Data: 2014-01-24 16:24:07 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a): Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. |
|
Data: 2014-01-24 19:20:46 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
<radekp@konto.pl> u915e9pn3h3st6qgjd59cg2v7v7qgegfji@4ax.com Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. To Twój wniosek. A ja będę co jakiś czas przypominał o tym, że Electro.pl oszukuje klientów, zaś Opineo buduje fikcyjne reputacje sklepów, przez co Empik wypada w Opineo źle (choć moim zdaniem to dobry sklep) a Electro wypada dobrze, choć to skandalicznie zły sklep. Gdy ostrzeżony prze mnie człowiek kupi lodówkę ze zniszczonymi drzwiami (czyli taką, która funkcji lodówki nie spełnia) a Electro miesiącami będzie wodził za nos -- nadmiernie odważny klient przypomni sobie moje słowa... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-25 09:15:12 | |
Autor: Pszemol | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:lbuaua$k8a$1node2.news.atman.pl...
Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony. Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski". |
|
Data: 2014-01-30 16:54:39 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Pszemol" lc0kec$ter$1@dont-email.me : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. To Twój wniosek. Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony. Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski". Cóż z tego? Michał Kawecki też tak myślał, ale okazało się, że to on wymaga ,,specjalnej troski''? Że i on, i ci, którym doradzał... (przykładowo skopiowanie zapasowej MFT w miejsce uszkodzonej ,,zasadniczej'') Można długo (jak Michał Kawecki czy Ty bądź Electro.pl) powtarzać -- jestem mądry, jestem najmądrzejszy, jestem doskonały... Ale żadna mantra nie ma mocy sprawczej... Czas zwykle weryfikuje to i owo. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2014-01-30 14:45:27 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
Użytkownik wrote:
Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :) |
|
Data: 2014-01-30 16:49:56 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo Monster Pentagramu | |
"Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$1@news.task.gda.pl Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny. ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :) Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :) A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych, może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :) Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy... Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu oczekiwania. Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład) zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta. Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba (Electro.pl czy Opineo) perfumerią... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|