Elektoracik PO

Data: 2010-07-05 00:29:21
Autor: Pistacjusz
Elektoracik PO
czyli bydło peowskie i motłoch łudzi się, że srobił sobie dobrze.

Data: 2010-07-05 00:34:56
Autor: J-23
Elektoracik PO
On 5 Lip, 09:29, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
czyli bydło peowskie i motłoch łudzi się, że srobił sobie dobrze.

powies sie, albo daj stowe jakiemus mysliwemu, to cie z litosci
zastrzeli

Data: 2010-07-05 10:23:33
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c17d041f-95de-49f0-a6c0-fd7a5964e6c3c10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
e tam mysliwi teraz nie maja czasu. zajeci sie pogonia za bobrem katarskim nielocie
awe

Data: 2010-07-05 10:47:27
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c319938$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
mowilem zebys wsadzil se korek - ale nigdy nie twierdzilem ze masz to zrobic tak gleboko
awe

Data: 2010-07-05 10:50:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s63o$lki$1news.onet.pl...

[...]

Nie trafiłem? To się oblej płynem łatwopalnym i spal. Ale nie w samotności, a w najbardziej ruchliwym punkcie miasta. Może puszczą w telewizji. Będzie co oglądać.

Data: 2010-07-05 11:09:11
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c319cf0$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
Bogdan to mialo byc smieszne? Ile ty masz lat? 64 ?;-))
awe

Data: 2010-07-05 11:15:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s7c8$pdc$1news.onet.pl...

[...]

To nie miało być śmieszne. To była dobra rada. Ty udzieliłeś mnie, ja udzieliłem Tobie. To było tylko w ramach troski o bliźniego. W ramach chrześcijańskiej troski. Ty się pochyliłeś nade mną, ja nad tobą.
A że chciałem obejrzeć efekt tej troski w telewizorze? Trochę rozrywki?

Data: 2010-07-05 11:24:24
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31a2b4$1news.home.net.pl...

[...]

wiesz czlowiek w twoim wieku powinien byc troche madrzejszy, a bedzie juz coraz gorzej. jednym udaje sie osiagnac dosc przyzwoity poziom a ciebie to jakos minelo
awe

Data: 2010-07-05 11:59:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s88l$s5a$1news.onet.pl...

[...]

Bawi mnie Twoja wiara w przywódcę, w partię!

Na początku lat siedemdziesiątych pani sekretarz POP (podstawowej organizacji partyjnej PZPR?) zaproponowała mi wstąpienie do PZPR, a ja młody człowiek powiedziałem, że nie jestem godny by zostać członkiem partii, bo jestem dziwkarzem i pijakiem i nic pozytywnego do partii nie wniosę (naprawdę tak myślałem). Ponadto zażartowałem, że wciąganie na członka jest bolesne. I tak pozostałem bezpartyjny do dziś.
Panią sekretarz POP spotkałem na procesji Bożego Ciała. W otoczeniu trzech koleżanek trzymała w ręku koniec szarfy przytwierdzonej do chorągwii kościelnej.

Może zostań ministrantem. Bóg i Kościół Cię nie zdradzi. Jest niezmienny od tysięcy lat. Moja sekretarz przekonała się.

Mój poziom to ja!

Data: 2010-07-05 13:59:35
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31acef$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ale co to ma wspolnego z tym ze jestes smieszny. kobieta byla ideowcem widocznie zawiodla sie na partii to poszla do drugiej. jej prawo. tylko ze ona wyleczyla sie z naiwnosci i zlapala sie boga a ty dalej naiwny tylko odwagi ci zabraklo zeby zapisac sie do partii
awe

Data: 2010-07-05 14:06:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0shbr$o0p$1news.onet.pl...

[...]

I tu się różnimy. Ja jestem wolny, a ty liżesz dupę przywódcy.

Data: 2010-07-05 14:50:05
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31caa9$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
odnosze zupelnie inne wrazenie. pelno jest w tobie fobii i jakiegos wydumanego strachu. pewnie po nocach nie spisz i budzisz sie zalany potem.
ja nie lize dupy przywodcy tylko mamy zbiezne poglady i to w 100%
awe

Data: 2010-07-05 15:02:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ska0$1cg$1news.onet.pl...

[...]

To jest to samo. Liżesz i mlaskasz z rozkoszy!!!

Data: 2010-07-05 07:24:28
Autor: DJ MC Donald Musk
Elektoracik PO
On 5 Lip, 15:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i0ska0$1cg$1news.onet.pl...

> [...]

> awe

To jest to samo. Liżesz i mlaskasz z rozkoszy!!!

a to ciekawe. Jesli chodzi o Kaczynskiego to on ma jakies poglady a
jesli chodzi o Komoroskiego to on zadnytch pogladow nie ma - w takim
razie czemu lizecie mu tylek?
-byc moze sami nie macie zadnych pogladow jak ten zalosny
"prezydent"...

