Data: 2013-08-21 10:33:01 | |
Autor: Chris | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada: Hmmm chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :) Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA: Zgłoszenia do serwisu: http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090PENTAG Pomoc Techniczna: (22) 338 90 30 w godz. 9:00 - 17:00 -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-08-21 11:26:02 | |
Autor: J.F. | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a): Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu, czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko obsluguje :-) J. |
|
Data: 2013-08-21 11:33:33 | |
Autor: Chris | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
J.F. nabazgrał(a):
Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą. -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-08-21 12:10:46 | |
Autor: J.F. | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
J.F. nabazgrał(a): Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci. naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy No wlasnie - 95%. Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle. Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz drobiazg. drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą. Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej. Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-) J. |
|
Data: 2013-08-21 14:01:55 | |
Autor: Chris | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
J.F. nabazgrał(a):
Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a): Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas. naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi oNo wlasnie - 95%. 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :) Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle. Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas. drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić iChyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej. To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają to w sumie tylko na Allegro. Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce Ten przepis to fikcja ... -- www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem. www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową. |
|
Data: 2013-08-21 14:13:43 | |
Autor: J.F. | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
J.F. nabazgrał(a): Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy. 5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię itp :)naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi oNo wlasnie - 95%. Albo zwyczajne urlopy w serwisie ? Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie. J. |
|
Data: 2013-08-22 01:04:28 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Chris" kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas. Sklep może od ręki zabrać uszkodzony towar i dać mi w zamian nowy. Na to liczyłem -- ten sam kurier wziąłby ode mnie paczkę z uszkodzonym smartfonem, który by przywiózł paczkę ze smartfonem nowym. Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce Ja poinformowałem w ciągu paru godzin. Ten przepis to fikcja ... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-08-22 11:41:23 | |
Autor: Przesmiewca | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):
Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas. i dlatego ludzi, ktorzy nie znaja swoich praw, robia w bambuko |
|
Data: 2013-08-24 15:15:28 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Przesmiewca" 25nb19pel1q13ib0b4qo0rp6ksqj4bdocc@4ax.com Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep i dlatego ludzi, ktorzy nie znaja swoich praw, robia w bambuko Sklep nie musi wydłużać czasu -- może przysłać nowy sprzęt i odebrać stary. Żółtą plamkę mogłem sfotografować i wysłać obrazek m@ilem. BTW -- alba ja przyzwyczajam się, albo plamka jest coraz mniej widoczna, choć nadal widoczna jest. W funkcjonowaniu sprzętu to nie przeszkadza (o ile nie jest to objawem poważniejszego problemu) a urody ów smartfon po prostu nie ma. Ekran Ace jest zdumiewająco dobry w zestawieniu z ekranem IPS Monstera. Takoż i z dźwiękiem -- rozmowa przez Ace jest jak jedzenie ambrozji, podczas gdy rozmawianie przez Monstera nie jest żadną przyjemnością. Ale ja akurat mało rozmawiam przez telefon. Co do trafiania w ,,klawisze'' -- Ace jest precyzyjniejszy, ale być może to efekt folii ochronnej. Jedną folię zerwałem (odklejała się i dłużej nie mogła się utrzymać) ale pod nią jest kolejna folia, równie ;) krzywo naklejona. Za jakiś czas kupię nową, dedykowaną folię a tę usunę. Dla mnie ważne są inne cechy: -- nie ma problemu z nawiązywaniem łączności 3G/3.5G -- dobrze pracuje odbiornik GPS (wiem, że nie jest najnowszym krzykiem, ale mnie wystarcza w zupełności) -- akumulatora nie muszę ładować częściej niż raz na dobę Samsung Galaxy Ace jest ogólnie lepiej dopracowany -- choćby przyciski po bokach, które nie uruchamiają się zbyt łatwo, co ma miejsce w Monsterze. -=- Wakacyjnego bonu nadal nie mam. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-08-21 15:42:29 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"J.F." 13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci. Już nie ogranicza -- ja w Electro.pl nie kupię niczego. :) -- reklamacja nie tak, jak chcą, choć jednak na ich formularzu jako reklamacja -- ani słowa podpowiedzi, co zrobić, aby Aero2 ruszyło, choć z mojej strony współpraca była co najmniej bardzo dobra (informacja o tym, że karta Play współpracuje bez problemu a karta Aero2 rejestruje się w sieci) -- brak bonu wakacyjnego (do tej pory nie ma) Zwróciłem się do nich, korzystając z tego formularza, wybierając 'pytanie dotyczące reklamacji': http://www.electro.pl/document-kontakt-84.html co zignorowali a w czasie rozmowy telefonicznej zauważyli, że trzeba zwrócić się do nich, korzystając z tego formularza: http://www.electro.pl/index.php?a=reclamation -=- Aby Prześmiewca miał to, o co prosi: Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do Boga. :) -=- Wy możecie kupować w tym sklepie, ja nie będę. :) Mam porównanie z innymi sklepami, mam porównanie z innymi supportami... Przykład: DLNA... Nacisnąłem ,,przycisk'' typu ,,dlaczego mam problem'' i poszło pytanie w świat. Zanim obejrzałem się, m@ilem przyszła odpowiedź, choć nie była mi potrzebna, gdyż wiedziałem, jakie robię błędy. Takich przykładów jest sporo -- po prostu inni ludzie traktują swoją pracę jako obowiązek. -=- Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja nie chcę. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-08-21 15:59:41 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" kv2g47$oo4$1@speranza.aioe.org Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu + Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-08-21 17:07:02 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" kv2h4c$reu$1@speranza.aioe.org + Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu Na początku miesiąca (03 sierpnia?) zapłaciłem za Monstera a teraz zbliża się koniec miesiąca -- smartfon jest nadal w stanie ,,nieustalonym''. ;) A miało być tak pięknie -- myk, myk... Miałem 2 godziny na zakup w EuroAGD. W sklepie był tylko półkowy, więc poszukałem w necie, znalazłem w Electro.pl (nawet o około 3 dychy taniej, ale za płatność kartą Electro.pl zabiera 15 pln) więc kupiłem. Ace i Play? Po tylu tygodniach chyba zapomniałem o tym, że kiedykolwiek nie miałem smartfonu. :) Muszę skopiować mapy, poinstalować, porobić porządki na obu smartfonach... Tymczasem tracę czas na pisanie. -=- Ace ma wejście do mikroSD na zewnątrz obudowy. W Monsterze trzeba wyjmować baterię, aby dostać się do tej karty -- to imo błąd. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-08-21 17:12:19 | |
Autor: Tadeusz L | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
*Eneuel Leszek Ciszewski* <prosze@czytac.fontem.lucida.console> typed: Aby Prześmiewca miał to, o co prosi: A Ciebie z tego zakonu juz wypuścili? |
|
Data: 2013-08-21 18:03:06 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Tadeusz L" 5214d8c4$0$1463$65785112@news.neostrada.pl A Ciebie z tego zakonu juz wypuścili? Najpierw wypuścili z zakonu PRL, ale natychmiast umieścili w zakonie RP. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2013-08-21 15:26:44 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Electro.pl i reklamacja Monstera | |
"Chris" kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... Nie muszą wymienić, ale mogą naprawiać. :) I mogą naprawiać do skutku, czyli do czasu, gdy gwarancja skończy się. :) jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |