Elekt

Data: 2015-06-12 16:52:57
Autor: Gefrajter
Elekt
W dniu czwartek, 11 czerwca 2015 13:14:18 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Zawiał wiatr. Największa świętość Narodowa została nieopatrznie rzucona nieczystymi siłami natury na bruk. Ubrany w złote szaty dostojnik, stosownie do swej dostojności nie rzucił się celem ratowania świętości. Pozostał dostojnie na swym piedestale, poprawił czapkę wartą tak na oko 1-2kPLN. Sruuuu....  Elekt uratował ŚWIĘTOŚĆ!!  Swym własnym ciałem uratował parę mg Świętości pszennej. W hurcie wartość tak na oko 10^-6 PLN.

OK, tarzaj się Pan Panie Elekcie jak Panu pasi. A tak przy okazji, głupot rześ Pan nawalił głupiej gawiedzi i zaraz po tym jak Pan beknie "Tak mi domomóż Bóg", bo Pan tak beknie, to ja się Pana zapytam od strzału: Będzie te 500PLN na nowego obywatela PL? Dej se Pan na wstrzymanie..  Sam odpowiem: GóWNO BEDZIE.

Natomiast dodatki dla żydów (cała wasza partia za tym głosowała) .. walę w ciemno.. będą !!  I będą wzwyżkowe...

Aha, jeszcze pomniki, bo to jest najważniejsze... Pan podobno zna kilka języków obcych...  Cholera nie ma za bardzo jak sprawdzić, ale szczerze jestem ciekaw...

Stachu nie pij.

Data: 2015-06-12 23:47:09
Autor: Stachu Chebel
Elekt
W dniu sobota, 13 czerwca 2015 01:52:59 UTC+2 użytkownik Gefrajter napisał:
> [...]
> Zawiał wiatr. Największa świętość Narodowa została nieopatrznie rzucona nieczystymi siłami natury na bruk. Ubrany w złote szaty dostojnik, stosownie do swej dostojności nie rzucił się celem ratowania świętości. Pozostał dostojnie na swym piedestale, poprawił czapkę wartą tak na oko 1-2kPLN. > > Sruuuu....  Elekt uratował ŚWIĘTOŚĆ!!  Swym własnym ciałem uratował parę mg Świętości pszennej. W hurcie wartość tak na oko 10^-6 PLN.

Hmm, dawno tego nie robiłem. Ale kurka wódka dzisiaj to zrobię przy gliru !!

Elekt