Data: 2010-07-05 22:24:50
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1802c626-f73b-45b4-a888-abe6a22cb20es9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

razie czemu lizecie mu tylek?
-byc moze sami nie macie zadnych pogladow jak ten zalosny
nie wymagaj od niego wiele, niech sie cieszy bo "wygral";-)
awe

Data: 2010-07-05 22:25:25
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c31d7d0$1news.home.net.pl...

[...]

mozesz sobie rozne rzeczy wobrazac, a nawet i walci konia - w koncu zyjemy w wolnym kraju tylko nie bardzo rozumiem dlaczego mialoby mnie to interesowac
awe

Data: 2010-07-05 09:31:28
Autor: zazolty
Elektoracik PO
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:493c4414-7864-40b0-864e-9d9bcdcf3238c33g2000yqm.googlegroups.com...
czyli bydło peowskie i motłoch łudzi się, że srobił sobie dobrze.

Większość ludzi z wyższym wykształceniem wybrała Komorowskiego.
A to sąludzie, którzy mająnajmniej złudzeń - i których
chyba trudno nazywać motłochem.

Miotasz się.

Data: 2010-07-05 09:48:27
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0s1oc$7od$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no i najwyzszy juz czas zeby te wyzsze wyksztalcenia zaczac weryfikowac bo to w jaki sposob odbywa sie ich przyznawanie jest jeda wielka sciema.
ostatnio bylem na wsi. Dosc ciekawe rzeczy te chlopy mowily. Wyobraz sobie ze chlop bez wyksztalcenia dziwil sie ze jak oni moga tak zaduzac panstwo, bo u nich to nie do pomyslenia. Jak chlop nie ma to nie bierze kredytu, a wyksztalcony z wielkich miast wezmie kredyt i to we frankach a jak cos nie tak w gospodarce i mu kurs franka szybuje do gory to wtedy trzesa sie portki.
Niedawno dowiedzialem sie ze jeden znany mi lewak nie pocieszy sie swoja wysoka emeryturka bo ...no wlasnie typowe (tez ma wyzsze wyksztalcenie) zaciagnal kredyt hipoteczny na zakup akcji. Dostal w dupe lekko na 50% i dobrze. To taka ynteligencja pastusza, ale na takiej nie zbuduje sie zadnej pozycji w UE.
awe

Data: 2010-07-05 12:30:05
Autor: zazolty
Elektoracik PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0s2jo$a7v$1news.onet.pl...

no i najwyzszy juz czas zeby te wyzsze wyksztalcenia zaczac weryfikowac bo to w jaki sposob odbywa sie ich przyznawanie jest jeda wielka sciema.
Pieprzysz.
To co mówisz moze ma jakieśziarno prawdy, ale na pewno nie statystycznie
istotne.

Data: 2010-07-05 14:01:39
Autor: awe
Elektoracik PO

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0sc7a$8gh$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- --
to na cholere pierdolisz cos o wyksztalceniu i dokonywaniu wyborow politycznych, prawda jest po prostu zupelnie inna choc faktycznie glosowanie na PO i to jeszcze w przypadku autentycznego inteligenta - swiadczy o jego malej wiedzy. w PL namnozylo sie tej dotowanej inteligencji ktora bez ukladow i ukladzikow - zdechlaby z glodu.

awe

Data: 2010-07-05 16:52:23
Autor: u2
Elektoracik PO
W dniu 2010-07-05 14:01, awe pisze:
 w PL namnozylo sie tej dotowanej inteligencji ktora bez ukladow i ukladzikow - zdechlaby z glodu.

Dlatego zagłosowali na swoją partyjkę oszustów. Ale każde oszustwo ma
krótkie nogi. I to wkrótce wyjdzie na jaw za 500 dni :)

Data: 2010-07-05 09:53:30
Autor: Yanek
Elektoracik PO

[...]

haha
ludzie z wyższym wykształceniem
w większości robiący teraz biznes
nie mający czasu na myślenie
żywiący się codziennie papką TVN, Wyborczej i Onetu
bo przeciez to są media ludzi wykształconych
żywisz się tym gównem to jesteś trendy, cool, politycznie poprawny
a jeśli nie to pewnie słuchasz Radia Maryja (i wtedy jest haha, hihi, itp)
trudno być Polakiem we własnym kraju
już niedługo jedynym miejscem
gdzie będzie możnba spokojnie oglądac polskie filmy, czytać polską prasę kultywować polskie tradycje
będzie zagranica
nowa fala emigracji (tym razem patriotycznej) przed nami

Yanek

Data: 2010-07-05 10:55:43
Autor: matusm
Elektoracik PO

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:493c4414-7864-40b0-864e-9d9bcdcf3238c33g2000yqm.googlegroups.com...
czyli bydło peowskie i motłoch łudzi się, że srobił sobie dobrze.

dobrze  dobrze ,,,,,taki samobój otworzy oczy niektórym elektoratom ,choc tych z powodzi  ze nadal ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-05 11:09:25
Autor: Grzegorz Z.
Elektoracik PO
Dnia Mon, 5 Jul 2010 00:29:21 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

czyli bydło peowskie i motłoch łudzi się, że srobił sobie dobrze.

Linka poproszę!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Elektoracik PO