Data: 2013-09-12 14:41:22 | |
Autor: Jingiel | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
W dniu 2013-09-11 00:26, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano? |
|
Data: 2013-09-12 16:02:06 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
"Jingiel" l0scpo$ok0$1@node2.news.atman.pl No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano? Napisałem, aby przestrzec i aby wyjaśnić. Szkoda, że jesteś niedomyślny? Może Ty jesteś domyślny, ale inni są i niedomyślni, i nieśmiali, więc modlili się, aby ktoś inny zapytał -- i padło na Ciebie. :) Moim zdaniem należy omijać takie sklepy jak Electro.pl pomimo rzekomo dobrej renomy/reputacji tych sklepów. -=- Bonu nadal nie ma. Sprawdziłem też, czy aby na pewno podałem poprawny @dres m@ilowy -- podałem poprawny. Skopiowałem (za pomocą CtrlC i CtrlV) @dres podany w zamówieniu (mam potwierdzenie zamówienia przysłane przez Electro.pl -- odpada ewentualność pomyłki, skoro kopiuję to, co Electro do mnie odesłał jako potwierdzenie składania zamówienia) podany @dres i wysłałem nań pusty m@il, który doszedł do mnie bezproblemowo i bezzwłocznie. Stosowny fragment potwierdzenia zamieszczam poniżej: Poniżej znajdziesz link, który pozwoli Ci dokonać szybkiej płatności za pomocą serwisu płatności.pl. Dokonanie płatności jest dla nas jednocześnie potwierdzeniem zamówienia. Po otrzymaniu z banku potwierdzenia przelewu, natychmiast przystąpimy do realizacji zamówienia. Możesz na bieżąco śledzić status realizacji Twojego zamówienia oraz przesyłki, na naszej stronie www.ELECTRO.pl po zalogowaniu się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych klientów). Tu dokonaj płatności:PayU DANE DO DOSTAWY: E-mail: eneuel@gmail.com Imię (lub nazwa firmy): Leszek Nazwisko (lub NIP): Ciszewski -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-09-13 18:14:57 | |
Autor: Jawi | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
W dniu 2013-09-12 14:41, Jingiel pisze:
I bardzo dobrze, że napisał :) Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie o nim tez będą w necie. |
|
Data: 2013-09-13 20:31:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
"Jawi" 52333a04$0$1212$65785112@news.neostrada.pl No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano? I bardzo dobrze, że napisał :) Dlatego napisałem, aby innych przestrzec. Dlaczego sklep ma dobrą opinię? Wystarczy, że przyzwoicie szybko dostarczy przesyłkę (2 czy 3 dni to raczej jeszcze przyzwoicie szybko?) i przesyłka będzie przeciętnie zapakowana, a recenzja będzie neutralna pomimo tego, że poziom obsługi określę jako ,,poniżej krytyki'' i zauważę, iż ,,nigdy w życiu nie polecę tego sklepu''. Towaru może w ogóle nie być :) w przesyłce lub może być kompletnie uszkodzony czy zniszczony -- oby przesyłka szybko dotarła i nie była uszkodzona... Jeśli ktoś nie wierzy -- niech spróbuje dodać opinię. http://www.opineo.pl/opinie/electro-pl Nie trzeba wybierać sklepu, nie trzeba wpisywać swoich danych, można ograniczyć się do wybrania w formularzu tego, o czym wyżej napisałem. -=- Warto zastanowić się nad tym, kto sponsoruje akcje typu Opineo czy opinie Ceneo i im podobne. Być może ten, kto jest ,,obiektywnie'' oceniany przez te ,,inicjatywy''. Obiecanego bonu wakacyjnego nadal nie ma. -=- A Tobie dzięki za wsparcie. Ludzie szli na barykady, ginęli, cierpieli -- aby teraz cwaniactwo drwiło z ludzi, zamykało tak zwane usta itd... Nowa Polska. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-09-14 20:24:33 | |
Autor: John Kołalsky | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
Użytkownik "Jawi" <tajny@tajny.com> I bardzo dobrze, że napisał :) Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć się jakie problemy pojawiają się przy zakupach. Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez 2 miesiące (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie kolejno 3 różne i generalnie wykluczacjące się powody niedostarczenia. |
|
Data: 2013-09-15 15:48:22 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl Opineo i Monster | |
"John Kołalsky" l12ab6$6cm$1@mx1.internetia.pl Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez IMO po 2 miesiącach powinni dać za freeko coś drobnego (kartę pamięci) lub solidnie zmniejszyć cenę czegoś drogiego. (całego komputera) -=- Najfajniejsze są żale sklepów internetowych/wysyłkowych związane z istnieniem wielkopowierzchniowych galerii handlowych zwanych hipermarketami, z którymi te sklepy wysyłkowe ponoć nie mogą konkurować. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... atman |
|