Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.dom   »   Electro.pl i reklamacja Monstera

Electro.pl i reklamacja Monstera

Data: 2013-08-21 10:33:01
Autor: Chris
Electro.pl i reklamacja Monstera
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):

Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
============================
W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji  informuję, że najszybszym
sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
Autoryzowany Serwis MMV

Hmmm  chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:

Zgłoszenia do serwisu:
http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090PENTAG

Pomoc Techniczna: (22) 338 90 30 w godz. 9:00 - 17:00

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-08-21 11:26:02
Autor: J.F.
Electro.pl i reklamacja Monstera
Dnia Wed, 21 Aug 2013 10:33:01 +0200, Chris napisał(a):
Eneuel Leszek Ciszewski nabazgrał(a):
Po 2 tygodniach Electro.pl odpowiada:
============================
W odpowiedzi do zgłaszanej reklamacji  informuję, że najszybszym
sposobem rozwiązania problemu będzie kontakt bezpośredni
z autoryzowanym serwisem PENTAGRAM.
W tym celu proszę o kontakt z serwisem:
Autoryzowany Serwis MMV

Hmmm  chyba najwolniejszym bo MMV nie jest już autoryzowanym serwisem Pentagrama ze względu na kiepską obsługę :)
Obecnie autoryzowanym serwisem Pentagrama jest firma EURORMA:
Zgłoszenia do serwisu:
http://eurorma.pl/rma/DefaultKlient.aspx?kli=PL05090PENTAG

Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu, czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
obsluguje :-)

J.

Data: 2013-08-21 11:33:33
Autor: Chris
Electro.pl i reklamacja Monstera
J.F. nabazgrał(a):

Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
obsluguje :-)

Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-08-21 12:10:46
Autor: J.F.
Electro.pl i reklamacja Monstera
Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
J.F. nabazgrał(a):
Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
obsluguje :-)

Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy

No wlasnie - 95%.
Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
drobiazg.

drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

J.

Data: 2013-08-21 14:01:55
Autor: Chris
Electro.pl i reklamacja Monstera
J.F. nabazgrał(a):

Dnia Wed, 21 Aug 2013 11:33:33 +0200, Chris napisał(a):
J.F. nabazgrał(a):
Taa, i teraz mam mieszane uczucia - lepiej odeslac do sklepu jak
radzilem, i niech on sobie szuka wlasciwego serwisu,
czy lepiej samemu wyslac do nowego, dobrego serwisu w okresie
promocyjnym, niz pozwolic sprzedawcy odeslac do tego co kiepsko
obsluguje :-)
Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
biorę  na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
potem termin
Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas.

naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
pewność że w  14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
akceptację wyminy na nowy
No wlasnie - 95%.

5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię  itp :)

Poza tym sklep przeciez nic innego nie zrobi, tylko do serwisu odesle.
Wiec tak naprawde to tracisz ~4 dni, a przy zakupie na miejscu nawet
mniej. Przy 3-dniowej naprawie to duzo, przy 14-to dniowej to juz
drobiazg.

Sklep to pośrednik i tylko wydłuża czas.

drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i
oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier
już  sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.
Chyba ze to jakis okrezny import i jest gorzej.

To wtedy nie masz gwaracji PL ale takich żeczy się nie kupuję bo sprzedają to w sumie tylko na Allegro.

Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

Ten przepis to fikcja ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Data: 2013-08-21 14:13:43
Autor: J.F.
Electro.pl i reklamacja Monstera
Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:01:55 +0200, Chris napisał(a):
J.F. nabazgrał(a):
Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie
biorę  na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie ..
potem termin
Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.
Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas.

Na pierwszy rzut oka tak sie wydaje, na drugi jak pisalem - lepiej
stracic pare dni i byc pod ochrona ustawy.

naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ... jeśli chodzi o
serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam
pewność że w  14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo
akceptację wyminy na nowy
No wlasnie - 95%.
5% to zgubienie paczki, trzesienie ziemi, najazd obcych na ziemię  itp :)

Albo zwyczajne urlopy w serwisie ?
Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

Ten przepis to fikcja ...

