Electro w sprawie Monstera

Data: 2013-09-17 20:15:14
Autor: K
Electro w sprawie Monstera
ELECTRO.pl 17 września

   Bon standardowo wysyłany był podczas realizacji zamówienia,
   w momencie gdy sklep otrzymał od przewoźnika potwierdzenie
   dostarczenia przesyłki.

ELECTRO.pl  10 września

   Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
   podany w zamówieniu podczas jego realizacji.

W rozmowie telefonicznej (prowadzonej około 2 dni po otrzymaniu
Monstera przeze mnie) dowiedziałem się, że bon zostanie dopiero
wysłany.

Bonu nie mam do tej pory.

to ze jestes co najmniej uposledzony to wiadomo od dawna, ale po co wysylasz korespondencje do ELEKTRO.PL rowniez na grupe?

NIE MAMY TWOJEGO BONU KURWA I CHUJ ON NAS OBCHODZI!

i jeszcze crossa na pl.rec.dom dal, no trzymajcie mi rece.

Electro w sprawie Monstera