Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny

Data: 2013-09-25 15:19:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny
Dziś od Electro.pl dostałem m@il zawierający w temacie słowo BON
a w treści zawierający instrukcję użycia bonu -- nie ma tu żadnych
unikalnych numerów, ale trzeba podać hasło, bardzo uniwersalne,
stosowane na co dzień... Coś w rodzaju:

     WAKACJE.

Ponieważ ta promocja została zakończona 31 sierpnia, można było
owo ,,hasło'' podać mi za pośrednictwem Opineo, które nawet
wtedy by nie zdradziło owego tajnego ;) hasła, gdyby przebieg
sporu ujawniło. :)

Bonu oczywiście jeszcze nie wykorzystałem.
Mam na to czas do 31 grudnia 2013 roku, czyli 3 miesiące.
Niemal połowę czasu Electro.pl zabrał na mielenie wody młynkiem
do kawy. Pozostała połowa do lata raczej nie należy, ale że na
wakacje mogę pojechać do ciepłych krajów...

Data: 2013-09-25 18:43:51
Autor: saskatchewan
[...]

Piszesz przez sen ?
O so hozi ?

Data: 2013-09-26 03:14:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny

"saskatchewan" l1v3s2$vnl$1@news.task.gda.pl

[...]

O to, że po masie upomnień (i po niemal dwóch miesiącach)
sklep Electro,pl przysłał mi wreszcie obiecany bon wakacyjny.
Bon ten był dodatkiem zachęcającym do kupowania w tym sklepie.
Był dodawany do każdego zakupu, którego wartość przekraczała 400 pln.

Kupiłem w tym sklepie smartfon (dlatego piszę na grupie .gsm) Monster
firmy Pentagram a sklep (Electro.pl) sprzedaje różne (drobne
i niedrobne) AGD (dlatego piszę na grupie .dom) itp...

Napisałem o swej ,,przygodzie'', aby przestrzec innych przed tym sklepem. :)

I oczywiście liczyłem się z reakcjami takimi, jak ta:

   "K" l1vahc$7h3$1@portraits.wsisiz.edu.pl

   > chodzi o to zebys go nie wyciagal z KF. w skrocie: kolo sobie kupil
   > jakiegos budzetowego smartfona po trzech latach przymiarki na wszystkich
   > grupach swiata. teraz prowadzi na wszystkich grupach blog-monolog na
   > temat tego smartfona i jakiegos bonu. moze sprawiac wrazenie 'lekko
   > usmiechnietego'

których autorami być może są sami pracownicy wiadomego sklepu. :)

-=-

Sklep uprawia matactwo i złośliwość. :) Dookoła sklepy rywalizują pomiędzy
sobą, niemal podbierając sobie wzajemnie klientów, gdy tymczasem Electro.pl
potrafi zauważyć, że reklamacji nie uzna, dopóki nie będzie ona złożona
poprawnie, czyli poprzez odpowiednią rubrykę formularza strony sklepowej...

Rozumiem, że do ,,nadania sprawie biegu'' potrzebny jest stosowny numer
nadawany automatycznie właśnie wtedy dopiero, gdy korzystamy z tego
akurat poletka, ale chyba można było udzielić mi odpowiedzi na moje
pytanie o to: ,,co należy uczynić, aby smartfon rozpoczął współpracę
z siecią Aero2?'' także bez tego numeru...

Jeśli ktoś lubi występowanie w roli poganianego niewolnika -- chyba
może swe marzenia spełnić właśnie jako klient tego sklepu. :)

Data: 2013-09-30 00:44:13
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 25.09.2013 18:43, saskatchewan pisze:

[...]

Ten typ tak ma - generalnie wypisuje brednie (urządza sobie w usenecie coś w rodzaju chaotycznego bloga), a jeśli przypadkiem napisze coś z sensem to będzie to kompletnie wyrwane z kontekstu (on chyba zakłada, że każdy użytkownik usenetu ma obowiązek zapoznać się z enulkowym życiorysem, włączając w to sny).

Data: 2013-09-30 18:28:09
Autor: saskatchewan
[...]

Śniadanie mistrzów tyle że daleko mu do marzeń sennych .
Ale w myśl -piszę więc jestem- gość chyba leguralnie "jest".
Pozdrawiam.

Data: 2013-10-24 23:33:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny

"saskatchewan" l2c8qm$kqo$1@news.task.gda.pl

[...]

Piszę, więc jestem bogatszy -- przykładowo piszę o Electro,
aby mnie ów sklep nie okradał zuchwale i bezkarnie. Przy
okazji ostrzegam innych -- kto chce, ten korzysta z tych
ostrzeżeń, a kto nie chce -- przeżywa dzisiaj rzeczywistość
znaną mi z czasów PRL i z filmów Barei.

Electro przysłał coś, co można potraktować jako bon wakacyjny