Moze byc przestac fikcja jak sprzedawca odpisze ze nie uznaje
reklamacji, bo nie zostal poinformowany w ustawowym terminie.

J.

Data: 2013-08-22 01:04:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"Chris" kv2a7k$sid$1@node2.news.atman.pl

Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas.

Sklep może od ręki zabrać uszkodzony towar i dać mi w zamian nowy.
Na to liczyłem -- ten sam kurier wziąłby ode mnie paczkę z uszkodzonym
smartfonem, który by przywiózł paczkę ze smartfonem nowym.


Poza tym ... o zauwazonej niezgodnosci nalezy poinformowac sprzedawce
w ciagu 14 dni. Sprzedawce, nie serwis :-)

Ja poinformowałem w ciągu paru godzin.

Ten przepis to fikcja ...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-08-22 11:41:23
Autor: Przesmiewca
Electro.pl i reklamacja Monstera
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep to pośrednik i wydłuża tylko czas.

i dlatego ludzi, ktorzy nie znaja swoich praw, robia w bambuko

Data: 2013-08-24 15:15:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"Przesmiewca" 25nb19pel1q13ib0b4qo0rp6ksqj4bdocc@4ax.com

Jak dla mnie nie ma różnicy między sklepem a serwisem oprócz tego że sklep
to pośrednik i wydłuża tylko czas.

i dlatego ludzi, ktorzy nie znaja swoich praw, robia w bambuko

Sklep nie musi wydłużać czasu -- może przysłać nowy sprzęt i odebrać stary.

Żółtą plamkę mogłem sfotografować i wysłać obrazek m@ilem.


BTW -- alba ja przyzwyczajam się, albo plamka jest coraz mniej
widoczna, choć nadal widoczna jest. W funkcjonowaniu sprzętu
to nie przeszkadza (o ile nie jest to objawem poważniejszego
problemu) a urody ów smartfon po prostu nie ma. Ekran Ace jest
zdumiewająco dobry w zestawieniu z ekranem IPS Monstera. Takoż
i z dźwiękiem -- rozmowa przez Ace jest jak jedzenie ambrozji,
podczas gdy rozmawianie przez Monstera nie jest żadną przyjemnością.

Ale ja akurat mało rozmawiam przez telefon.

Co do trafiania w ,,klawisze'' -- Ace jest precyzyjniejszy,
ale być może to efekt folii ochronnej. Jedną folię zerwałem
(odklejała się i dłużej nie mogła się utrzymać) ale pod nią
jest kolejna folia, równie ;) krzywo naklejona. Za jakiś
czas kupię nową, dedykowaną folię a tę usunę.


Dla mnie ważne są inne cechy:

 -- nie ma problemu z nawiązywaniem łączności 3G/3.5G
 -- dobrze pracuje odbiornik GPS (wiem, że nie jest
    najnowszym krzykiem, ale mnie wystarcza w zupełności)
 -- akumulatora nie muszę ładować częściej niż raz na dobę

Samsung Galaxy Ace jest ogólnie lepiej dopracowany -- choćby
przyciski po bokach, które nie uruchamiają się zbyt łatwo,
co ma miejsce w Monsterze.

-=-

Wakacyjnego bonu nadal nie mam.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-08-21 15:42:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"J.F." 13zgg8ro4fc6u$.cl5dybpeaktg$.dlg@40tude.net

Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę
na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin

Ale to juz ich troche ogranicza co do przyszlosci.

Już nie ogranicza -- ja w Electro.pl nie kupię niczego. :)

 -- reklamacja nie tak, jak chcą, choć jednak na ich formularzu jako reklamacja

 -- ani słowa podpowiedzi, co zrobić, aby Aero2 ruszyło, choć z mojej strony
    współpraca była co najmniej bardzo dobra (informacja o tym, że karta Play
    współpracuje bez problemu a karta Aero2 rejestruje się w sieci)

 -- brak bonu wakacyjnego (do tej pory nie ma)



Zwróciłem się do nich, korzystając z tego formularza, wybierając 'pytanie dotyczące reklamacji':

 http://www.electro.pl/document-kontakt-84.html

co zignorowali a w czasie rozmowy telefonicznej zauważyli, że
trzeba zwrócić się do nich, korzystając z tego formularza:

 http://www.electro.pl/index.php?a=reclamation




-=-

Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do Boga. :)

-=-

Wy możecie kupować w tym sklepie, ja nie będę. :)
Mam porównanie z innymi sklepami, mam porównanie z innymi supportami...

