Data: 2013-09-11 00:05:54 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
Eneuel do Opineo 2 września 2013: 1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu. 2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna i kilka m@ili. 3. Telefon otrzymałem z drobną wadą. Odpowiedź ELECTRO.pl z 10 września 2013: Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym wnosimy o usunięcie opinii. Eneuel odpowiada: Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym, że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można słowa moje sprawdzić/zweryfikować. W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu. W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak, abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu. Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację: Bon wakacyjny został wysłany na podany adres e-mail podczas realizacji zamówienia. W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam. W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji. Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10 września, ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego moim zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem. Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|