Elekt

Data: 2015-06-11 04:14:17
Autor: Stachu Chebel
Elekt
Zawiał wiatr. Największa świętość Narodowa została nieopatrznie rzucona nieczystymi siłami natury na bruk. Ubrany w złote szaty dostojnik, stosownie do swej dostojności nie rzucił się celem ratowania świętości. Pozostał dostojnie na swym piedestale, poprawił czapkę wartą tak na oko 1-2kPLN. Sruuuu....  Elekt uratował ŚWIĘTOŚĆ!!  Swym własnym ciałem uratował parę mg Świętości pszennej. W hurcie wartość tak na oko 10^-6 PLN.

OK, tarzaj się Pan Panie Elekcie jak Panu pasi. A tak przy okazji, głupot rześ Pan nawalił głupiej gawiedzi i zaraz po tym jak Pan beknie "Tak mi domomóż Bóg", bo Pan tak beknie, to ja się Pana zapytam od strzału: Będzie te 500PLN na nowego obywatela PL? Dej se Pan na wstrzymanie..  Sam odpowiem: GóWNO BEDZIE.

Natomiast dodatki dla żydów (cała wasza partia za tym głosowała) ... walę w ciemno.. będą !!  I będą wzwyżkowe...

Aha, jeszcze pomniki, bo to jest najważniejsze... Pan podobno zna kilka języków obcych...  Cholera nie ma za bardzo jak sprawdzić, ale szczerze jestem ciekaw...

Data: 2015-06-11 06:13:15
Autor: donek999bronek
Elekt
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Natomiast dodatki dla żydów (cała wasza partia za tym głosowała) .. walę w ciemno.. będą !!  I będą wzwyżkowe...

Pytanie było: dasz na kombatanta? No jak to na kombatanta nie dasz?

Wszyscy głosowali "za", twoje "cała wasza partia"
może sugerować że tylko PIS głosował "za".

A dlaczego nie napisałeś o lasach, całe twoje PO, PSL, TR, SLD
głosowało "za" wprowadzeniem małej furtki umożliwiającej
prywatyzację lasów, twój Komoroski zapierdolił polakom 2 czy 3mld PLN:
https://www.youtube.com/watch?v=1RDv8_iaXWE

Mnie tam twoje niusy mało interesują jak to Duda opłatek ratował,
choć lekko trąci tandetą przyznaje, mnie interesują cyferki:
http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201505/1432063554_pl6ac7_600.jpg

Data: 2015-06-11 17:23:22
Autor: ruski szpieg
Elekt
W dniu 11.06.2015 o 15:13, donek999bronek@gmail.com pisze:
Mnie tam twoje niusy mało interesują jak to Duda opłatek ratował,
choć lekko trąci tandetą przyznaje, mnie interesują cyferki:
http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201505/1432063554_pl6ac7_600.jpg

Ten wzrost PKB zaczął się nie za rządów PiS-u tylko wcześniej, w 2001 mniej więcej. Kto wtedy zaczął rządzić? Komuchy z SLD, nie? Popatrz pan jak komuniści potrafili rozkręcić gospodarkę:):)

Dla poparcia link poniżej. Dane Banku światowego chyba nie są zmanipulowane?

https://www.google.pl/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ny_gdp_pcap_cd&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=region&idim=country:POL:CZE:RUS&ifdim=region&tdim=true&hl=pl&dl=pl&ind=false

Data: 2015-06-11 17:30:13
Autor: Jacek
Elekt
W dniu 2015-06-11 o 17:23, ruski szpieg pisze:
Ten wzrost PKB zaczął się nie za rządów PiS-u tylko wcześniej, w 2001
mniej więcej. Kto wtedy zaczął rządzić? Komuchy z SLD, nie? Popatrz pan
jak komuniści potrafili rozkręcić gospodarkę:):)
Jak dla mnie to wpływ polityków na koniunkturę w gospodarce jest mniej więcej taki, jak wpływ na pogodę i zmiany klimatu. Można dużo na ten temat gadać, ale niewiele z tego wynika. Natomiast duży wpływ ma psucie przepisów i psucie warunków prowadzenia biznesu.
JAcek

Data: 2015-06-11 17:46:00
Autor: ruski szpieg
Elekt
W dniu 11.06.2015 o 17:30, Jacek pisze:
[...]
Rozwiałeś moje płonne nadzieje. Już myślałem, ze to zasługa SLD...

Data: 2015-06-11 18:09:50
Autor: Lord Donald
Elekt
[...]
przepisĂłw i psucie warunkĂłw prowadzenia biznesu.
JAcek
Tłumaczysz POsrańców jak leniwego chłopa, "Przecież to nie jego wina, że mu krowy zdychają a na polu nic nie rośnie". To że zapomniał zasiać i nakarmić bydło bo codziennie leży nachlany nie ma znaczenia! Po prostu "Jaki Pan taki kram".

Data: 2015-06-12 10:08:59
Autor: T.
Elekt
[...]

Słuszna racja. I kiedy się ten wzrost spieprzył? W 2008.
Przypominam, że kryzys w Polsce zaczął się rok później. Bo u nas 70% PKB to popyt wewnętrzny był.
T.

Data: 2015-06-12 16:04:20
Autor: the_foe
Elekt
W dniu 2015-06-11 o 15:13, donek999bronek@gmail.com pisze:
A dlaczego nie napisałeś o lasach, całe twoje PO, PSL, TR, SLD
głosowało "za" wprowadzeniem małej furtki umożliwiającej
prywatyzację lasów, twój Komoroski zapierdolił polakom 2 czy 3mld PLN:

To jest przykład goebbelsowskiej propagandy.

Poczytaj ludzi którzy sie na tym znają, a nie slepo ufaj PISowi, który de facto doprowadził do tego, ze kiedy przejmie władzę bedzie miał z czego spełniać obietnice wyborczy Dudusia.

http://www.biznesiekologia.pl/index.php/site-map/gospodarowanie/lasami/411-sukces-czy-kleska-konstytucja-rp-nie-dla-lasow

"Czy jest to sukces czy porażka? Jest to z pewnością sukces partii opozycyjnej, która, odrzucając współpracę, wbrew wspólnym interesom i zdrowemu rozsądkowi, pokazała wyborcom swoją „opozycyjność” wobec rządzących. Klęskę poniosły zaś lasy państwowe, tzn. wspólna nasza własność i zespolone dotychczas wokół lasów środowisko zawodowe, które zostało podzielone. Ale przede wszystkim jest to klęska interesu publicznego, bo jakakolwiek większość sejmowa będzie mogła w przyszłości robić z ustawą o lasach co zechce, nie zważając na cele publiczne i zrównoważoną gospodarkę leśną."

--
@foe_pl

Data: 2015-06-13 03:06:22
Autor: donek999bronek
Elekt
użytkownik the_foe napisał:

To jest przykład goebbelsowskiej propagandy.

Tylko wg. ciebie.

Lasy stanowiące własność Skarby Państwa nie podlegają przekształceniom majątkowym z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie. Wszelkie zmniejszenie powierzchni lasów Skarby Państwa podlega obowiązkowi zrekompensowania ubytków tej powierzchni poprzez przekazanie do Skarby Państwa gruntów o powierzchni co najmniej trzykrotnie większej.

Pan prof. dr hab. Andrzej Szmyt tak określa w/w propozycję:

"zaproponowany tak przepis jest wręcz systemowo sprzeczny z istotą całego projektu nowelizacji, bo de facto wprowadza zasadę pełnej dopuszczalności zbywania Lasów Państwowych pod warunkiem jedynie rekompensaty gruntowej. http://jozefracki.blog.onet.pl/2015/02/03/gdzie-jest-prawda-o-przyszlosci-lasow-w-polsce/

orka.sejm.gov.pl/RexDomk7.nsf/0/.../$file/i2156-14.rtf

Zara napiszesz jaki ten Szmyt jest pisior.
Zwyczajnie nie dociera, że ktoś może mieć inne zdanie:)

Data: 2015-06-11 15:59:33
Autor: Budzik
Elekt
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

[...]

Rockradio robilo na ten temat audycje satyryczna.
Dzwonili miedzy innymi do Macierewicza, ze proponuja udzial w klubie obroncow hostii czyj akos tak, czczacym co rok wspomnienie tego wydarzenia, co rok beda sie spotykac, spiewac piesni pochwalne i palic kukle Komorowskiego - Macierewicz, zamiast odpowiedziec "spadajcie oszolomy" - umowil sie na spotkanie w tej sprawie!!!
Kilka innych telefonow z informacja ze prezydent pobija rekord 100 mszy w 10 dni, oraz ze bedzie robil obwozke po kosciolach uratowanej hostii zamiast skonczyc sie rzuceniem sluchawka, tudziez pytaniem o stan umyslu dzwoniacego - konczylo sie umowieniem na msze w danym kosciele.

Masakra, jaka ciemnota z tego ludu :)

Data: 2015-06-11 18:05:32
Autor: Trefniś
Elekt
W dniu .06.2015 o 17:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

(...)
Masakra, jaka ciemnota z tego ludu :)

To jak Platformie udało się nie wykorzystać i nie omamić tej ciemnoty?
Bo to ciemnota jeszcze większa...

--
Trefniś

Data: 2015-06-11 18:32:35
Autor: Marek Czaplicki
Elekt
Trefniś pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 11 czerwca 2015 18:05:

W dniu .06.2015 o 17:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
pisze:

(...)
Masakra, jaka ciemnota z tego ludu :)

To jak Platformie udało się nie wykorzystać i nie omamić tej ciemnoty?
Bo to ciemnota jeszcze większa...

Po to aby omamiać i wykorzystywać trzeba mieć umysł jasny i czysty, nieskalany tym noo.... myśleniem. :-)

Data: 2015-06-11 18:03:23
Autor: Lord Donald
Elekt
Nie wiem czemu tu pierdzisz?!!! Ale to jego obowiązek, w sumie od tego jest aby zareagować, gdy gnijąca banda POsrańców, próbuje się przed swoim nieuniknionym upadkiem jeszcze obłowić na odprawach dla padłego ścierwa które nazywa swoimi posłami. Po prostu od tego Duda jest, dostał po to nasz głos, zdziwił bym się jak by nie reagował jak widzi, że banda POsranych posłów okrada na koniec swojej upadłości nasze Państwo. Pytanie powinno być gdzie jest De-Bul, w końcu jeszcze jest prezydentem, dlaczego nie reaguje skoro okradają nasz kraj, który jeszcze reprezentuje, przecież twierdził, że jest patriotą i obiecał nas chronić! To znaczy że w końcu jednak opowiedział się za swoją bandą POsranych kolesi?!!!

Data: 2015-06-12 16:52:57
Autor: Gefrajter
Elekt
W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 13:14:18 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

Stachu nie pij.

Data: 2015-06-12 23:47:09
Autor: Stachu Chebel
Elekt
W dniu sobota, 13 czerwca 2015 01:52:59 UTC+2 użytkownik Gefrajter napisał:
> [...]
> Zawiał wiatr. Największa świętość Narodowa została nieopatrznie rzucona nieczystymi siłami natury na bruk. Ubrany w złote szaty dostojnik, stosownie do swej dostojności nie rzucił się celem ratowania świętości. Pozostał dostojnie na swym piedestale, poprawił czapkę wartą tak na oko 1-2kPLN. > > Sruuuu....  Elekt uratował ŚWIĘTOŚĆ!!  Swym własnym ciałem uratował parę mg Świętości pszennej. W hurcie wartość tak na oko 10^-6 PLN.

Hmm, dawno tego nie robiłem. Ale kurka wódka dzisiaj to zrobię przy gliru !!

Elekt