Przykład:

DLNA... Nacisnąłem ,,przycisk'' typu ,,dlaczego mam problem'' i poszło
pytanie w świat. Zanim obejrzałem się, m@ilem przyszła odpowiedź, choć
nie była mi potrzebna, gdyż wiedziałem, jakie robię błędy.

Takich przykładów jest sporo -- po prostu inni ludzie traktują
swoją pracę jako obowiązek.

-=-

Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
nie chcę.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-08-21 15:59:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"Eneuel Leszek Ciszewski" kv2g47$oo4$1@speranza.aioe.org

Jak/jeśli chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
nie chcę.

+ Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
nie chcę.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-08-21 17:07:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"Eneuel Leszek Ciszewski" kv2h4c$reu$1@speranza.aioe.org

+ Jak/jeśli ktoś chce sądzić się, tracić czas (jak wiele czasu
już straciłem na ten smartfon) może tam kupować. :) Ja
nie chcę.

Na początku miesiąca (03 sierpnia?) zapłaciłem za Monstera
a teraz zbliża się koniec miesiąca -- smartfon jest nadal
w stanie ,,nieustalonym''. ;) A miało być tak pięknie -- myk, myk...

Miałem 2 godziny na zakup w EuroAGD. W sklepie był tylko
półkowy, więc poszukałem w necie, znalazłem w Electro.pl
(nawet o około 3 dychy taniej, ale za płatność kartą
Electro.pl zabiera 15 pln) więc kupiłem.



Ace i Play? Po tylu tygodniach chyba zapomniałem o tym,
że kiedykolwiek nie miałem smartfonu. :)




Muszę skopiować mapy, poinstalować, porobić porządki na
obu smartfonach... Tymczasem tracę czas na pisanie.

-=-

Ace ma wejście do mikroSD na zewnątrz obudowy.


W Monsterze trzeba wyjmować baterię, aby dostać się do tej karty -- to imo błąd.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-08-21 17:12:19
Autor: Tadeusz L
Electro.pl i reklamacja Monstera

*Eneuel Leszek Ciszewski* <prosze@czytac.fontem.lucida.console> typed:


Aby Prześmiewca miał to, o co prosi:
Jak ksiądz teolog Leszek Struk -- trzeba zwrócić się do Jezusa, nie do
Boga. :)


A Ciebie z tego zakonu juz wypuścili?

Data: 2013-08-21 18:03:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"Tadeusz L" 5214d8c4$0$1463$65785112@news.neostrada.pl

A Ciebie z tego zakonu juz wypuścili?

Najpierw wypuścili z zakonu PRL, ale natychmiast umieścili w zakonie RP. ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-08-21 15:26:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl i reklamacja Monstera

"Chris" kv21he$jog$1@node2.news.atman.pl

Sam powiem że nie wiem ... w sumie sklep zgodnie z ustawą (o ile nie biorę na FA) ma 14 dni na odpowiedz ale tylko czy uznają czy nie .. potem termin naprawy/wyminy nie jest ustalony więc może to trwać ...

Nie muszą wymienić, ale mogą naprawiać. :) I mogą naprawiać
do skutku, czyli do czasu, gdy gwarancja skończy się. :)

jeśli chodzi o serwisy zewnętrzne tak jak tutaj to jak iom wyślę to na 95% mam pewność że w 14 dni będę miał sprzęt naprawiony w domu albo akceptację wyminy na nowy drogą dystrybucyjną czyli dostaję papier że nie są w stanie naprawić i oddaję go do sklepu i sklep oddaje kasę albo daje nową sztukę a papier już sobbie sam rozlicza ze swoim dostawcą.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Electro.pl i reklamacja Monstera

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona