Elegancki do BULU

Data: 2011-06-04 02:50:34
Autor: Hans Kloss
Elegancki do BULU
http://www.newspix.pl/?n=2%2Cc%3ARAO2kgywPzjv%2C2

"ADAM MICHNIK REDAKTOR NACZELNY GAZETY WYBORCZEJ PRZYSZED DO
PREZYDENTA NA OFICJALNA UROCZYSTO ODZNACZE W KLAPKACH BEZ SKARPETEK
WYMITEJ KOSZULI I BEZ MARYNARKI"

A teraz prosimy o jaki tekst gazecianych najmimordw o szacunku dla
urzdu Prezydenta RP.
J-23

Data: 2011-06-04 07:46:41
Autor: Marek
Elegancki do BULU
On Jun 4, 11:50am, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Ja mam 3 pary takich klapek, ktore w Niemczech kosztuja 4 euro. W
polsce widzialem, w eleganckim sklepie po 80 zlotych.

Jednej pary uzywam do kapieli pod prysznicem - bo nie nasiakaja woda.
Drugiej pary uzywam do prac budowlanych wokol domu - bo latwo je umyc.
Trzeciej pary uzywam do prac ogrodowych, a zwlaszcza do koszenia trawy
przed domem, bo tam moglbym wdepnac w psie gowno.

Adam ma tylko "wyjsciowe"...

Data: 2011-06-04 18:50:21
Autor: raff
Elegancki do BULU

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:764a33d4-caec-4c2b-af4b-0c1dd4ee1b77g26g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Czy to byly klapki KUBOTA ?

R.

Data: 2011-06-04 12:04:56
Autor: jerzy.n
Elegancki do BULU

Uytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa w wiadomoci
http://www.newspix.pl/?n=2%2Cc%3ARAO2kgywPzjv%2C2

W KLAPKACH BEZ SKARPETEK
WYMITEJ KOSZULI I BEZ MARYNARKI"

To Prezydent tak przyszed ubrany ? i  jak taki elegant ja Ty w klapkach chodzisz w skarpetkach to gratuluje
elegancji ...

Data: 2011-06-04 03:20:58
Autor: Hans Kloss
Elegancki do BULU
On 4 Cze, 12:04, "jerzy.n" <j-nowi...@t-online.de> wrote:

To Prezydent tak przyszed ubrany ?
Jak wida na zaczonym obrazku sztuka czytania ze zrozumieniem kryje
przed tob jeszcze wiele tajemnic. Ale nie upadaj na duchu, prbuj
dalej!
J-23

Data: 2011-06-04 12:52:17
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 11:50, Hans Kloss pisze:
http://www.newspix.pl/?n=2%2Cc%3ARAO2kgywPzjv%2C2

"ADAM MICHNIK REDAKTOR NACZELNY GAZETY WYBORCZEJ PRZYSZEDŁ DO
PREZYDENTA NA OFICJALNA UROCZYSTOŚĆ ODZNACZEŃ W KLAPKACH BEZ SKARPETEK
WYMIĘTEJ KOSZULI I BEZ MARYNARKI"

A teraz prosimy o jakiś tekst gazecianych najmimordów o szacunku dla
urzędu Prezydenta RP.
J-23

Czepianie się wyglądu osobistego sprawia pozory braku jakichkolwiek innych zarzutów.

Data: 2011-06-04 12:58:36
Autor: u2
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 12:52, jadrys pisze:
Czepianie si wygldu osobistego sprawia pozory braku jakichkolwiek
innych zarzutw.

Trzeba zroumiec nadrekatora. Byl gorac wiec chcial ochlody, ja tez tak
chodze w klapkach i bez skarpetek :)

Data: 2011-06-04 13:10:48
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 12:58, u2 pisze:
[...]

Trzeba ze zrozumieniem podchodzić do indywidualności każdego człowieka. Owszem, - mi też p. Adam przypomina penera mieszkajacego pod mostam, ale to jest jago osobista sprawa, mój wizerunek na tym nie cierpi. A poza tym uważam że dobrze że sa również tacy ekstrawaganci  w doborze ubioru jak p. Michnik. Te kukły w garniturach i krawatach czasem wydaja mi się być wypchanymi manekinami.

Data: 2011-06-04 13:56:43
Autor: u2
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 13:10, jadrys pisze:
Trzeba ze zrozumieniem podchodzi do indywidualnoci kadego czowieka.
Owszem, - mi te p. Adam przypomina penera mieszkajacego pod mostam, ale
to jest jago osobista sprawa, mj wizerunek na tym nie cierpi. A poza
tym uwaam e dobrze e sa rwnie tacy ekstrawaganci  w doborze ubioru
jak p. Michnik. Te kuky w garniturach i krawatach czasem wydaja mi si
by wypchanymi manekinami.

Bo ja wiem, Bronek i Donek rzeczywiscie wygladaja jak wypchane manekiny,
ktorymi ktos z tylu steruje.

Ale w palacu powinni mie klim :)

Data: 2011-06-04 14:07:35
Autor: wekon
Elegancki do BULU
"jadrys"  wrote in message news:isd3qh$fag$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszystko brzmi pięknie i cacy, indywidualność, oryginalność, inny niż reszta itd. Ale jakby tak np. Sakiewicz dostąpił tego "zaszczytu" i w takim stylu się pokazał to by wszędzie (łącznie z tym forum) grzmiano o chamie, prostaku, prymitywie i bucu. Ale jak napisałeś to jest Adam czy Adaś jak kto woli....

wekon

Data: 2011-06-04 15:35:53
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 14:07, wekon pisze:
 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak na dobrą sprawę, - komu przeszkadza brak garnituru i krawata u Adama Michnika? O dziwo jego wrogom najbardziej sie to nie podoba. Czy to nie dziwne?

Data: 2011-06-04 07:50:22
Autor: Hans Kloss
Elegancki do BULU
On 4 Cze, 15:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-06-04 14:07, wekon pisze:

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak na dobr spraw, - komu przeszkadza brak garnituru i krawata u Adama
Michnika?

Tu nie chodzi o wzgldy estetyczne tylko o fakt pojawienia si na
OFICJALNEJ uroczystoci w stroju.... mwic ogldnie, nieodpowiednim.
W naszej cywilizacji wyraa sie w ten sposb lekcewaenie zarwno dla
organizatora i gospodarza owej uroczystoci jak i dla innych
zaroszonych na nia goci. A e zaraz po powrocie adasko szechter
zasidzie do napisania kolejnej snistej filipiki przeciw kaczystom
szargajcym najwysze urzdy RP to wicej ni pewne, LOL. I to jest w
tym wszystkim najzabawniejsze, szkoda e nie zaapa samodzielnie....
A przeciwko zjawianiu si u buca komoruskiego nawet w bazeskiej
czapeczce z dzwonkami ja osobicie nie mam nic- przeciwnie, sadz e
wanie strj gupiego Augusta byby na ow "uroczysto"
umedalowienia uwolsko-esbeckiej hooty najodpowiedniejszy.
J-23

Data: 2011-06-05 03:27:04
Autor: zeusx
Elegancki do BULU

Uytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa w wiadomoci news:9c153a93-6546-44ef-9c9a-8ea7d4bb2748r17g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

W naszej cywilizacji wyraa sie w ten sposb lekcewaenie zarwno dla
organizatora i gospodarza owej uroczystoci jak i dla innych

Byl kiedy taki red. Broniarek, kty opowiada ,ze jak lecia z oficjelami za komuny do Afryki z oficjaln wizyt, to wciskali si wszyscy w garniaki. I to nie biae ale ciemne. Pocili si jak mopsy ale "nie wypadao nie wyrazi szacunku". Ada ma wszystkich w dupie i niewiele z nasz cywilizacj wsplnego. Mniej ni komunici za Gierka.
zx

Data: 2011-06-05 07:27:30
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 16:50, Hans Kloss pisze:
[...]

Tu nie chodzi o względy estetyczne tylko o fakt pojawienia się na
OFICJALNEJ uroczystości w stroju.... mówiąc oględnie, nieodpowiednim.
W naszej cywilizacji wyraża sie w ten sposób lekceważenie zarówno dla
organizatora i gospodarza owej uroczystości jak i dla innych
zaroszonych na nia gości. A że zaraz po powrocie adasko szechter
zasiądzie do napisania kolejnej sążnistej filipiki przeciw kaczystom
szargającym najwyższe urzędy RP to więcej niż pewne, LOL. I to jest w
tym wszystkim najzabawniejsze, szkoda żeś nie załapał samodzielnie...
A przeciwko zjawianiu się u buca komoruskiego nawet w błazeńskiej
czapeczce z dzwonkami ja osobiście nie mam nic- przeciwnie, sadzę że
właśnie strój głupiego Augusta byłby na ową "uroczystość"
umedalowienia uwolsko-esbeckiej hołoty najodpowiedniejszy.
J-23

No myślę jednak że niektórych drażni on drażni swoja indywidualnością. I myślę również że gdyby był zaproszony na uroczystośc prywatną, do prywatnego domu to wtedy pewnie postarałby sie swoim ubiorem nie urazić gospodarza. A wręczanie medali on pewnie (ja zresztą również) uważa za zwykła błazenadę. Prezydent od**dala dniówkę, a więc po co się stroić w piórka...

Data: 2011-06-04 16:30:28
Autor: wekon
Elegancki do BULU
"jadrys"  wrote in message news:isdcbm$c08$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

mi to nie przeszkadza, mógłby tam w kalesonach obsranych paradować, jego sprawa. choć gdybym wiedział to bym mu te skarpety chociaż kupił. a swoją drogą zapomniałeś już jak drwiono z przy krótkich spodni Zycha?  ale jak pisałem, to jest Adaś, dla Ciebie niestety również.

wekon

Data: 2011-06-05 07:28:42
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 16:30, wekon pisze:
 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dla mnie jest on przede wszystkim propagandzistą który dość często w swojej "Gazecie" posługuje się manipulacja, a nawet kłamstwem. Natomiast ubiorem pokazuje że należy do niezbyt szerokiego grona indywidualności. Ja osobiście cenię takich ludzi, takich indywidualistów, nawet jeśli chodzi tylko o ubranie.

PS. zrób coś z tym formatowaniem wiadomości bo nie mogę Ciebie cytować.

Data: 2011-06-05 08:24:37
Autor: he®sk
Elegancki do BULU
On Sun, 05 Jun 2011 07:28:42 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-04 16:30, wekon pisze:
>  -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dla mnie jest on przede wszystkim propagandzist ktry do czsto w swojej "Gazecie" posuguje si manipulacja, a nawet kamstwem. Natomiast ubiorem pokazuje e naley do niezbyt szerokiego grona indywidualnoci. Ja osobicie ceni takich ludzi, takich indywidualistw, nawet jeli chodzi tylko o ubranie.

 taki najsztub, wyglada jak szmaciarz. holdys, kolejny mydlek.
 dziadowski wyglad nobilituje? to maja byc wzorce? zenada.

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drg poprawi sie sam !

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-05 11:27:44
Autor: cirrus
Elegancki do BULU
Uytkownik "heRsk" <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisa w wiadomoci news:4g6mu61e7jiqhqlquiunmaqkphlnjomted4ax.com...
[...]

A Kuro to te by szmaciarz?

--
stevep

Data: 2011-06-05 16:32:10
Autor: Jaksa
Elegancki do BULU
On Sun, 05 Jun 2011 11:27:44 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

Użytkownik "heRsk" <kibic.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości  news:4g6mu61e7jiqhqlquiunmaqkphlnjomted4ax.com...
[...]

A Kuroń to też był szmaciarz?

O, nie tylko! To byla przede wszystkim ubecka kurwa ludzka.

Jaksa

Data: 2011-06-05 21:10:00
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-05 08:24, he®sk pisze:
[...]

Dlaczego zaraz dziadowski.. Brak garniaka i krawata to zaraz musi świadczyć o kimś źle? Dla mnie wobec tego niczym nie uzasadnionego wbijania sie w taki sam strój wszystkich, świadczy o czymś wręcz odwrotnym. - Zawsze ceniłem indywidualności.

Data: 2011-06-04 20:32:48
Autor: he®sk
Elegancki do BULU
On Sat, 04 Jun 2011 15:35:53 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-06-04 14:07, wekon pisze:
>  -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tak na dobr spraw, - komu przeszkadza brak garnituru i krawata u Adama Michnika? O dziwo jego wrogom najbardziej sie to nie podoba. Czy to nie dziwne?

 zauwaz, ze jakos nie czepiaja sie czerwonych gaci i t-shirta owsiaka.

Data: 2011-06-05 07:26:51
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-04 20:32, he®sk pisze:
[...]

No, tak gwoli ścisłości to drażni wielu widok jego czerwonych portek.

Data: 2011-06-05 08:24:37
Autor: he®sk
Elegancki do BULU
On Sun, 05 Jun 2011 07:26:51 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   zauwaz, ze jakos nie czepiaja sie czerwonych gaci i t-shirta owsiaka.

No, tak gwoli ścisłości to drażni wielu widok jego czerwonych portek.

 dla mnie to oszust naciagajacy ludzi. tak jak ochojska.

Data: 2011-06-05 21:09:56
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
[...]

Mało prawdopodobne, - facet jest na świeczniku - nie możne sobie pozwolić na matactwa skoro krzywo na niego patrzy nawet kościół.

Data: 2011-06-05 11:26:33
Autor: cirrus
Elegancki do BULU
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:isf475$djn$2news.onet.pl...
[...]

Przeczytaj sobie mój post o Papa Smerfie.

--
stevep

Data: 2011-06-05 21:09:52
Autor: jadrys
Elegancki do BULU
W dniu 2011-06-05 11:26, cirrus pisze:
[...]

Jasne, tylko małe pytanie: czy on jest faktycznie twój?

Data: 2011-06-06 04:05:03
Autor: cirrus
Elegancki do BULU
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:isgkap$tt9$3news.onet.pl...
[...]

Ale się czepiasz, przecież podałem link.

--
stevep

Data: 2011-06-04 20:32:48
Autor: he®sk
Elegancki do BULU
On Sat, 04 Jun 2011 12:52:17 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> J-23

Czepianie si wygldu osobistego sprawia pozory braku jakichkolwiek innych zarzutw.

 hans to zalosny paranoik. zakompleksiony pieniacz.  jedyne co potrafi to bluzgac i obrazac innych.  takich typkow trzeba zamykac w psychiatryku.

Data: 2011-06-04 13:08:15
Autor: wekon
Elegancki do BULU
"Hans Kloss"  wrote in message news:b9ffe7ab-06ff-4b33-b4d5-6396d50f71e5p13g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

to strach pomyle w co si Szechter ubiera jak si nieoficjalnie spotykaj

wekon

Data: 2011-06-04 17:42:56
Autor: cirrus
Elegancki do BULU
Uytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisa w wiadomoci news:4dea121f$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chodzi z kutasem na wierzchu kretynie.

--
stevep

Data: 2011-06-05 16:34:10
Autor: Jaksa
Elegancki do BULU
On Sat, 04 Jun 2011 17:42:56 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości  news:4dea121f$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]
to strach pomyśleć w co się Szechter ubiera jak się nieoficjalnie
spotykają
wekon

Chodzi z kutasem na wierzchu kretynie.

I se pewnie go przy tym mietoli reka, publicznie w swoim gronie.

Ty widziales, to powiedz, a ma obrzezanego?

Jaksa

Data: 2011-06-04 14:52:02
Autor: Leprechuan
Elegancki do BULU

[...]