć... BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu A obiecywał Ci coś takiego? Nie masz starego telefonu aby przetrzymać te kilkanaście dni? Czy sztucznie robisz problem aby wywinąć się pretekstami od transakcji? No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane Żeby wszyscy go widzieli? I dlaczego sklep miałby posługiwać się inną firmą w kontakcie z własnym klientem? I dlaczego niby jeden email dochodzi a inny nie? Coś tu śmierdzi... Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego. Wymowna cisza ? Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo, Czy sklep jest odpowiedzialny za wsparcie pozakupowe? Czy jak w sklepie kupisz telewizor Samsunga i nie będziesz umiał sobie czegoś sam ustawić, to będziesz dzwonił do sklepu czy sam szukał w instrukcji obsługi lub kontaktował przedstawiciela Samsunga? Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz? Nie wiesz, co to sanatorium? Lepiej wytłumacz mi jak to się stało że doznałeś urazu ucha... :-) Ze słuchawki wyskoczyła jakaś glizda i Cię ugryzła w ucho? Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich Cytuję: "przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień, natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem. W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..." Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury? Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany, Powinieneś pisać krótko, składnie i do rzeczy... Ty piszesz rozwlekle i robisz z tematu miód mydło i powidło. -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie Po co więc tutaj, na grupie o telefonach GSM, piszesz o aptece? Skup się! W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz?? Więc w czym problem? Myślałem że ogłuchłeś... Odpowiesz na pytanie jak telefon spowodował Twoje ogłuchnięcie? Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie Opisz jak to się stało, będę miał być może podstawy... Na razie nie wiemy czy z telefonu coś wyskoczyło i Cię w ucho ugryzło... :-) Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu Możesz mi powiedzieć w którym miejscu SKLEP Cię oszukał? Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami: No tu, gdzie domagasz się niedorzecznych usług, wiedząc że sklep ich nie spełni. Liczysz pewnie na to, że się Tobą zmęcza i oddadzą Ci pieniądze aby mieć spokój. a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?) Jasne, jasne... Piszesz od rzeczy, bez ładu i składu - kręcisz i mącisz. Nie dziwota że potraktowali takiego matacza jak Cię potraktowali. Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem? Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten najtańszy jest kiepski i nie warto go kupować? Pomyśl chwile... To Ty musisz zastanowić się jak wydajesz swoje pieniędze i to Ty musisz brać odpowiedzialność za swoje decyzje. Jak kupiłeś telefon na firmę, aby sobie VAT odliczyć to straciłeś szansę zwrotu jaka przysługuje końcowemu odbiorcy - sam dokonałeś wyboru... A jeśli kupiłeś wadliwy telefon to czemu nie skontaktujesz się z producentem? |
|
Data: 2014-01-22 05:25:56 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Pszemol" lbna9e$oh3$1@dont-email.me Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile: -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem Jakoś mi ciężko w to uwierzyć... Gdy Opineo zamieszczał odpowiedź sklepu na swej stronie, słał do mnie m@il -- żaden z tych m@ili nie zaginął. Ani wtedy, gdy byłem w sanatorium, ani wtedy, gdy byłem w szpitalu, ani inne. Inni ludzie także nie narzekają na ginięcie listów, chyba, że w spamie. :) Żeby wszyscy go widzieli? Wszycy, czyli ja, Electro,pl i Opineo. Coś tu śmierdzi... U mnie nie ma smrodu -- to zasługa m@ili... Gdy puścisz bąka -- u mnie nie śmierdzi. :) Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz? Rozumiem, że widzimy świat poprzez pryzmat nas samych, ale uwierz mi -- nawet jeśli Ty używasz pieluch, to nie znaczy, że inni także używają... Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś mylisz. Cytuję: Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury? Z kimś, kto w sanatorium doznał urazu prawego ucha. Ja doznałem w sanatorium urazu lewego ucha. Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem? Akurat Tesco ma doskonały papier toaletowy. [nic dziwnego, skoro wszystko tam jest do dupy] -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-24 16:24:07 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a): Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. |
|
Data: 2014-01-24 19:20:46 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
<radekp@konto.pl> u915e9pn3h3st6qgjd59cg2v7v7qgegfji@4ax.com Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. To Twój wniosek. A ja będę co jakiś czas przypominał o tym, że Electro.pl oszukuje klientów, zaś Opineo buduje fikcyjne reputacje sklepów, przez co Empik wypada w Opineo źle (choć moim zdaniem to dobry sklep) a Electro wypada dobrze, choć to skandalicznie zły sklep. Gdy ostrzeżony prze mnie człowiek kupi lodówkę ze zniszczonymi drzwiami (czyli taką, która funkcji lodówki nie spełnia) a Electro miesiącami będzie wodził za nos -- nadmiernie odważny klient przypomni sobie moje słowa... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-25 09:15:12 | |
Autor: Pszemol | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbuaua$k8a$1node2.news.atman.pl...
Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony. Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski". |
|
Data: 2014-01-30 16:54:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Pszemol" lc0kec$ter$1@dont-email.me : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. To Twój wniosek. Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony. Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski". Cóż z tego? Michał Kawecki też tak myślał, ale okazało się, że to on wymaga ,,specjalnej troski''? Że i on, i ci, którym doradzał... (przykładowo skopiowanie zapasowej MFT w miejsce uszkodzonej ,,zasadniczej'') Można długo (jak Michał Kawecki czy Ty bądź Electro.pl) powtarzać -- jestem mądry, jestem najmądrzejszy, jestem doskonały... Ale żadna mantra nie ma mocy sprawczej... Czas zwykle weryfikuje to i owo. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-30 14:45:27 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Użytkownik wrote:
Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :) |
|
Data: 2014-01-30 16:49:56 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$1@news.task.gda.pl Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :) Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :) A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych, może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :) Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy... Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu oczekiwania. Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład) zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta. Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba (Electro.pl czy Opineo) perfumerią... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|