Elekorat PiS

Data: 2011-07-30 13:00:14
Autor: [He®Sk]
Elekorat PiS

http://goo.gl/YhQkm

kibole to takie grzeczne chlopaki...

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-30 13:15:26
Autor: jadrys
Elekorat PiS
W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:

kibole to takie grzeczne chlopaki...

Tak, "kibol" tak. W gwarze poznańskiej "Kibol" oznacza kibica a nie awanturnika stadionowego. Tak Poznaniacy nazywali kibiców jeszcze na długo przed Michnikiem i Tuskiem.

Data: 2011-07-30 15:52:29
Autor: stevep
Elekorat PiS
Dnia 30-07-2011 o 13:15:26 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-30 13:00, "[He®Sk]" pisze:

kibole to takie grzeczne chlopaki...

Tak, "kibol" tak. W gwarze poznaÅ„skiej "Kibol" oznacza kibica a nie  awanturnika stadionowego. Tak Poznaniacy nazywali kibiców jeszcze na  dÅ‚ugo przed Michnikiem i Tuskiem.

Nie picuj, dobrze wiesz o co chodzi.

--
stevep

Data: 2011-07-30 17:00:06
Autor: [He®Sk]
Elekorat PiS
On Sat, 30 Jul 2011 15:52:29 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Tak, "kibol" tak. W gwarze poznaÅ„skiej "Kibol" oznacza kibica a nie  > awanturnika stadionowego. Tak Poznaniacy nazywali kibiców jeszcze na  > dÅ‚ugo przed Michnikiem i Tuskiem.

Nie picuj, dobrze wiesz o co chodzi.

 jadrys rznie glupa. brak mu argumentow.

 http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Kibol

Data: 2011-07-30 20:22:15
Autor: jadrys
Elekorat PiS
W dniu 2011-07-30 15:52, stevep pisze:
[...]

Wiem że sporo Polaków określa mianem "Kiboli" wszystkich kibiców.

Data: 2011-07-31 03:08:56
Autor: stevep
Elekorat PiS
Dnia 30-07-2011 o 20:22:15 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie wszystkich, tylko bandziorów stadionowych.

--
stevep

Data: 2011-07-31 19:57:43
Autor: jadrys
Elekorat PiS
W dniu 2011-07-31 03:08, stevep pisze:

[...]

Kreowanie nazewnictwa przez Adama M. i jego gazetę nie wszędzie się przyjmuje. My w Wielkopolsce swój język mamy.

Data: 2011-08-01 01:47:17
Autor: stevep
Elekorat PiS
Dnia 31-07-2011 o 19:57:43 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

W dniu 2011-07-31 03:08, stevep pisze:

Tak, "kibol" tak. W gwarze poznañskiej "Kibol" oznacza kibica a nie  awanturnika stadionowego. Tak Poznaniacy nazywali kibiców jeszcze na  d³ugo przed Michnikiem i Tuskiem.

Nie picuj, dobrze wiesz o co chodzi.

Wiem ¿e sporo Polaków okre¶la mianem "Kiboli" wszystkich kibiców.

Nie wszystkich, tylko bandziorów stadionowych.

Kreowanie nazewnictwa przez Adama M. i jego gazetê nie wszêdzie siê  przyjmuje. My w Wielkopolsce swój jêzyk mamy.

A to chodzi o nazewnictwo, a nie o bandytyzm?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-30 17:00:05
Autor: [He®Sk]
Elekorat PiS
On Sat, 30 Jul 2011 13:15:26 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
Tak, "kibol" tak. W gwarze poznańskiej "Kibol" oznacza kibica a nie awanturnika stadionowego. Tak Poznaniacy nazywali kibiców jeszcze na długo przed Michnikiem i Tuskiem.

 jasne. bandzior to tez taki joke. Patrz temat.

Data: 2011-07-30 20:22:10
Autor: jadrys
Elekorat PiS
W dniu 2011-07-30 17:00, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Przyjedź do Poznania i zapytaj pierwszego z brzegu Poznaniaka ilu czy był na meczu, jeżeli powie że był to zapytaj ilu było na stadionie kiboli.

Elekorat PiS