Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.dom   »   Electro.pl Opineo i Monster

Electro.pl Opineo i Monster

Data: 2013-09-11 00:05:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo i Monster

Eneuel do Opineo 2 września 2013:

    1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
    2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
       bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
       odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
       formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
       i kilka m@ili.
    3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.




Odpowiedź ELECTRO.pl z  10 września 2013:

     Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
     podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna
     wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do
     Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał
     wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu
     rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest
     nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym
     wnosimy o usunięcie opinii.



Eneuel odpowiada:

     Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres
     e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po
     odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym,
     że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te
     dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można
     słowa moje sprawdzić/zweryfikować.

     W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
     podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
     nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu.

     W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl
     zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak,
     abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.

     Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
     Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
     zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:

          Bon wakacyjny został wysłany na podany adres
          e-mail podczas realizacji zamówienia.
          W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT
          o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem
          o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam.


          W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.


     Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10 września,
     ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
     m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego moim
     zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem.


     Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.


--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Electro.pl Opineo i Monster

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona