Elefantentreffen 2011

Data: 2011-01-07 14:40:54
Autor: Sławo
Elefantentreffen 2011
http://omko.pl/imprezy/321/zlot-elefantentreffen-2011

Sam bym się kiedyś wybrał, ale ja w domu pod dwiema kołdrami śpię i
pod kocem - więc się raczej nie nadaję ;]

Data: 2011-01-08 01:32:39
Autor: robertbig
Elefantentreffen 2011
On 7 Sty, 23:40, Sławo <slawek...@gmail.com> wrote:
http://omko.pl/imprezy/321/zlot-elefantentreffen-2011

Sam bym się kiedyś wybrał, ale ja w domu pod dwiema kołdrami śpię i
pod kocem - więc się raczej nie nadaję ;]

W niemczech wprowadzono obowiązek stosowania opon zimowych .Takze w
moto.
Mandat 40 eur za niemanie.

Data: 2011-01-08 23:29:21
Autor: KJ Siła Słów
Elefantentreffen 2011
W dniu 2011-01-08 10:32, robertbig pisze:

W niemczech wprowadzono obowiązek stosowania opon zimowych .Takze w
moto.
Mandat 40 eur za niemanie.

jaja se robisz?

KJ niedowiarek

Data: 2011-01-09 00:31:52
Autor: robertbig
Elefantentreffen 2011
On 8 Sty, 23:29, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
W dniu 2011-01-08 10:32, robertbig pisze:

> W niemczech wprowadzono obowi zek stosowania opon zimowych .Takze w
> moto.
> Mandat 40 eur za niemanie.

jaja se robisz?

KJ niedowiarek

A za spowodownie wypadku na letnich 80eur.

W sumie to opony motocyklowe nie musza wygladac jak takie typowe
zimówki do aut.
Muszą mieć napis M+S.  Sa zrobione z miekkiej gumy. I tyle.
Choć są tez modele o zmodyfikowanym bieżniku. A do skutrów mozna
trafić,   takie prawdziwne hardcore zimówki

Data: 2011-01-09 15:33:27
Autor: Budyń
Elefantentreffen 2011
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:b28062ec-1412-4b46-a643-53f47011fea8c2g2000yqc.googlegroups.com...
W sumie to opony motocyklowe nie musza wygladac jak takie typowe
zimówki do aut.

A mnie to sie wydaje ze dla aut i moturów zarejestrowanych z polsce obowiązują polskie przepisy. Była podobna sprawa z apteczkami - niemiaszki naszym dawali mandaty ze apteczka nieregulaminowa (nawet jak była) bo u nich nawet nozyczki w apteczce miały mieć ustaloną wielkosc. Sprawa sie wyjasniła - polacy mają miec polskie apteczki. Z tymi oponami pewnie jest tak samo.

b.

Data: 2011-01-09 16:10:30
Autor: Kuczu
Elefantentreffen 2011
W dniu 2011-01-09 15:33, Budyń pisze:
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości
W sumie to opony motocyklowe nie musza wygladac jak takie typowe
zimĂłwki do aut.

A mnie to sie wydaje ze dla aut i moturĂłw zarejestrowanych z polsce
obowiązują polskie przepisy.

Nie w tym wypadku

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-09 16:11:39
Autor: Jacot
Elefantentreffen 2011
Budyń <bud_yn@gazeta.pl> wrote:

nawet nozyczki w apteczce miały mieć ustaloną wielkosc. Sprawa sie wyjasniła - polacy mają miec polskie apteczki.

Tej, a gdzie sie to wyjasnilo, znaczy w sensie zrodlo pisane?
Analogiczny problem wszak byl po slowackiej stronie i o ile wiem,
wciaz parafrazujac stary dowcip: "kak jebali tak jebiut"...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-01-09 17:02:24
Autor: Budyń
Elefantentreffen 2011
Użytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisał w wiadomości news:rrjji6l5dsou136ttaf9kvper0rel3mfa44ax.com...
Tej, a gdzie sie to wyjasnilo, znaczy w sensie zrodlo pisane?

a nie pamietam, czytałem to wyjasnienie jako jakis news.

b.

Data: 2011-01-10 13:13:20
Autor: Michał V-R
Elefantentreffen 2011
W dniu 2011-01-09 19:03, Budyń pisze:

Sprawa sie wyjasniła - polacy mają miec polskie apteczki. Z tymi oponami
pewnie jest tak samo.

A widziales polskie opony do moto? pewnie debica superbikesportrc ;-)
Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Elefantentreffen 2011